Fitness Seller

150kg en hoger benchmovie dump

Inderdaad man. Trainingen gaan lekker laatste tijd!

Maandag filmpje geschoten voor 5X150kg, alleen spotter bleef niet met ze takken van me stang af.

Gewoon posten man, als die de eerste reps er maar met zijn klauwen afbleef! Het is meestal heel goed bedoelt van de spotter maar ook ontzettend irritant.

Gewoon posten man, als die de eerste reps er maar met zijn klauwen afbleef! Het is meestal heel goed bedoelt van de spotter maar ook ontzettend irritant.

Hij helpt uitstoten en laat de volle 5 reps me stang niet meer los. Ik was de veel bezig met me bench en kwam na 3 reps achter dat hij nog met ze takken aan zat.

• Topic Starter Topic Starter

bepaal ik wel jah gvd:mad:

k*t spotters altijd.. zo'n ecto zker?

Volgende keer zelf doen en dan wil ik het graag zien....
ik zal zaterdag wat laten filmen

• Like
Waarderingen: DG80
geen nette beurt, maar niet ontevreden. 190kg[Link niet meer beschikbaar]

Netjes bolle.

volgends mij komt je hoofd van de bank

Mooie beurt man Vergil.

Ooit...

:)

Laatst bewerkt:
Congratz. Heb je eigenlijk wel 'legdrive'? Zo te zien amper, gezien hoogte knieschijf en heup. Of heb ik het mis?

Tymboo zij dat ook al, dat ik mijn benen wat wijder zou moeten zetten en mijn knieen een stuk lager zouden moeten komen. Denk niet dat ik veel legdrive heb, archen lukt ook niet echt.

Tymboo zij dat ook al, dat ik mijn benen wat wijder zou moeten zetten en mijn knieen een stuk lager zouden moeten komen. Denk niet dat ik veel legdrive heb, archen lukt ook niet echt.
Heb ik ook niet super... maar wel ietwat meer dan jou;) kun je leren man!
Ga na 12 mei ook wat leren archen

:)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DG80
easy dirk, qua press power kan je ook veel meer idd als je meer druk haalt uit je benen

Terug
Naar boven