Fitness Seller

150kg en hoger benchmovie dump

Zou ietswat andere opstelling gebruiken, dit is toch wat teveel van het goeie? :D

die bands zijn sowieso te sterk voor reversed bands bench volgens mij + dan nog een slingshot/ram erbij, beetje dubbelop. Maarja wel eens leuk wellicht:p

ik zou volgende keer strong bands gebruiken pol :D

je hebt op youtube ook mensen die met een safety squat bar op de nek gaan deadliften... dat doe je dan toch ook niet ;)?

• Topic Starter Topic Starter
jawel hoeso

Goed sterk!
wil niet lullig doen, maar de beurten waren niet conform de regels zoals in begin van topic gesteld. waar trainen jullie?

t*ring netjes Marvin, maar wel je borst raken he ;)

Sterk inderdaad. Volgens mij haal je het wel als je met pl techniek gaat drukken. Dit is een echte elbows out bb benchpress.

Klopt dat het niet volgens de regels is! Excuses daarvoor... Next time i'll do it the right way;-) tnx for the comments! Ik zou wel een x met zo'n hulp vest willen proberen:-)

Klopt dat het niet volgens de regels is! Excuses daarvoor... Next time i'll do it the right way;-) tnx for the comments! Ik zou wel een x met zo'n hulp vest willen proberen:-)

Lockout is in ieder geval sterk! Misschien eerst eens met slingshot proberen. Shirt moet natuurlijk goed passen, en zijn best prijzig.

Daar kon potverdomme een vliegtuig onder door Pol!

sterke bankers!

Mooie dingen gezien zeg.
Hele sterke dingen!
Een mens zou wel voor minder in de kuur gaan.... :o

Terug
Naar boven