AndroidHealthClinic

18j 96kg 10%

Volgens mij toch maar half-natty hoor.

:roflol: who gives a **** als natty of niet?

• Like
Waarderingen: mat
Animal !

Zeer goeie shape!

Goed fysiek zeker voor 18, 13kg massa meer, kleiner en ook nog jonger... Ik zie het vooral in je benen terug...

Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders :D

Goeie fysiek gast, zet je alles op alles?

Genetische wonders bestaan ja. Ook in onze nederlanden. 300kg squat -75 kg bw? Ik heb het natty zien gebeuren. Sindsdien geloof ik in natty wonders :D

Goeie fysiek gast, zet je alles op alles?

Was jij natty toen je het zag gebeuren? :P

Volgens mij heb jij een enorm groot voorhoofd.

Gast kom op, je bent een Belg.. ga ergens anders dom lopen dom :o

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

Het wordt alleen gezeik als diegene er over liegt.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

:o volgens mij ben je jezelf aan het indekken omdat je zelf niet meer natty bent, maar dat vertel je tegen niemand.

I'm I right :rolleyes: ?
please, come on...ik ben 17 jaar en ik zou mezelf aan het indekken zijn wegens niet natty zijn? ik ben mezelf inderdaad aan het indekken, ik wil niet arrogant doen maar ik ben om precies te zijn 9 kg gegroeid in 3,5 maanden, met een kleine stijging van vp. als ik aan het einde van mn bulk een fototopic open vrees ik ook dat de 'experts' hier constateren dat ik niet natty ben. en voor de duidelijkheid, ik ben volledig naturel en hoop dat nog enkele jaren te blijven.

please, come on...ik ben 17 jaar en ik zou mezelf aan het indekken zijn wegens niet natty zijn? ik ben mezelf inderdaad aan het indekken, ik wil niet arrogant doen maar ik ben om precies te zijn 9 kg gegroeid in 3,5 maanden, met een kleine stijging van vp. als ik aan het einde van mn bulk een fototopic open vrees ik ook dat de 'experts' hier constateren dat ik niet natty ben. en voor de duidelijkheid, ik ben volledig naturel en hoop dat nog enkele jaren te blijven.
Pics

Is nooit 9kg spier, zelfs niet eens 6-7kg

will folow:cool:

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Nope, je vergeet vocht. Zal wss meer in de richting 3-4kg zijn, wat in 3.5maanden een enorm goed resultaat is.
VVM staat voor: V-vet en soort stof, valt vocht niet onder iig
V-vrije niet bevattende, of zoiets in dit geval
M-massa een grootheid voor hoe groot je bent in kilo's
een stijging van vocht in je lichaam betekent dus ook een stijging van vvm. dus toch ruim 6 kg:p

Terug
Naar boven