XXL Nutrition

150kg en hoger benchmovie dump

Die 200 raw komt eraan Tymboo !!

t*ring sterk Tymen, je haar is trouwens van je baart naar je hoofd getrokken? Wat is er aan de hand?

Thanks jongens,
@DG: Ja gaat helemaal de verkeerde kant op joh, ik weet t ook allemaal niet meer...

• Topic Starter Topic Starter
niceness

200 zit er nog niet in denk ik

haha hond

Ik kom kijken ja, hoorde dat dikkertje dap ook meedeed

hahahaaahaha moet je me wel coachen he schatje

Wat een arch. Nice man, hoe krijg je hem zo?

Komt goed, sla je wel een bloedprop in je oor voordat je het podium op moet, werkt altijd.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 22:50 ----------

Wat een arch. Nice man, hoe krijg je hem zo?

Valt ook mee hoor, beeld is versmald, dus in het echt is de arch minder en ben ik breder ;)
Maar iedereen kan archen, gewoon oefenen.

Nee dankje, als ik decline wil banken doe ik het wel anders :trollface:

192,5
[Link niet meer beschikbaar]

Ik blijf dat zo lelijk vinden he, met die harses zo los van die bank, snap echt niet waarom dat goed wordt gekeurd binnen die bond. Het komt je arch ook niet bepaald ten goede natuurlijk, als je die zou hebben.
Verder sterk natuurlijk.

Ik blijf dat zo lelijk vinden he, met die harses zo los van die bank, snap echt niet waarom dat goed wordt gekeurd binnen die bond. Het komt je arch ook niet bepaald ten goede natuurlijk, als je die zou hebben.
Verder sterk natuurlijk.
Ik weet wat je ervan vind!
Arch hier is minimaal....valt deels te trainen uiteraard.. heb het geprobeert maar arch is deels toch afhankelijk van de ruimte tussen de wervels die je wel of niet hebt meegekregen van de ooievaar naar mijn mening;)

Terug
Naar boven