- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Progress..
Veel mensen kennen mij al no doubt
Still natty
haterz gonna hate
je bent welkom bij de true natural club

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Progress..
Veel mensen kennen mij al no doubt
Still natty
haterz gonna hate

ik denk dat veel mensen op dit forum een verkeerd beeld hebben van wat op 17-18 jarige leeftijd met goede voeding en keihard werken mogelijk is... anyways, superfysiek! keep it up
Haha als dit al natuurlijk niet meer kan moet je direct stoppen met de sport en gaan volleyballen. Ken genoeg gasten van rond de 18 jaar die een gelijkaardig fysiek hebben opgebouwd. En daar zijn er een paar bij die helemaal niets van supps gebruiken.
Weer dat gelul over natty/niet natty? Nee, hij is niet natty. Desondanks een mooi fysiek.
Ga toch weg man. Dat ie een goed fysiek heeft staat vast, dat ie gebruikt boeit me ook niet. Maar doe niet of er 100'en 18jarigen met zo'n fysiek rondlopen dat natty verkregen is.
Dat hij iets gebruikt zou hebben kan, maakt het iets uit helemaal niks. Kan dit behaald worden zonder medische ondersteuning haha 200% zeker.

Dat hij iets gebruikt zou hebben kan, maakt het iets uit helemaal niks. Kan dit behaald worden zonder medische ondersteuning haha 200% zeker.
Haha als dit al natuurlijk niet meer kan moet je direct stoppen met de sport en gaan volleyballen. Ken genoeg gasten van rond de 18 jaar die een gelijkaardig fysiek hebben opgebouwd. En daar zijn er een paar bij die helemaal niets van supps gebruiken.

altijd dat gezeik of iemand natty is hij moet er net zo hard voor trainen ( miss zelfs harder) als ieder ander hij heeft gewoon een goed fysiek en goede genen ..
zie en lees dit toch liever dan sommige trainings logs waar iemand de hemel word ingeprezen als hij / zij in een week 3kg. meer bench en een pr-tje maakt
ik denk dat veel mensen op dit forum een verkeerd beeld hebben van wat op 17-18 jarige leeftijd met goede voeding en keihard werken mogelijk is... anyways, superfysiek! keep it up
volgens mij ben je jezelf aan het indekken omdat je zelf niet meer natty bent, maar dat vertel je tegen niemand.
?Gast kom op, je bent een Belg.. ga ergens anders dom lopen dom
---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------
Het wordt alleen gezeik als diegene er over liegt.
Waarom is iedereen zo aan het huilen over dat hij natty is of niet.
Waarom zou je je druk maken om iemand die je niet eens kent. Topicstarter heeft goed fysiek en met juiste voeding en optijd beginnen is dit gewoon te behalen als je 18 bent. Maar volgens mij is bij vele hier op DBB , oh hij is groter als mij, hij is sowieso geen naturel meer.