XXL Nutrition

NSFW! 2020: The hunger continues

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 159
  • Weergaven 18K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
In!

Maar hoe hou je dat eten vol... Like for real dat stop ik in m'n holle kies.

Ik vind je er trouwens echt nog heel goed uit zien
 
In natuurlijk. Succes met kutten.
 
INNNNN!!! zo even bijlezen. :)
succes you girl! :lifter:
 
Natuurlijk wel :D

Ik ben gewoon aan het recompen hoor :fluit:

Maar dit is niet jouw log :p.
Shape is nog altijd on point trouwens HillR !
Ik meen nog steeds abs te zien :heart:.

Ivm de hip thrusts (je laatste training in vorige log): ik heb ook, met pussypad, veel last van mijn heupen...
Laatste keer zelfs aan beide kanten open wondjes eraan over gehouden met bijhorende blauwe plekken :bang:.
Hoge gewichten nemen is (mentaal) leuk, maar niet als dit het resultaat is.
Ik ga zelf denk ik het aantal reps nu verhogen, en gewicht verlagen.
Zoals in de booty queen Kathlinoo haar programma :D.
 
In!!!:engel:
 
Heel erg IN :D
En ik zei het al: je ziet dr echt prachtig uit!
 
In!

Maar hoe hou je dat eten vol... Like for real dat stop ik in m'n holle kies.

Ik vind je er trouwens echt nog heel goed uit zien
Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.
 
Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.

Ik ben geen man en heb wel voor wedstrijden een aantal weken op 800 kcal gestaan en ging zowat kapot joh. Als ik 1600 kcal had, dan had ik wel andere voeding gekozen ipv rijstwafels. Vult niet echt
 
Contrast hier in huis is soms ook wel behoorlijk te noemen, 3x kcal op 2x bodyweight.. Talk about fair :p
 
Ik ben geen man en heb wel voor wedstrijden een aantal weken op 800 kcal gestaan en ging zowat kapot joh. Als ik 1600 kcal had, dan had ik wel andere voeding gekozen ipv rijstwafels. Vult niet echt
800, de hel. Ik heb als man een tijdje op 2100 gezeten. Was best afzien.
 
Uiteraard ook hier weer in!
You go girl :flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Aangezien ik jullie dankbaar ben voor het volgen, geeft mij altijd veel motivatie, ga ik jullie ALLEMAAL persoonlijk bedanken (of is het omdat ik geen leven heb? :eyebrow: )


Welkom Thuggie!

Ik volg hier ook weer mee uiteraard!

Fijn dat je er bij bent :D


Leuk!

giphy.gif


In! :heart:

You can do this :kiss:

:heart: With you by my side I can conquer everything :heart:

Ik ga dit volgen.
Zal niet inhoudelijk reageren, zal alleen maar loeren naar je foto's.

:roflol: De meeste reacties in dit log bestaan uit niet inhoudelijke reacties, dus ook die zijn welkom! Alleen meekijken mag ook, is dat niet fijn!?

Ik ga ook eens meeluren

Welkom Robin!

In! Meteen een vraagje: wat is jouw visie op het krijgen van kinderen?

:jk:

:roflol:

Jammer van de JK, ik was van plan een hele rant te schrijven :P

Only foodbaby's in this log :woot:

Bij jou ja :sad:


Glad to have you :heart:


Welkom! :D

Ook weer in natuurlijk!

Gezellig :D


Welkom Pieter! Altijd leuk dat je er bij bent :D

In uiteraard!

Leuk babe!

succes met cutten!

Dank! Komt wel goed, één van de dingen waar ik goed in ben: mezelf uithongeren!

Het is een cut log, dus ook geen foodbaby's vrees ik :sad:.

Ik heb al weer behoorlijk honger lately, en dat op 600kcal meer dan 2 jaar geleden :sad: , dus er kan zomaar eens een foodbaby uitbarsting komen :roflol:


Welkom! :cheer:

Natuurlijk wel :D

Ik ben gewoon aan het recompen hoor :fluit:

:heart:

Wel leuk om jou weer vol te stoppen met allerlei lekkers :D

In voor gespierde benen!

Check!

In! Je ziet er nog steeds top uit, zeer goede glutes ook! Succes met de cut.

Dankjewel meis, lief!

In!

Maar hoe hou je dat eten vol... Like for real dat stop ik in m'n holle kies.

Ik vind je er trouwens echt nog heel goed uit zien

Vooral de resultaten in de spiegel maken dat ik het wel aankan, en true, het is geen vetpot, maar dat ben ik zelf al huehue

In natuurlijk. Succes met kutten.

Dank Bert!

INNNNN!!! zo even bijlezen. :)
succes you girl! :lifter:

Thanks marina!! :kiss:

Maar dit is niet jouw log :p.
Shape is nog altijd on point trouwens HillR !
Ik meen nog steeds abs te zien :heart:.

Ivm de hip thrusts (je laatste training in vorige log): ik heb ook, met pussypad, veel last van mijn heupen...
Laatste keer zelfs aan beide kanten open wondjes eraan over gehouden met bijhorende blauwe plekken :bang:.
Hoge gewichten nemen is (mentaal) leuk, maar niet als dit het resultaat is.
Ik ga zelf denk ik het aantal reps nu verhogen, en gewicht verlagen.
Zoals in de booty queen Kathlinoo haar programma :D.

:roflol: Go tell 'm!

Thanks, met het juiste licht is er iig nog een spoortje van abs, vanochtend zag ik met goed licht alweer 4 verschijnen, maar als er dan weer licht van voor komt dan heb ik gewoon weer een santabelly. :P

Ja, hipthrusts zijn kut, maar ik heb ze ook met 90kg gedaan, en als ik regelmatig hipthrust dan wennen die plekjes wel. Heb ook het idee dat het heel erg ligt aan welke legging ik draag, als het niet strak genoeg zit zorgt het voor wrijving ofzo?
Ik had idd ook gewoon een wondje.

Kathlinoo care to share je programma hier, bootyqueen? Ik heb 'm gemist..


Leuk dat je erbij bent Natty! :cheer:

Heel erg IN :D
En ik zei het al: je ziet dr echt prachtig uit!

Thanks :heart: Ik zit nog te blozen!

Voor de meeste mannen is het helemaal nauwelijks te begrijpen hoe weinig dit is.

The things we do for a good shape :sad:

Ik ben geen man en heb wel voor wedstrijden een aantal weken op 800 kcal gestaan en ging zowat kapot joh. Als ik 1600 kcal had, dan had ik wel andere voeding gekozen ipv rijstwafels. Vult niet echt

Pfoe, ik kan me de contest twee jaar geleden nog herinneren waar ik op 900kcal zat en 5x cardio deed :roflol: Hel was dat zeg, maar mijn onderhoud is wel wat gestegen de afgelopen jaren vanwege de aangezette massa (thank god) ik zou nu ECHT niet meer op 900kcal kunnen zitten. 1500 is nu al echt critical qua honger.

Is toch persoonsafhankelijk ???

Dit inderdaad. Het is ook wel zo dat het niet vult, maar nu heb ik voor 100 kcal 2 rijstwafels met kipfilet. Dat red je niet met ander eten.
Brood kan ik niet handelen, na één boterham wil ik godverdomme het hele brood! En ik ben niet bestand tegen die craving :roflol:

Van rijstwafels krijg ik geen craving. En ik vind het oprecht lekker.

Contrast hier in huis is soms ook wel behoorlijk te noemen, 3x kcal op 2x bodyweight.. Talk about fair :p

Echt he :eek: Maar wacht maar, op een dag kan ik ook zoveel eten.

Edit: mag ik ook zoveel eten, ik kan nu al prima zo veel eten :roflol:

800, de hel. Ik heb als man een tijdje op 2100 gezeten. Was best afzien.

En als vrouw? :windup:

Uiteraard ook hier weer in!
You go girl :flexbiceps:

Nice! Fijn dat je er bij bent :cheer:

Ich bin auch dabei! :cheer:

Jeeej!! Welkom :kiss:

TRAINING MAANDAG

Beentrain, afgeweken van mijn voorgestelde schema :roflol: Ik heb al 3 weken ernstig last van een vastzittende bovenrug, mijn rechtertrap is helemaal vernaggeld en ik heb de hele dag pijn in mijn bovenrug/schouder/trap/nek/hoofd. Ik zit ook al weken aan de para's en ibu's, maar helpt niet, :rolleyes: morgen gelukkig fysio, hoop dat die er wat aan kan doen, al ben ik bang dat het gewoon stress is die ik mezelf aan doe. Op dat punt zal ik vandaag even uit mijn comfortzone stappen en de confrontatie aangaan in de hoop dat als het eenmaal besproken is ik het wat los kan laten. Maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.

Ik wilde dus geen oefeningen doen waarbij er iets op mijn rug ligt, of er aan trekt.

Samen met Pun getraind :heart: want die deed ook benen. Is maar goed ook, want hij haalt altijd net dat beetje extra uit mij

PLATELOADED LEGPRESS
1x20x100
1x15x140
1x8x180
1x8x200
1x8x240
2x8x260 (had ik op 240 gehouden if it wasn't for Pun)

Lying legcurl
1x15x14
1x12x18
1x8x23
1x8x27

Mmm, ik ben te klein voor deze oefening, waardoor ik 'm niet altijd even goed voel en het vooral pijn doet aan de peesjes in mijn knieholte e.d. Maar met aanwijzingen van Pun (spanning op de hamstring houden ipv grote rom en daarmee steeds spanning verliezen) echt super lekker oefening! Ik hou 'm er denk ik wel in zelfs!

Glute pullthrough
1x10x50
1x10x54
1x8x59
1x8x64
1x8x68

Calfraises in machine
1x8x73 + 1x10xbw
3x15x bw

Ik ben ook te klein voor dit apparaat, waardoor m'n rom te klein is en ik amper wat voel, vandaar maar verder gegaan met BW (apparaat staat naast de legextension en die moest ik bewaken vanwege de drukte)

Legextensions
1x8x32
1x8x39
2x8x45

Goblet squats
4x8x20

Hyperextensions, focus on bootysqueeze
4x12

Al met al geen slechte training, vanavond mogelijk ook naar de gym, maar dan cardio, want ik denk niet dat het verstandig is om upperbody te doen. Morgen maar even horen wat de fysio zegt.
 
Hoe lang was je ook alweer? Vriendin van mij heeft een tijdje met mij meegetraind. Was nogal grappig als wij apparaten moesten instellen:p Zij is 1.57 en ik 1.77 XD Nu ik erover nadenk, volgens mij kan ik mijn dochter al wel meenemen qua lengte:)
 
TRAINING DINSDAG
15 minuten stairsmaster, niveau 10
10 minuten stairmasterapparaat uit elkaar halen, want dit wondertje liet haar telefoon tussen de stairs door IN het apparaat vallen.
20 minuten loopband, 5,6kmpu helling 6

Gisteren naar de fysio geweest. Kennelijk zijn mijn hele bovenrug vast, maar ook de spieren in mijn hals en in mijn chest, ze heeft het echt super goed gemasseerd en triggerpoints bewerkt, maar de pijn is nog hetzelfde helaas. Ik mag geen upperbody trainen, so far for not going to verwaarloos mijn upperbody this year :roflol:

Vanavond weer benen, ook dan weer upperbody ontzien, dus geen Bulgarian Splitsquats (met gewicht bedenk ik mij net :eyebrow: je kunt ze ook zonder gewicht doen natuurlijk) en walking lunges

Verder gaat het helemaal niet goed :roflol: Ik ben weer master in het wegstoppen van mijn gevoelens en verdriet, en dat breekt me een beetje op. Dinsdag dacht ik dat ik ziek werd, heledag misselijk geweest en lopen janken, Pun wist me echter te vertellen dat m'n ademhaling ruk was, en na paar minuten op mijn ademhaling letten was ik natuurlijk weer okay, /zucht

Ik ben echt een groter wrak than ever before en dat wil ik verdomme helemaal niet. Ik moet echt even stappen gaan maken. :barf:

Planning voor vanavond
Hipthrust
Legextensions
Bulgarian split squat zonder gewicht, misschien met DB's een idee, maar dat trekt natuurlijk ook aan m'n traps.
Walking lunges zonder gewicht
Lying legcurl als mijn peesjes dat trekken


Hoe lang was je ook alweer? Vriendin van mij heeft een tijdje met mij meegetraind. Was nogal grappig als wij apparaten moesten instellen:p Zij is 1.57 en ik 1.77 XD Nu ik erover nadenk, volgens mij kan ik mijn dochter al wel meenemen qua lengte:)

1.50 ongeveer, misschien enkele cm's groter.. afhankelijk van welke schoenen ik draag :P :P :P

Wel irritant als je continu de apparaten e.d. weer anders moet instellen als ik bijv. met Pun samentrain :roflol:
 
Vooral vervelend met de Legpress met je korte pootjes :haha:

Verder; neem je tijd :heart: 29 jaar onderdrukking los je niet even op in een half jaartje, dat proces duurt veelal lang en, realisatie » acceptatie » herstel kost nu eenmaal tijd en gaat ook met vallen en opstaan. De een kan dit wat sneller dan de ander, alleen jij kunt het op jouw tempo en er is niemand die jou dat kwalijk kan nemen behalve jij zelf. Maar dat zou het allemaal onnodig nog ingewikkelder maken voor je :kiss:
 
Ik ben er ook weer bij hoor, eens kijken wat voor mooie prestaties je dit jaar weer gaat neer zetten
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven