- Waardering
- 1.069
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
.
.Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.In!
Maar hoe hou je dat eten vol... Like for real dat stop ik in m'n holle kies.
Ik vind je er trouwens echt nog heel goed uit zien
Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.

800, de hel. Ik heb als man een tijdje op 2100 gezeten. Was best afzien.Ik ben geen man en heb wel voor wedstrijden een aantal weken op 800 kcal gestaan en ging zowat kapot joh. Als ik 1600 kcal had, dan had ik wel andere voeding gekozen ipv rijstwafels. Vult niet echt
)
With you by my side I can conquer everything 
Ik ga dit volgen.
Zal niet inhoudelijk reageren, zal alleen maar loeren naar je foto's.
De meeste reacties in dit log bestaan uit niet inhoudelijke reacties, dus ook die zijn welkom! Alleen meekijken mag ook, is dat niet fijn!?In! Meteen een vraagje: wat is jouw visie op het krijgen van kinderen?

Het is een cut log, dus ook geen foodbaby's vrees ik.
, dus er kan zomaar eens een foodbaby uitbarsting komen 

In! Je ziet er nog steeds top uit, zeer goede glutes ook! Succes met de cut.
In!
Maar hoe hou je dat eten vol... Like for real dat stop ik in m'n holle kies.
Ik vind je er trouwens echt nog heel goed uit zien

Maar dit is niet jouw log.
Shape is nog altijd on point trouwens @HillR !
Ik meen nog steeds abs te zien.
Ivm de hip thrusts (je laatste training in vorige log): ik heb ook, met pussypad, veel last van mijn heupen...
Laatste keer zelfs aan beide kanten open wondjes eraan over gehouden met bijhorende blauwe plekken.
Hoge gewichten nemen is (mentaal) leuk, maar niet als dit het resultaat is.
Ik ga zelf denk ik het aantal reps nu verhogen, en gewicht verlagen.
Zoals in de booty queen @Kathlinoo haar programma.
Go tell 'm!

Heel erg IN
En ik zei het al: je ziet dr echt prachtig uit!
Ik zit nog te blozen! Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.

Ik ben geen man en heb wel voor wedstrijden een aantal weken op 800 kcal gestaan en ging zowat kapot joh. Als ik 1600 kcal had, dan had ik wel andere voeding gekozen ipv rijstwafels. Vult niet echt
Hel was dat zeg, maar mijn onderhoud is wel wat gestegen de afgelopen jaren vanwege de aangezette massa (thank god) ik zou nu ECHT niet meer op 900kcal kunnen zitten. 1500 is nu al echt critical qua honger. 
Contrast hier in huis is soms ook wel behoorlijk te noemen, 3x kcal op 2x bodyweight.. Talk about fair![]()
Maar wacht maar, op een dag kan ik ook zoveel eten.
800, de hel. Ik heb als man een tijdje op 2100 gezeten. Was best afzien.

Ik heb al 3 weken ernstig last van een vastzittende bovenrug, mijn rechtertrap is helemaal vernaggeld en ik heb de hele dag pijn in mijn bovenrug/schouder/trap/nek/hoofd. Ik zit ook al weken aan de para's en ibu's, maar helpt niet,
morgen gelukkig fysio, hoop dat die er wat aan kan doen, al ben ik bang dat het gewoon stress is die ik mezelf aan doe. Op dat punt zal ik vandaag even uit mijn comfortzone stappen en de confrontatie aangaan in de hoop dat als het eenmaal besproken is ik het wat los kan laten. Maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
want die deed ook benen. Is maar goed ook, want hij haalt altijd net dat beetje extra uit mij
je kunt ze ook zonder gewicht doen natuurlijk) en walking lunges
Ik ben weer master in het wegstoppen van mijn gevoelens en verdriet, en dat breekt me een beetje op. Dinsdag dacht ik dat ik ziek werd, heledag misselijk geweest en lopen janken, Pun wist me echter te vertellen dat m'n ademhaling ruk was, en na paar minuten op mijn ademhaling letten was ik natuurlijk weer okay, /zucht
Hoe lang was je ook alweer? Vriendin van mij heeft een tijdje met mij meegetraind. Was nogal grappig als wij apparaten moesten instellenZij is 1.57 en ik 1.77 XD Nu ik erover nadenk, volgens mij kan ik mijn dochter al wel meenemen qua lengte
![]()

29 jaar onderdrukking los je niet even op in een half jaartje, dat proces duurt veelal lang en, realisatie » acceptatie » herstel kost nu eenmaal tijd en gaat ook met vallen en opstaan. De een kan dit wat sneller dan de ander, alleen jij kunt het op jouw tempo en er is niemand die jou dat kwalijk kan nemen behalve jij zelf. Maar dat zou het allemaal onnodig nog ingewikkelder maken voor je