Fitness Seller

18j 96kg 10%

Kijk he mensen..
Waarom zou ik liegen of ik naturel ben of niet? Ik zet mijn foto's er toch anoniem op dus ik zie geen reden waarom ik zou liegen. Ik train nu bijna 4 jaar en ik sta 2 jaar op een streng dieet, ik ga nooit op stap en bodybuilding is #1 in mijn leven.

Misschien kom ik 15 december kijken naar de Flexcup, als mensen mij eens willen ontmoeten kan dat altijd. Het is wel nog niet zeken of ik kan want ik heb dan examens (zit nog op school)..

Grtz :)

Lijkt me leuk, ik ben ook aanwezig. :)

Kijk he mensen..
Waarom zou ik liegen of ik naturel ben of niet? Ik zet mijn foto's er toch anoniem op dus ik zie geen reden waarom ik zou liegen. Ik train nu bijna 4 jaar en ik sta 2 jaar op een streng dieet, ik ga nooit op stap en bodybuilding is #1 in mijn leven.

Misschien kom ik 15 december kijken naar de Flexcup, als mensen mij eens willen ontmoeten kan dat altijd. Het is wel nog niet zeken of ik kan want ik heb dan examens (zit nog op school)

Grtz :)

voor wie moet jij naar de flex cup komen ???? voor jezelf om te kijken neem ik aan ??? of om die jaloerse dbb-ers te laten zien hoe je eruit ziet ??

zo laag ga je toch niet zinken he ?? laat gaan die jaloerse ecto.s

• Topic Starter Topic Starter
update

Update training 29/11/2013

BeFunky_Knipsel.jpg - kopie.jpg

Ja blijft een goed fysiek.

ziet er goed uit man

Natty, please. Gelieve dit forum te verlaten. Er moet wel een of ander forum bestaan waar men tips geeft over het behandelen van Pseudologia Phantastica.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

altijd dat gezeik of iemand natty is hij moet er net zo hard voor trainen ( miss zelfs harder) als ieder ander hij heeft gewoon een goed fysiek en goede genen ..

zie en lees dit toch liever dan sommige trainings logs waar iemand de hemel word ingeprezen als hij / zij in een week 3kg. meer bench en een pr-tje maakt

Dus je lees liever leugens dan resultaat van hard werk?
En 3 kilo in 1 week meer benchen is 12 kilo per maand. Ik zou je log eens moeten bezoeken, als je er één hebt natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

gaat hem niet om gelul, wel om filthy leugenachtigheid. Niets mis met kuren, zelfs niets mis als je er niets over kwijt wil, of er "te vroeg" mee begint, wel als je expliciet gaat claimen dat je all natural hebt behaald.
DIT en niks anders!

Pfff, wat maakt het uiteindelijk uit en waarom maken mensen zich daar zo druk in?

1m83 en 93 kilo bij 10% is best zwaar hoor. Aan de andere kant, volgens mij is Lars een stuk zwaarder en naturel...

Afijn, kawadinges kan naturel zijn, ik vind naturel haalbaar een domme term, dat impliceert bijna dat iedereen dat wel naturel kan behalen.

Absoluut niet, hij is een uitzondering, maar ik denk wel dat hij naturel is.

Of hij is een extreem hardnekkige leugenaar.
Ik zweer toen je zei lars is natty aan de andere kant hoorde je gewoon 1 bakka en 1 kopstoot te krijgen.

183 en 93 kg bij 10 procent is sws ziek veel daar mag je wel je best voor doen

Ik zweer toen je zei lars is natty aan de andere kant hoorde je gewoon 1 bakka en 1 kopstoot te krijgen.

No offence, maar ik vind beiden fysieken natty haalbaar:scratch: Zowel van lars en TS.

No offence, maar ik vind beiden fysieken natty haalbaar:scratch: Zowel van lars en TS.

Dat is wat ik ervan vind. Vind jammer dat dit ook zo een geval van extreme attention whoring is. Net als die ene heaumeau -> Dennis Letica ofzo. Misschien is TS familie van hem.

Ohnee he, heb je deze gast weer :roflol:

1 op de 100 haalt zulke stats natty...de rest is gewoonweg niet natty

Of tren moet zoals peanut zegt ineens included zijn

Desalnietteplus een goed fysiek..zeker voor je leeftijd

Sowieso natty

• Like
Waarderingen: mat

Het blijft je bezig houden hé, Lars + Natty zijn.
Heb de afgelopen paar weken al meerder reacties gezien waarin je laat merken dat het je niet lekker zit :o

Terug
Naar boven