- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Lekker bezig man, ziet er groot uit in het filmpje!
Die muziek zeker speciaal voor het filmpje ? heel chill namelijk.
Heel chill dat die weg valt ja haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker bezig man, ziet er groot uit in het filmpje!
Die muziek zeker speciaal voor het filmpje ? heel chill namelijk.
waar moeten we ongeveer kijken in dat filmpje, heb hem vanmiddag gekeken, geen zin om weer een half uur te kijken![]()
het is die natnek die de hele tijd achter in beeld loopt.
Hij komt ook ff een schijfje neerleggen voor koning Roelly.
ps; die bruine bacardi van je avatar; die is echt kenkerlekker man, ik ben een keer dronken geweest van die shizzle ik kon gewoon niet ophouden met drinken.
Haha dat is die shit die Joran aan Nathalee gaf, 80%+

Als je dat filmpje bekijkt ben je eigenlijk heel stiekem wel camera-geil he?![]()
![]()

thanks ronnie, gewoon de huisdj (zoon van Hedwig Parden) altijd goede rapmuziek opLekker bezig man, ziet er groot uit in het filmpje! Die muziek zeker speciaal voor het filmpje ? heel chill namelijk.

oog voor detail Loohet is die natnek die de hele tijd achter in beeld loopt.Hij komt ook ff een schijfje neerleggen voor koning Roelly

ik wist wel dat jij dat was Sjaak...kzat gisteren die clip ff te checken. 120 kilo is erg nice man! en die gym....pff ik ben echt jaloers

Lekker he de achterkant kabel omaway:d
Heb vandaag ook de schouders getraind.
Zelf doe ik een superset met bommetjes en side raises, dan staan ze wel op knappen.
Zag dat je sinds vorig jaar aan het ijzer hangt.
Niet op een rare manier bedoeld, maar waarom ben je zo op tijd aan het kuren gegaan?Echt podiumambities,nieuwsschierig of gewoon geen geduldLoop niet te zeiken hoor, zie dat je f@cking sirieus bezig bent, gewoon effe uit interesse.
leuk zo'n log waarin ik geen flauw idee heb bij de oefeningen die je doet hehemaar je progressie is inmens Moss - komt wel goed bij jou

Enorm beest al zo te zien Mos!
We gaan nog wat zien binnekort van Xtra ...![]()
Kerel, ik had eerlijk gezegd gedacht dat je een soort van ééndags vlieg was hier op DBBEnkel hier voor te rellen etc ... maar de laatste maanden moet ik zeggen dat je echt onwijs vooruit bent gegaan. Niet alleen qua fysiek, maar zeker ook qua 'collega' zijn.
Nothing but respect for you ! Top !(en die goal ga jij lekker pakken, daar ben ik wel zeker van)
@robbie ik ben nog steeds in voor een relletje hoor

he beest, Roelly is koning niemand komt bij hem in de buurt.haha dude ****ing harde cijfers!
Roelly al bang voor je aan het worden?
)Ik ben zwaarder momenteel dan Roelly
Hij is gestart met dieet.14 maanden onderweg
start 1-11-2008-> 94 kg 12%
huidig 20-01-2010-> 120 kg 12%
Gains -->26 kg in 14 maanden
Goal --> 135 kg @12%
enough said
]