AndroidHealthClinic

Gesloten 10 % vetpercentage abs niet zichtbaar

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heeft die er ook voor gestudeerd? :rolleyes:
Nee! maar met youtube en google kom je ver!! wil gewoon weten of de mm wel kloppen betreft alles!!
vind het gewoon vreemd dat een plooimeter en zon plaat toch telkens het zelfde zeggen! maar je geen ruk ziet!! Terwijl ik echt fanatiek met me eten en alles bezig ben...
 
ik snap wat je bedoeld!! maar het is wel fijn om te weten waar je een beetje staat als je al 5 maanden bezig bent met diëten.

Dat zie je aan de spiegel.

En dan stressen omdat ze 10% meten en dan nadien 12% ooh nee 2% vet aangekomen.
 
Ook lijkt mij jouw buikomvang van 92.5cm erg hoog op '10%'. Neem aan dat je je meetlint onder/op je navel houdt(dus op je dikste punt)?
 
Dat zie je aan de spiegel.

En dan stressen omdat ze 10% meten en dan nadien 12% ooh nee 2% vet aangekomen.
??????????
je meet en weegt toch om je eten aan te passen!! als er niks wijzigt in de meting dan pas je toch je voeding aan!! of kan jij je kcal aanpassen als jij in de spiegel kijkt ?
 
Ja zeker! ik laat het doen door iemand die er voor gestudeerd heeft,! dus gewoon nog even strijden na de 8% a 8,5% ?

Dat zegt niet zoveel.. zie soms percentages voorbij komen bij mensen die zijn gemeten door mensen waarvan je zou denken dat ze er veel vanaf weten maar die voor geen enkele meter kloppen..
over het algemeen worden mensen veel te laag geschat imo..
 
??????????
je meet en weegt toch om je eten aan te passen!! als er niks wijzigt in de meting dan pas je toch je voeding aan!! of kan jij je kcal aanpassen als jij in de spiegel kijkt ?
Ik heb mijn vet% nog nooit laten opmeten en heb al vaak gecut en gebulkt.

Weegschaal gebruik ik wel,maar ga vooral verder op de Spiegel.

Heb dat dus idd niet nodig die vet% meting.
 
Dat zegt niet zoveel.. zie soms percentages voorbij komen bij mensen die zijn gemeten door mensen waarvan je zou denken dat ze er veel vanaf weten maar die voor geen enkele meter kloppen..
over het algemeen worden mensen veel te laag geschat imo..
uiteraard! maar plooimeter en de plaat geven toch zelfde aan
 
Wat vinden jullie van onderstaande voeding schema? heb hier ook zeker me twijfels over begint bij de Skyr 700 gram per dag is 27.36 gram suiker! lijkt mij aardig veel namelijk !
Totaal KCAL 2129

Ontbijt 2 L eieren gebakken in een beetje boter 2 volkoren boterhammen 25 gram kaas 30+
Tussendoor Banaan
Lunch 350 gr Skyre van de lidle 4 walnoten 20 gr muesli 4 granen
Tussendoor 2 volkoren boterhammen 100 gram vleeswaren
Avondeten 150 gram kip 100 gram volkoren pasta 200 gram groente
Na je training 1 appel
Voor t slapen 350 gr skyr 4 walnoten
 
Zo aan de foto te zien denk ik dat ook.
ja dat denk ik ook!! vandaar de topic!! maar dat wordt gewoon nog flink strijden!! dan beginnen nu de twijfels met mijn voedingsschema ellende :p:p:p
 
Ook lijkt mij jouw buikomvang van 92.5cm erg hoog op '10%'. Neem aan dat je je meetlint onder/op je navel houdt(dus op je dikste punt)?
de laatste meting staat nog niet in het tabel!!

92.50 buikomvang was ook op 11 % vetpercentage
 
Ook lijkt mij jouw buikomvang van 92.5cm erg hoog op '10%'. Neem aan dat je je meetlint onder/op je navel houdt(dus op je dikste punt)?

Met een beetje spieren kom je ook al snel rond de 90cm uit hoor op ongeveer 10%. Ik zit ook op ongeveer 89cm.
 
Waarom hebben we hier al 3 pagina's discussie over? :p
 
Wat vinden jullie van onderstaande voeding schema? heb hier ook zeker me twijfels over begint bij de Skyr 700 gram per dag is 27.36 gram suiker! lijkt mij aardig veel namelijk !
Totaal KCAL 2129

Ontbijt 2 L eieren gebakken in een beetje boter 2 volkoren boterhammen 25 gram kaas 30+
Tussendoor Banaan
Lunch 350 gr Skyre van de lidle 4 walnoten 20 gr muesli 4 granen
Tussendoor 2 volkoren boterhammen 100 gram vleeswaren
Avondeten 150 gram kip 100 gram volkoren pasta 200 gram groente
Na je training 1 appel
Voor t slapen 350 gr skyr 4 walnoten

Je bent aan het cutten toch? valt alles ook wel onder jou macro's dan?
 
Je bent aan het cutten toch? valt alles ook wel onder jou macro's dan?
Macro’s avond eten

12 gram vet/44 gram koolhy/54 gram eiwit



Totaal aantal macro’s

72 gram vet/ 205 gram koolhy/186 gram eiwit/ 2271kcal
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven