MuscleMeat

2010 ( log mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hm je beentraining lijkt haast precies op die van mij, behalve nog die brute afmaker met lunges & ss. (en gewichten x2 natuurlijk :p)

Flink wat oefeningen voor benen, nette training!

Die hh op 12, 10, 8 en 6 zijn mij ook goed bevallen, hoelang ga je dit aanhouden voor je het omgooit en op wat voor manier gooi je het dan om 3 x 8?

Nice Moz... Lekker gevarieerd man. Moeten snel eens samen trainen beest :thumbs:

WTF Moz.... Ben je gebanned kerel? Wat the **** is er aan de hand man...???

Volgens mij is ie weer geband hoor...half uurtje geleden ofzo...

wat nou weer ???

Vaag.. wel jammer wel leuk logje dit.

Kep Moz net aan de lijn, hij snapt er geen **** van waarom hij is gebanned. Hij heeft 7 punten en stond voorheen op 4. Dus waar die 3 punten vandaan komen mag Joost weten...

Wel lekker k*t weer, want hij hoort min of meer wel bij het mubilair hgier op DBB. Ik baal hier wel van, me gappie pleite!

ADMINS, bring Moz back!!!

(please.....)

Laatste tijd is hij toch rustig geweest? :p

Zal wel een weekban zijn, toch? Anders zal het jammer zijn. Heb hem vanaf het begin gevolgd. Hij komt vast wel weer terug.

Heb zijn laatste posts gechecked, maar niks aan het handje.
Mos is een prima vent, met een grote kennis van zaken, dit zou jammer zijn.

Heb zijn laatste posts gechecked, maar niks aan het handje.
Mos is een prima vent, met een grote kennis van zaken, dit zou jammer zijn.

+1 Af en toe een grote bek, maar een klein hartje. Hij heeft gewoon aparte humor. Je moet um gewoon ff kennen... Maar no matter what, hij blijft mijn gappie ;)

Ik mis hem nu al.

+1 Af en toe een grote bek, maar een klein hartje. Hij heeft gewoon aparte humor. Je moet um gewoon ff kennen... Maar no matter what, hij blijft mijn gappie ;)

Weet nog wel dat ik een grapje over anabolen maakte.
Mos: Hey waar train jij, volgens mij trainen wij in dezelfde sportschool vertel is waar je traint?

:roflol::roflol::roflol:

Laten we met zijn alle verder maar niet dit log vuil maken, maar als je meer weet weet kwark laat maar weten!

Hoe dan ook wil ik um ff complimenteren met zijn beentraining!

Xtralarge is altijd in voor "een relletje", hoe dan ook een sfeermaker op DBB, hij is niet bang om de discussie aan te gaan en geeft gewoon ongezouten zijn mening.
Een echte Amsterdammert.

Mijn inziens een persoon die op DBB thuis hoort, laten we eerlijk zijn de beste man heeft een grote mond maar hij is wel 24/7 bodybuilder. En dat kan maar van een handjevol andere leden gezegd worden.

Meestal met permban komt er slotje op het log. Dus zal wel weekban zijn , jongens.

Xtralarge is altijd in voor "een relletje", hoe dan ook een sfeermaker op DBB, hij is niet bang om de discussie aan te gaan en geeft gewoon ongezouten zijn mening.
Een echte Amsterdammert.

Mijn inziens een persoon die op DBB thuis hoort, laten we eerlijk zijn de beste man heeft een grote mond maar hij is wel 24/7 bodybuilder. En dat kan maar van een handjevol andere leden gezegd worden.

Meestal met permban komt er slotje op het log. Dus zal wel weekban zijn , jongens.

Ikhad hem gisteren avond aan de lijn, hij heeft een permban gekregen. Waarom weet ik niet. Maar dat doet er ook niet toe. Hij moet gewoon terugkomen!! Iedereen, ik heb een topic geopend in allerlei. Help mee Mozzymans terug te krijgen.

3 kaarten in een keer krijg je toch niet zomaar? Hoe komt hij hier dan aan?

Hoe zie je sws dat je kaarten hebt o_O

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven