Fitness Seller

16-18 kilo vetmassa in 4 maanden challenge!

was foutje met typen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ah ja, kipfilet - Helemaal niet aan gedacht!
Dat zal ik er inderdaad bij doen ;')

Vandaag gegeten en te eten;

YPOegih.jpg

Koolhydraten aan de hoge kant, maar niet genoeg op mijn lichaam uit ketosis te krijgen.. hoop ik.
Heb voor de verandering om m'n vooruitgang te vieren een reepje pure chocola (73%) gekocht.
Het heeft toch wel redelijk aantal koolhydraten (25/100gr) maar de hele reep is maar 200. Dus elke dag een klein stukje eten na het trainen.

Voorderest training vandaag;
/Helemaal gesloopt. Die 2 dagen rust kan ik wel gebruiken

10m cardio
Deadlift 5x5 50kg
Bench Press 3x8 75kg
Bench Press (small vasthouden) 3x8 60kg
Squat 5x5 50kg
Dips 3x8 101kg (Allerlaatste fail ;( )
Dumbbell Curl 5x15 8kg
Dumbbell Wrist Curl 5x8 6kg
Ab Crunch 3x15 101kg
Lat. Raise 3x8 15kg
Shrugs 4x15 20kg (Hoe tel je hier gewicht? Had 2 schijven van 10kg in m'n hand)
20m cardio

400kcal verbrand aan cardio. Onderhoud vandaag is dus 2400+400=2800.

*PS*
Vanochtond gewogen, weeg ik 101.4! (Na toilet).
Redelijk teleurgesteld naar m'n werk gegaan, zojuist naar de WC geweest en godallemachtig ik heb echt een vierling gebaard.
Weeg nu 100.6. hahahahaha

Laatst bewerkt:
Gewoon aan je schema houden en 1x in de week wegen ;)

dem gainzz

Ik doe 1x in de week een officiele weging.
Dus gewicht+vet%

Voorderest houd ik elke ochtond mijn gewicht bij voor mijn grafiekje.
Is ook om te zorgen dat ik niet gedomitiveerd word door een slechte officiele meting.
Op 9-03-2012 woog ik bijvoorbeeld 101.7.
Maar de rest van die week schommelde ik tussen 103-102.
Dus als ik nu officieel zou meten en 101.4 had zou ik het idee hebben dat ik maar 300gr afgevallen ben.
Snapje?

toch is het beter maar 1 x in de week te wegen.
Ik heb in mijn beginperiode van aankomen (wel het omgekeerde maar oke) me 6 weken niet gewogen en toen had ik er in totaal wel 7 kilo bij... ging wel wat snel maar oke.. dat vlakte na 11 kilo ook al wat af.. maar wat ik bedoel. Als je weet dat je goed bezig bent kan het misschien een keer beter zijn wat langer niet te wegen want elke dag wegen maakt je op den duur ook gek. Zeker als het dan even niet lukt.

Is ook zo natuurlijk. Gelukkig heb ik een flinke dosis doorzettingsvermogen.
Afgelopen week liep het niet helemaal soepel;

auogg.jpg

(Natuurlijk is die 101.4 niet echt goed want na de tweeling was het 100.6.. maar s'ochtonds is s'ochtonds)
Vind het gewoon interessant om bij te houden, en als het me niet demotiveerd en soms toch motiveerd zie ik er het nadeel niet van in ;).

Des te vaker ik meet des te mooier de grafiek zal worden uiteindelijk haha.
Ik maak me ook niet druk als ik wat aankom. Vocht, Spiermassa, Vanalles.
Zolang ik aan het eind van de week in vergelijking met 7 dagen terug maar minimaal 0.4 kilo verschil heb.

Ik loop al zo ver voor op schema namelijk.
Deels is ook dat ik hierin toch wel een beetje neurotisch ben.
Elke dag hetzelfde, hetzelfde eten, dezelfde momenten wegen, sporten.
Alles moet perfect zijn en als ik iets eet wat niet op mijn voeding-schema staan trip ik hem al helemaal meteen en denk ik dat ik niet meer afval. In dit geval dus met het chocolade stukje. Meteen calorieen rekenen haha.

Kan positief en negatief zijn in dit geval.

In het begin gaat het altijd snel.. met aankomen zowel als afvallen.
Maar doorzettingsvermogen is wel de clue.
Als je zo doorgaat gaat het je vast wel lukken en zo op zijn tijd wat pure choco kan echt geen kwaad!

en ja hetzelfde eten en hetzelfde ritme. Iemand die werkt heeft vaak ook hetzelfde ritme en hetzelfde eten. Veel mensen nemen bammetjes mee naar het werk en elke dag hetzelfde zakje met x bth. Dus ja.. het enige is dat jij minder producten hebt om af te wisselen. Maar ook daar kan je eens naar kijken.
Ik zal nog eens verder kijken naar alternatieven voor je grilworst.
Wat zijn de kcal en ekv daarvan? zoek ik wel even mee.

100 gram

318 kcal
28,1 g vet
13,1 g eiwit
3,3 g carbs

ik kom erop terug --> mail wel

ik ga nu aan het werk. Ben bezig met een klant productie band. Hij moet even zonnen om veroudering te bepalen. dus ik ga er maar bijliggen onder de zonnebank. *lol* zonnen terwijl je werkt..krijg er alleen niet voor betaald... zat nog te denken.. zal ik overuren schrijven! hahaha

Is goed, thanks!

Was vanochtond fijn wakker worden. Huidig gewicht is 100.3.
Maar toen ik in de spiegel keek kon ik flink wat nieuwe lijntjes tellen.
Ribben onder m'n borst beginnn door te schijnen, en tussen m'n borst en m'n vetpens begint een lijn te vormen.
Toch een goede en duidelijke indicatie dat het vet rond m'n buik eindelijk weg begint te trekken.

Voorderest helemaal gesloopt door de training van gister, kon amper mijn bed uit komen hahaha.

Gaat goed zo he!
en een goede training voel je dus wel! :D

je hebt al mail wat betreft de variatie in vleesvarianten.. er zijn zoveel opties die bij jouw grillworst in de buurt komen.

Ah, ik kom net m'n bed uit rollen. Zal even gaan lezen ;)

nou ik zou wel eens willen ruilen. Ben een slechte slaper... helaas... was om 4:00 al op... maar ja ook om 1:00 nog wakker.. pfff... maar ja..het is dag en we gaan gewoon door!
Lunch time! :D

Succes met je log en ga zo door, heb het net aandachtig gelezen.
Misschien is de titel (die je wil veranderen) niet realistisch, maar bewijs het tegendeel zou ik zeggen. ;)
Aan je motivatie zal het iig niet liggen.

Thanks,
Ik ben er heilig van overtuigd dat je met genoeg doorzettingsvermogen en motivatie bijna alles wel kan bereiken.
16-18 kilo vetmassa in 4 maanden is niet echt een onrealistisch doel vind ik.
Al helemaal als ik nu binnen een maand al rond de 7-8 kilo aan vet verloren heb.

En stel het gaat vanaf nu zo sloom dat ik het niet red, boeie.
Dan trek ik er nog wat extra maandjes voor uit. Ben pas 20 joh.
Nog genoeg jaren te gaan om een beest te worden.

Als je wil kan er veel. Ik had ook 9 kilo in 2 maanden erbij... en de maanden erop nog eens 6.
Dat was weliswaar aankomen maar toch... en anders doe je er wat langer over... je hebt in ieder geval je doel voor ogen he!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 15:17 ----------

en de beest uit te hangen! :D
kon het niet laten..

Vraag me toch wel af hoe het kan dat m'n gewicht zo vaag slingert afgelopen 7 dagen;
344vbwy.jpg

Paar oorzaken gewichtsschommelingen:

Waterretentie (O.A.) door: hormonen, natrium en andere mineralen, vezels, koolhydraten en nep suikers (cola zero veroorzaakt bv. een erge bloat), je activiteit, water inname e.d.

Verder maaginhoud, zulk soort dingen. Als je goed en GENOEG eet zal je gewoon door moeten zetten en je gaat vanzelf weer verliezen. Maar je staat ook niet stil of zo. 101.3 -> 100.9 is bijna een halve kg wat gewoon prima is voor een week.
Als je echt hoog in bf zit gaat het wat sneller, maar consistent gewichtverlies wat je kan vasthouden gaat eenmaal langzaam.

OP zich niet gek he.
Met veel vlees zoals grillworst en dingen als tonijn op water (is zout water) krijg je best wat zout binnen ook.
Daar kan je enorm van schommelen. Merk ik zelf ook omdat ik nogal zout eet.
Maagvulling kan inderdaad ook veel schelen en of ja al flink naar de wc geweest bent ook.

Het kan bij mij op een dag 1 a 2 kilo schelen. daarom weeg ik maar 1 keer in de week.
Het is ook zo dat het in het begin heel snel gaat met afvallen.(ook met aankomen) maar dat het steeds lastiger wordt.
Dus volhouden! Het gaat je echt wel lukken!

Thanks,
Ik ben er heilig van overtuigd dat je met genoeg doorzettingsvermogen en motivatie bijna alles wel kan bereiken.
16-18 kilo vetmassa in 4 maanden is niet echt een onrealistisch doel vind ik.
Al helemaal als ik nu binnen een maand al rond de 7-8 kilo aan vet verloren heb.

En stel het gaat vanaf nu zo sloom dat ik het niet red, boeie.

Thats the spirit.

Terug
Naar boven