AndroidHealthClinic

150kg en hoger benchmovie dump

Damn wat een korte armen de rom lijkt gewoon alsof hij niet beweegt.

Moet ik me nu bij elk filmpje dat ik post verontschuldigen voor mijn set-up en mijn lichaamsverhoudingen?

Moet ik me nu bij elk filmpje dat ik post verontschuldigen voor mijn set-up en mijn lichaamsverhoudingen?

Nou eigenlijk verwacht ik dat jij een operatie aan je armen doet waardoor ze minstens 5cm langer worden.

Nee natuurlijk niet ik merk alleen iets op ik zeg niet dat er iets mis mee is, ik kan het zelf niet hoor.

wtf is dat voor opmerking.

Zie niks vreemds behalve een hele nette 10 reps.

• Topic Starter Topic Starter
goodlift hierboven mede mogelijk gemaakt doordat ik hem met zijn shirtje had geholpen:p

Even een vraag. Ik zie dat de meeste met bankdrukken de stang langsaam laten zakken wat is hier het voordeel van?

Verder super al die filmpjes

:)

Laatst bewerkt:
hoop dat hier komend jaar ook nog een filmpje van mij komt :roflol:

Dank je ik ga het eens proberen. Alleen shirted bench doe ik al lang niet meer. Is niet zo mijn ding

Even een vraag. Ik zie dat de meeste met bankdrukken de stang langsaam laten zakken wat is hier het voordeel van?

Verder super al die filmpjes

Zoals hierboven gezegd; spanning, controle, en voor mij is het ook een concentratiemoment. Terwijl je langzaam laat zakken en alles keihard opspant bereid je je voor om te ontploffen wanneer de stang je borst raakt. BAM JONGE en omhoog die stang

@ Biejest, neem aan dat jij nu ook al wel 150+ bankt, kan je daar niet even een mooi pauzed filmpje van uploaden in Pol zijn thread?

@ Biejest, neem aan dat jij nu ook al wel 150+ bankt, kan je daar niet even een mooi pauzed filmpje van uploaden in Pol zijn thread?

PR van vorig jaar is 160 touch & go, maar staat jammer genoeg niet op film.
Heb er wel ergens eentje van 150 dat ik wel in het topic kan posten.
Tegenwoordig probeer ik meer 'op onderhoud' te trainen dan PRs te breken... wat niet wegneemt dat ik nog altijd 150 druk :)

PR van vorig jaar is 160 touch & go, maar staat jammer genoeg niet op film.
Heb er wel ergens eentje van 150 dat ik wel in het topic kan posten.
Tegenwoordig probeer ik meer 'op onderhoud' te trainen dan PRs te breken... wat niet wegneemt dat ik nog altijd 150 druk :)

stilstaan is achteruitgang

Terug
Naar boven