- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
ah, thanks voor je uitleg!
waarom ik dat vroeg is, is omdat ik wel een degelijke schema heb gevolgd vorig jaar (weet niet meer hoelang, maar wel een tijdje) maar ik viel niks af (ekv 30/40/30)
wat dus resulteerde in dat ik weer in mijn oude patroon viel, geen resultaat = geen motivatie
dus ik was benieuwd of ik ook KH gevoelig was, wss niet - als ik zo jou verhaal lees - maar zoals je in mijn logje leest, bezig met een nieuwe schema (ekv 40/27/32)
keep motivated!![]()
Iedereen heeft een 'gevoeligheid' voor koolhydraten, de een wat meer, de ander wat minder.
Maar 40/27/32 klinkt inderdaad goed! Ben benieuwd hoe het je vergaat!
In inderdaad, geen resultaat is verschrikkelijk. Vooral omdat je er zoveel moeite en tijd in hebt gestopt.
Natuurlijk heb ik het ook tijden erg erg lastig gehad met nog motivatie te vinden.
De gedachte die me eigenlijk bezig hield is. "Nu is er geen progressie in het afvallen - Maar ik ben tenminste uit het eindeloos kilo's aankomen.
Maarja - Zoals ik al vaker zei.. het komt helemaal goed joh.
Het begin is er, en nu keihard blijven knallen tot ik 13% vet zit.
Maar natuurlijk jij ook succes! Als je weer stil komt te staan kan je altijd nog zoals ik keto proberen. Maar raad natuurlijk eerst low carb aan aangezien totaal carbs ontlopen toch vervelend kan zijn soms.

Vind het leuke om bijna dezelfde stats te hebben waarop we begonnen.