Fitness Seller

2010 ( log mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kerel, ik had eerlijk gezegd gedacht dat je een soort van ééndags vlieg was hier op DBB :p
Enkel hier voor te rellen etc ... maar de laatste maanden moet ik zeggen dat je echt onwijs
vooruit bent gegaan. Niet alleen qua fysiek, maar zeker ook qua 'collega' zijn.

Nothing but respect for you ! Top !
(en die goal ga jij lekker pakken, daar ben ik wel zeker van)

amen!

ps; die roelly is ook brutaal vooruit gegaan zeg!

Zware jongen :D

Laatst bewerkt:
vind het ook jammer dat je er geen gewichten bij zet, maar neem aan dat je niet met dumbbells,... van 12kg zit te spelen :-)

succes met je doel - komt goed met jouw toewijding!

vind het ook jammer dat je er geen gewichten bij zet, maar neem aan dat je niet met dumbbells,... van 12kg zit te spelen :-)

succes met je doel - komt goed met jouw toewijding!

Nee hij speelt juist met hele grote dumbbells en wil sommige geen minderwaardigheidscomplex bezorgen.

Ja maar toch raar dat jij zwaarder weegt en jou BF ook nog vrij laag is, dan zul je toch ook een super super super fysiek moeten hebben? Heb geen pics van je gezien vandaar..

Nee, ik vraag het me eigelijk wel af...
zo groot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar als je serieus was: Als je lang bent is je frame veel groter, armen, benen enz alles is langer en moet opgevult worden. In elke cm die je langer bent zit een hoop kilo's.
En Xtralarge is volgens mij 22cm langer dan roelly.

Denk dat als je 20cm langer bent je al gauw 30kg zwaarder moet zijn (als het niet meer is) om relatief hetzelfde brute fysiek te hebben.

• Topic Starter Topic Starter
;)

Goedzo gozer, nog steeds dezelfde doelen je gaat hard zo te zien. Keep it going

Net begonnen en nu al een beest.
Vind dat je de perfecte lengte hebt, je ziet het misschien minder snel, maar als je het ziet... :DJe doel was 130 kg, nu 135 kg, what about next week, 140?Jammer dat je gewichten niet post wil weten wat zo'n beest uitvreet in de sportschool ipv alleen verteld welke oefeningen hij gedaan heeft.Suc7 voor zover je dat nodig zal hebben!
amen!ps; die roelly is ook brutaal vooruit gegaan zeg!

vind het ook jammer dat je er geen gewichten bij zet, maar neem aan dat je niet met dumbbells,... van 12kg zit te spelen :-)succes met je doel - komt goed met jouw toewijding!

:rocker::thumbs: thanks ijzerbroeders!

over de gewichten zie het antwoord van Patrick hieronder;);

Nee hij speelt juist met hele grote dumbbells en wil sommige geen minderwaardigheidscomplex bezorgen.

Ja maar toch raar dat jij zwaarder weegt en jou BF ook nog vrij laag is, dan zul je toch ook een super super super fysiek moeten hebben? Heb geen pics van je gezien vandaar..

Gast ik heb al genoeg pics geplaatst maar zit niet meer te wachten op egostrelende topics hier een link van hoe ik begon en toen ik 7 maanden bezig was(7 maanden geleden;)). En zie het antwoord van Shakawkaw en Eddine hieronder -->;)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/7-maanden-onderweg-race-naar-130-kg-211280/

maar als je serieus was: Als je lang bent is je frame veel groter, armen, benen enz alles is langer en moet opgevult worden. In elke cm die je langer bent zit een hoop kilo's.
En Xtralarge is volgens mij 22cm langer dan roelly.

Denk dat als je 20cm langer bent je al gauw 30kg zwaarder moet zijn (als het niet meer is) om relatief hetzelfde brute fysiek te hebben.

Chest
flat & inlince benh 12,10,8,6 hh
cable fly`s 4x12
zittende small press machine 3x10

Biceps
barbell staand breed 8 hh & 8hh small preacher bankje gelijk erachter aan 3 sets
zittend incline dumbbell curl 3x12 hh
cable stangetje 3x12hh

Goede workout -->:exactly:

Nou, ik heb een pic van hem gezien ergens hier in het log... bruter dan dat word het niet, zeker niet voor de 1,5 dat hij bezig is, wat een monster damn...

Kom ik aankakken, super ecto :sad:

OT: Lekkere workout Mozmans ;)

Omdat je niet in de buurt komt? ;)

Fout, ik keek express eens in je log ;) check je profiel maar dan zal je zien dat ik laatste bezoeker ben :)

train nog lekker verder, en hopelijk tot eens on stage ;)

Laatst bewerkt:
Hahah post eerst eens een deftige foto voor je jezelf met een prof gaat vergelijken :) trouwens greg kovacs, heeft die ooit iets gewonnen ? :p

Maar kerel, neem het allemaal zo serieus niet, misschien staat er volgende week wel een nieuw filmpje ? :thumb:

Hahah post eerst eens een deftige foto voor je jezelf met een prof gaat vergelijken :) trouwens greg kovacs, heeft die ooit iets gewonnen ? :p

Maar kerel, neem het allemaal zo serieus niet, misschien staat er volgende week wel een nieuw filmpje ? :thumb:

Auw Moz..... die komt aan :rolleyes:

:D

Benentraining,

legextension opwarmen 4 setjes licht
Front Squat 12,10,8,6
Leg press sumo stand 12,10,8,6
Sitting leg curl 3x12
RDL 12,10,10
Barbell lunges 3x10 per been
Sissy squat om na te pompen 2x20 auauauuauauauaua:o

zometeen ff patrick zijn voedingsschemachecken.

laters

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Hey Xtra waarom post je geen gewichten erbij?
Gaat niet om gewichten bla bla bla.. maar vind het toch altijd wel intresant.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven