- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb al blauwe, paarse en gelegoede training voor jouw doelstelling
maar probeer eens met thera-banden te trainen man heel goed voor kracht en explosiviteit !

Ja zat! de 16 is het algemene begingewicht voor mannen om te leren en moeilijke oefeningen uit te voeren zoals turkish getups en windmills.... dan kan je met 24kg je swing en snatch opspicen.. maar geloof me 24kg valt vies tegen hahaLeuk topic! Zelf train ik met het nodige staal en als het zomers wat warmer wordt maak ik ook wat rondjes op de trimbaan, en wilde zodra het wat warmer wordt buiten ook beginnen met kettlebelts. Wat raad je aan, is 16kg en 24kg genoeg voor de nodige basis?
Totaal niet, alle kracht komt uit je heup, schouderkoppen controleren slechts. nog nooit last van gehad met swings.Wel leuk een keer wat anders,is dit ook wat voor mensen die blessure gevoelig ziin ,aan de schouders?
doen! maar master eerst de technique. ik moest verplicht mijn reps tussen de 30 en de 70 houden, en tellen passen en meten. ik bepaalde vantevoren van okee nu 2x 45, en daar week ik niet van af. maar op een geven moment wil je echt echt niet meer hahaEn hoe behaal je die 1000? eerst beginnen bij 20*50, en langzaam opbouwend tot 10*100 ofzo? en doe je alle 1000 achter elkaar, of verspreid over de dag? kun je misschien die link posten van dat artikel waar je het over had, wil dit namelijk ook proberen![]()
net zo lang als ik maar wel wat lichter, dus je bent nog vrij dus denk ik?Allereerst, super veel respect natuurlijk.
Knap resultaat!
Ik ben 16 jaar oud, en ik ga ook kettlebells halen en EZ curl bar.
Welk gewicht kettlebellt raad jij aan?
Voor mijn gevoel moet 16 kg wel lukken!