XXL Nutrition

18j 96kg 10%

OP is true natty!
Like spaghetti!

ik denk dat veel mensen op dit forum een verkeerd beeld hebben van wat op 17-18 jarige leeftijd met goede voeding en keihard werken mogelijk is... anyways, superfysiek! keep it up

altijd dat gezeik of iemand natty is hij moet er net zo hard voor trainen ( miss zelfs harder) als ieder ander hij heeft gewoon een goed fysiek en goede genen ..

zie en lees dit toch liever dan sommige trainings logs waar iemand de hemel word ingeprezen als hij / zij in een week 3kg. meer bench en een pr-tje maakt

• Like
Waarderingen: mat
Haha als dit al natuurlijk niet meer kan moet je direct stoppen met de sport en gaan volleyballen. Ken genoeg gasten van rond de 18 jaar die een gelijkaardig fysiek hebben opgebouwd. En daar zijn er een paar bij die helemaal niets van supps gebruiken.

Haha als dit al natuurlijk niet meer kan moet je direct stoppen met de sport en gaan volleyballen. Ken genoeg gasten van rond de 18 jaar die een gelijkaardig fysiek hebben opgebouwd. En daar zijn er een paar bij die helemaal niets van supps gebruiken.

Ga toch weg man. Dat ie een goed fysiek heeft staat vast, dat ie gebruikt boeit me ook niet. Maar doe niet of er 100'en 18jarigen met zo'n fysiek rondlopen dat natty verkregen is.

Pecs lopen beetje achter , verder zeer nette fysiek . En de stats zijn idd best crazy ;)

Nice work champ ;)

Weer dat gelul over natty/niet natty? Nee, hij is niet natty. Desondanks een mooi fysiek.

gaat hem niet om gelul, wel om filthy leugenachtigheid. Niets mis met kuren, zelfs niets mis als je er niets over kwijt wil, of er "te vroeg" mee begint, wel als je expliciet gaat claimen dat je all natural hebt behaald.

Ga toch weg man. Dat ie een goed fysiek heeft staat vast, dat ie gebruikt boeit me ook niet. Maar doe niet of er 100'en 18jarigen met zo'n fysiek rondlopen dat natty verkregen is.

Dat hij iets gebruikt zou hebben kan, maakt het iets uit helemaal niks. Kan dit behaald worden zonder medische ondersteuning haha 200% zeker.

Dat hij iets gebruikt zou hebben kan, maakt het iets uit helemaal niks. Kan dit behaald worden zonder medische ondersteuning haha 200% zeker.

Nee maakt ook niks uit, daarom zeg ik ook wees er gewoon eerlijk over. Het zal prima natty kunnen ja, alleen niet op je 18e. Kun je dat wel meteen de spuit erin en zorgen dat je sponsoren krijgt, kun je heel ver komen.

Gast kom op, je bent een Belg.. ga ergens anders dom lopen dom :o

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

altijd dat gezeik of iemand natty is hij moet er net zo hard voor trainen ( miss zelfs harder) als ieder ander hij heeft gewoon een goed fysiek en goede genen ..

zie en lees dit toch liever dan sommige trainings logs waar iemand de hemel word ingeprezen als hij / zij in een week 3kg. meer bench en een pr-tje maakt

Het wordt alleen gezeik als diegene er over liegt.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

ik denk dat veel mensen op dit forum een verkeerd beeld hebben van wat op 17-18 jarige leeftijd met goede voeding en keihard werken mogelijk is... anyways, superfysiek! keep it up

:o volgens mij ben je jezelf aan het indekken omdat je zelf niet meer natty bent, maar dat vertel je tegen niemand.

I'm I right :rolleyes: ?

Gast kom op, je bent een Belg.. ga ergens anders dom lopen dom :o

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Het wordt alleen gezeik als diegene er over liegt.

767.gif

Goed topic weer

Waarom is iedereen zo aan het huilen over dat hij natty is of niet.
Waarom zou je je druk maken om iemand die je niet eens kent. Topicstarter heeft goed fysiek en met juiste voeding en optijd beginnen is dit gewoon te behalen als je 18 bent. Maar volgens mij is bij vele hier op DBB , oh hij is groter als mij, hij is sowieso geen naturel meer.

Waarom is iedereen zo aan het huilen over dat hij natty is of niet.
Waarom zou je je druk maken om iemand die je niet eens kent. Topicstarter heeft goed fysiek en met juiste voeding en optijd beginnen is dit gewoon te behalen als je 18 bent. Maar volgens mij is bij vele hier op DBB , oh hij is groter als mij, hij is sowieso geen naturel meer.

+10000 is maar 1 woord voor ... jaloers .... meer niet anderen trainen vreten per maand 200-300 euro

aan supplementen weg en dan komt deze dude en wtf .. ja maar hij is niet natty ... zo zielig zeg..

• Topic Starter Topic Starter
Kijk he mensen..
Waarom zou ik liegen of ik naturel ben of niet? Ik zet mijn foto's er toch anoniem op dus ik zie geen reden waarom ik zou liegen. Ik train nu bijna 4 jaar en ik sta 2 jaar op een streng dieet, ik ga nooit op stap en bodybuilding is #1 in mijn leven.

Misschien kom ik 15 december kijken naar de Flexcup, als mensen mij eens willen ontmoeten kan dat altijd. Het is wel nog niet zeken of ik kan want ik heb dan examens (zit nog op school)..

Grtz :)

Jij wordt ook niet ouder he?

Terug
Naar boven