XXL Nutrition

150kg en hoger benchmovie dump

Polio 100 :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Maar echt t*ring sterk :D

• Topic Starter Topic Starter
haha die Tymen.... onder het mom speciaal voor mij....gwoon zelfverheerlijking jonge...denk je dat ik vrolijk wordt jou te zien in een filmpje...:D

toch ben ik stiekem wel benieuwd hoeveel iemand als jou flatback zou kunnen benchen?

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 21:40 ----------

Polio 100 :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Maar echt t*ring sterk :D
ja man wat hij raw kan red jij nog niet suited:p

Flatback benchen? Who cares? Welke bond hebben we het nou over? Eentje waarbij de arch verboden is ofzo?
Gezeik altijd over arch, alsof het dan minder gewicht is.

Flatback benchen? Who cares? Welke bond hebben we het nou over? Eentje waarbij de arch verboden is ofzo?
Gezeik altijd over arch, alsof het dan minder gewicht is.

ons happertje:p
Was gewoon benieuwd hoeveel je ondanks je hoge bench flatback zou kunnen pakken that's all:)

verder een nette lift daar hoor je mij niet over!

Happertje? Het slaat nergens op, zeg dan niks. Vrijwel niemand van de topbankdrukkers die "flatback" bencht, wat dat dan ook moge zijn.
Maar ik denk dat ik "flatback" toch zeker wel 50 kilo douw hoor!

Happertje? Het slaat nergens op, zeg dan niks. Vrijwel niemand van de topbankdrukkers die "flatback" bencht, wat dat dan ook moge zijn.
Maar ik denk dat ik "flatback" toch zeker wel 50 kilo douw hoor!

zeg wat ik wil vriend:) hou nog steeds van je hoor;)..maar mooi dan hoef ik die 50kg niet te pakken voor jou want daar moet ik voor archen:D

zo hoog is die arch niet hoor

Zo'n arch als Tymen zou bij mij toch alleen chirurgisch mogelijk zijn hoor "Z" ;)

een gat in de markt)))))
dank je Johnny:D

Pol is gewoon ****ing jaloers! Banken is banken!

haha die Tymen.... onder het mom speciaal voor mij....gwoon zelfverheerlijking jonge...denk je dat ik vrolijk wordt jou te zien in een filmpje...:D

toch ben ik stiekem wel benieuwd hoeveel iemand als jou flatback zou kunnen benchen?

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 21:40 ----------

ja man wat hij raw kan red jij nog niet suited:p

Waarom zou je flat willen banken?
Elke bond mag je toch archen? En heeft ieder zijn voorkeur...

Tis bijna hetzelfde als tegen een sumo deadlifter zeggen:"Ja, leuk die 340kg sumo die je trekt, maar wat trek je conventioneel dan?"

Dus .....

Ik moet men 160 ook eens laten filmen, want elke keer in dit topic komen zien maakt me jaloerser en jaloerser

K heb dr een van 160 op phone staan maar geen id hoe k die hier kan plaatsen

Arch of niet, de ROM van tymboo is toch nice te noemen. Sterk.
Als het nu 10cm ROM was zoals bij sommigen die zichzelf bijna dubbel plooien dan zou het minder nice zijn. Dus in dit geval ... nice!

mooie reacties weer.. pcies waar dit topic voor gemaakt is..

Waarom zou je flat willen banken?
Elke bond mag je toch archen? En heeft ieder zijn voorkeur...

Tis bijna hetzelfde als tegen een sumo deadlifter zeggen:"Ja, leuk die 340kg sumo die je trekt, maar wat trek je conventioneel dan?"

Dus .....

Precies, en verder maakt t ook niks uit, polio100 zit zoals gewoonlijk weer een beetje te stoken.

Alleen oude mensen banken vlak omdat we vastgeroeste ruggetjes hebben...

Terug
Naar boven