- Waardering
- 2.658
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom laat je de bar niet gewoon je borst aantikken?
Net wakker....185kg close grip benchpress http://www.youtube.com/watch?v=FRaKnMVNeuA
Klopt!strong bench man.
ik heb jou volgens mij in tilburg nog gesproken.
bij kwalificatie voor nk, afgelopen september
Ah ja. Ik had gewoon even moeten lezen dat het om een floor press gingNet wakker....
Thnx Polletje, zal ongeveer hetzelfde zijn denk ik. Focus nu meer op de highlandgames.Gaat idd om een Floorpress.
Merkte bij regulier banken dat dit mijn weak point in de beweging zo ongeveer is.
In februari ga ik testen om de 190 bp te pakken
---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------
Mooie beurt maatje!
Wat doe je momenteel max denk je?

Als ik me goed herinner mag ik hier pas meedoen als ik terug 1 x 100 kilo bench, nietwaar?
Morgen eens proberen. 150 moet tegen eind mei lukken.![]()
Als ik me goed herinner mag ik hier pas meedoen als ik terug 1 x 100 kilo bench, nietwaar? Morgen eens proberen. 150 moet tegen eind mei lukken.---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ---------- Sterk!! Ik zag de bench wat wiebelen bij het inracken. IS die bench zwaar genoeg belastbaar? Stel je voor dat je ooit eens voor de 180 gaat en die bench klapt in elkaar!!

Beestenprestatie, goeie pause ook! Meest ondergewaardeerde lift van de afgelopen week dit..!![]()

nee dat is het andere topic, "de race naar de 150kg bench press"
hier alleen filmpjes van 150+kg bench.

hij gaat al 20 jaar mee.
me trainings maat heeft hem pas nog wat verstevigd,lasnaad begon te scheuren.!
maar zou geen overbodige luxe zijn om een x wat degelijker bench bank aan te schaffen.
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------
succes trouwens, hopelijk voor jou ook snel de 150 kg bench.!
Ah ja, sorry. Verdomde ADD---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ---------- Voorzichtigheid boven alles! De eerste bench die ik ooit kocht was een verstelbare, van zo'n kutmerk waar ik de naam niet meer van weet. Maar ik had totaal niet stilgestaan bij de belastbaarheid. Op een dag benchte ik, denk ik 100 kilo of zo, en hoorde ik een gekraak bij de 4 de rep. Ik moest nog een set doen, en wou er net aan beginnen toen ik plots aan het gekraak dacht en besloot eens naar de lasnaden te kijken. En ik zag dat de buis voor 70 % was doorgescheurd. Ik teste de bench met een dumbell van 2 x 10 kilo en de bench begaf het. Had ik dit dus gedaan met de 110 kilo boven mijn kop, dan had dit echt vies kunnen aflopen, want ik trainde alleen in mijn homegym. DUS toch af en toe de lasnaden checken!!

DOEN!! Je weet maar nooit! Ik check ook voor iedere training de lasnaden van mijn catches!heb je gelijk in ja,safety first.!
daar wil je niet aan denken als de bench bank het begeeft.!!
eens kijken of ik een keer een goeie bench bank ergens op de kop kan tikken![]()
thanx maat.!!
en ik had nog wel 4 plate's aan elke kant, 25/20/15/10![]()
---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
thanx man.
op naar de 170..!!!