XXL Nutrition

16 jr V beginnen met bodybuilden?

ik hoop het, moet er nog 1 vinden;)

lezen is niet zo lastig maar je zou de dingen een beetje kunnen relativeren?

dat meisje is 16 heeft nog nooit iets met BB gedaan, die kan niet binnen 2 maand beslissen of ze pro wilt worden.. of naja dat kan ze wel maar ze weet nog helemaal niet wat ze er van vind, het trainen, het eten etc.

daar gaan jaren overheen

Maar kan je als je pro bodybuildster bent (vb. Saskia Salemink) nog kinderen krijgen?

ik denk dat de vraag niet eens zozeer is of het kan, als je echt zo fanatiek wordt als Saskia, vermoed ik dat je je lichaam geen zwangerschap aan wil doen.
Maar dat zou je eens aan Saskia moeten vragen.

Het bodybuilden op zich is volgens mij geen probleem om zwanger te worden, ook niet de stevige spieren.
Een super laag vetgehalte kan je normale hormoonhuishouding als vrouw wat in de war gooien. Je zal dus een poosje op een wat hoger vetgehalte moeten gaan zitten, waardoor die hormoonhuishouding zich gauw genoeg herstelt.
Wat het gebruik van AAS en dergelijke met je hormoonhuishouding doen, en hoelang die effecten aanhouden, zou ik zo gauw niet durven zeggen...
Zolang je als vrouw het idee hebt dat je op een bepaald moment misschien kinderen wil, zou ik zeggen... Hou het naturel!

Wat het gebruik van AAS en dergelijke met je hormoonhuishouding doen, en hoelang die effecten aanhouden, zou ik zo gauw niet durven zeggen...

Nou die moet je dus gebruiken als je PRO-builder wil worden en de eventuele gevolgen/bijwerkingen daarvan gaf ik aan.

Ik nam aan dat ieder weldenkend mens begrijpt dat je van gewoon trainen geen extreem agressieve woedeaanvallen, haar op je buik, monsterjaws ,MEGA klit en mannenstem krijgt. Ik zal het er in het vervolg bij vermelden voor de minder ruim denkende onder ons.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven