Fitness Seller

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

Ik zie wel duidelijk dat je een stuk droger bent geworden.

Trouwens wel respect dat je er ff elke dag 1000 doet.

Word al moe als ik er aan denk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik was ook knap kapot haha!!

Respect echt! :)

Erg grappig alle mensen die zich hier negatief over uitlaten, weten niks beter dan alleen zwaar met gewichten trainen. Waarschijnlijk zul je hierdoor aan pure massa niet veel aankomen, maar je wordt er wel degelijk veel sterker van.

goede training voor jouw doelstelling
maar probeer eens met thera-banden te trainen man heel goed voor kracht en explosiviteit !

Nette prestatie!

Mn rug zou kapot zijn :p echt gek dat je dit hebt gedaan! respect

Wel leuk een keer wat anders,is dit ook wat voor mensen die blessure gevoelig ziin ,aan de schouders?

Leuk topic! Zelf train ik met het nodige staal en als het zomers wat warmer wordt maak ik ook wat rondjes op de trimbaan, en wilde zodra het wat warmer wordt buiten ook beginnen met kettlebelts. Wat raad je aan, is 16kg en 24kg genoeg voor de nodige basis?

Leuk topic! Zelf train ik met het nodige staal en als het zomers wat warmer wordt maak ik ook wat rondjes op de trimbaan, en wilde zodra het wat warmer wordt buiten ook beginnen met kettlebelts. Wat raad je aan, is 16kg en 24kg genoeg voor de nodige basis?
Ja zat! de 16 is het algemene begingewicht voor mannen om te leren en moeilijke oefeningen uit te voeren zoals turkish getups en windmills.... dan kan je met 24kg je swing en snatch opspicen.. maar geloof me 24kg valt vies tegen haha

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 10:36 ----------

Wel leuk een keer wat anders,is dit ook wat voor mensen die blessure gevoelig ziin ,aan de schouders?
Totaal niet, alle kracht komt uit je heup, schouderkoppen controleren slechts. nog nooit last van gehad met swings.
Het is Geen(!) frontraise haha

En hoe behaal je die 1000? eerst beginnen bij 20*50, en langzaam opbouwend tot 10*100 ofzo? en doe je alle 1000 achter elkaar, of verspreid over de dag? kun je misschien die link posten van dat artikel waar je het over had, wil dit namelijk ook proberen :)

En hoe behaal je die 1000? eerst beginnen bij 20*50, en langzaam opbouwend tot 10*100 ofzo? en doe je alle 1000 achter elkaar, of verspreid over de dag? kun je misschien die link posten van dat artikel waar je het over had, wil dit namelijk ook proberen :)
doen! maar master eerst de technique. ik moest verplicht mijn reps tussen de 30 en de 70 houden, en tellen passen en meten. ik bepaalde vantevoren van okee nu 2x 45, en daar week ik niet van af. maar op een geven moment wil je echt echt niet meer haha

Allereerst, super veel respect natuurlijk.
Knap resultaat!
Ik ben 16 jaar oud, en ik ga ook kettlebells halen en EZ curl bar.
Welk gewicht kettlebellt raad jij aan?
Voor mijn gevoel moet 16 kg wel lukken!

Allereerst, super veel respect natuurlijk.
Knap resultaat!
Ik ben 16 jaar oud, en ik ga ook kettlebells halen en EZ curl bar.
Welk gewicht kettlebellt raad jij aan?
Voor mijn gevoel moet 16 kg wel lukken!
net zo lang als ik maar wel wat lichter, dus je bent nog vrij dus denk ik?
Ik zou voor 16 gaan ja!. as a man, 16kg is never wrong!

Ik ga binnenkort den kik ook instructie video's maken, is vanuit mijn Taekwondo sportschool (Dojang) ook behoefte aan :+)

Geen al te lichte kettlebells gebruiken. Hoe onlogisch het ook klinkt; hoe lichter de kettlebell, des te groter de kans op blessures. Een kettlebell met een gewicht van minder dan 20kg is af te raden als trainingsmateriaal.

Terug
Naar boven