Fitness Seller

NSFW! 2020: The hunger continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Op het moment natuurlijk helemaal kut. Maar daarna weer een mooi verhaal. Anders wordt het leven maar saai.

Enneh: uiteindelijk komt het wel goed eh. Soms moet je zaken ook wat tijd geven om er aan te werken. Soms komt iets wat is weggestopt dan even heviger terug. Maar uiteindelijk kun je door met de juiste mensen de goede stappen te maken verder komen.

zoiets is net als met sporten; een marathon en geen sprint.

Ja toch, ik vond het ook niet erg, moest toch bijkomen van de cardio :roflol: Vervelende was alleen dat de medewerker ook niet wist hoe dat apparaat open moest :roflol:

Het komt ook wel goed, soms is het dal even zo diep dat je geen flauw idee hebt hoe je er uit moet komen. Ik vergeet alleen steeds hoeveel het helpt als ik dingen van me afschrijf. Gisteren zo'n 10 a4tjes volgeschreven :roflol: en toen voelde ik me opgelucht en een stuk beter.

Vandaag kan ik de wereld weer aan. :D

Bij het ene is 5cm niets maar nu was 5cm aan de grote kant. Gekukkig is hij niet kapot

:roflol:

Echt he, dat dat ding niet kapot is is wel een wonder ook. Hij is nu bijna 4 jaar oud, hij valt regelmatig omdat ik zo'n lomp kind ben, maar er mankeert nog niets aan!

Wat naar dat je geen UB mag trainen, maar het zal op lange termijn wel beter voor je zijn :).
On the bright side: nu kun je meer LB trainen dus die booty gains komen dubbel zo snel op je af :D.

Veel moed met de persoonlijke, mentale issues. Ook dat zal tijd vragen, maar je bent een sterke vrouw met een goeie achterban thuis.
Je raakt hier wel door! :kiss:

Ja. stom he! Had juist ook wel weer zin om upperbody te trainen, oh well. Komt ook wel weer.

Dankjewel voor je lieve woorden! Ik hoop nog steeds dat iedereen daar verdwijnt in een sinkhole, problem solved :cheer:

Huh? Ik was nog niet in hier?:marvin:

Welkom in dit log waar honger prevaleert, broer van een andere moer!

In! Al een mooi start fysiek!

Dankjewel!

Welkom!

Ik ga ook volgen
Kan veel leren van jouw eet discipline

Gezellig Letty, leuk dat je er bij bent! Nu moet ik die discipline ook wel hoog houden :roflol:

Moet eerlijk bekennen dat ik gisteren urenlang heb zitten twijfelen of ik mijn verdriet niet zou wegeten met schepsnoep van de kruidvat. Uit zelfbescherming ben ik maar binnen gebleven in mijn pauze, anders had ik het gedaan. :roflol:

A little late to the party, maar in of course. :heart:
Op naar een jaar vol persoonlijke (en :peachy:) groei!! You've got this girrrrrrrrrrrrrrrl.

Glad to have you! :cheer:

Kom maar op met die groei!

Welkom en dank!

In!

Heel veel succes gewenst!!

Gaat vast goed komen, dankjewel!

TRAINING DONDERDAG
Oepsiepoepsie, ik en mijn goede voornemens. Het spijt me jullie allen teleur te stellen, maar ik kon het niet laten. Wie gaat er nou booty trainen zonder gewichten :sad:

RDL
1x15x20
6x8x40

Drukke kutgym. Vieze nare goedevoornemensmensjes al mijn equipment in beslag te nemen. Het enige wat vrij was was een barbell, dus ik moest wel RDL doen. Dat trekt natuurlijk aan mijn traps en bovenrug, dusja, kan ik net zo goed alle oefeningen doen die ik graag doe. f**k de pijn!

BB Hipthrust
1x15x40
2x8x60
5x8x70

Bulgarian splitsquat
3x8x20

Halverwege komt Pun hoofdschuddend naar mij toe, but I stayed strong! Heel overtuigend verteld dat het met de pussypad geen pijn doet aan mijn traps en rug. Nobody is gonna steal away my bootygains!

Walking lunges
3x20stappenx20

Vandaag wel wat meer last :windup:

giphy.gif

Ja het is en blijft januari he ? Nog even en dan is het weer rustiger.Gisteravond waren ook alle douches in het zwembad bezet, moest echt wel 5 min wachten ofzo.

Knap waardeloos, gelukkig snapt iedereen tegenwoordig wel dat het druk is en dat je spullen ook kunt delen, om en om en zo. Dat scheelt een hoop roid rage aan mijn kant.
Gisteren was Pino er trouwens weer :mad: /insiders know who I mean

Knap waardeloos, gelukkig snapt iedereen tegenwoordig wel dat het druk is en dat je spullen ook kunt delen, om en om en zo. Dat scheelt een hoop roid rage aan mijn kant.

Ik heb de afgelopen week ook diverse oefeningen samen gedaan met nadere gasten in de sportschool. Sta je in ieder geval niet te wachten.
Ook wel een keer goed voor het sociale aspect :laugh:

Ik lijk een van de enige sportscholen te hebben die dit jaar niet getroffen wordt door de goedvoornemensmensen (of toch niet tussen 19u30-21u30).
Lucky me :D!
Gelukkig wordt het binnen een paar weken rustiger... tot mei, dan denken ze dat het mogelijk is om in een maand superstrak te staan voor de zomer :eyes:.

Nou, niet zo goed dat je nu meer pijn hebt hé @HillR !
Maar... Ik snap het wel hoor...

1579252318162.png

Ik volg je ook weer! Die drukte in januari is trouwens wel goed aids, dat ze de goede voornemens maar weer opgeven :roflol:

Weinig januaridrukte bij ons. Wel in de ‘klasjes’. En een paar van die jochies die er wat vaker zijn dan normaal. Echt trainen doen ze niet. Hangen een beetje rond de apparaten en cable stations. Een fatsoenlijke squat of bench heb ik ze nog biet zien doen. Sowieso doen ze alleen borst en biveps trainen. Irritant, als ik ooo eens een cable wil gebruiken.

in like sin

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
TRAINING ZONDAG

Stairmaster

20 min, niveau 10

ik wilde 16 minuten doen omdat cardio zo zwaar valt en ik afgelopen weken steeds 15 min heb gedaan, maar eenmaal bij 16 vond ik een minuutje extra wel wat zielig, dus dacht 17,30 minuten, maar dat kom de autist in mij niet aan, dus 20 minuten it is.

Plateloaded lat pulldown
Ik zat nog niet eens of daar was Pun al, hoofschuddend :roflol:

na een pittige onderhandeling mocht ik 3x20 doen

3x20x30kg

BB curl
4x15x10

verder mocht ik ook alleen oefeningen simultaan uitvoeren, ik ben ook zo braaf altijd.

Rope pushdown ss Rope crunches
4x15x9 / 4x10x32

Crosstrainer
15 min niveau 10

Foamrollen ed

Bovenrug, maar voornamelijk rechtertrap nek en hals zijn nog megakut, maar geen hoofdpijn meer, so Ive got that going for me :cheer:

Gister rendang gemaakt, voor het eerst dus ben benieuwd aangezien ik alles behalve een kookwonder ben, staat nu nog te pruttelen en heb er al trek in sinds 5.30 vanochtend.... is het al etenstijd??????

Als de zon onder gaat (over een half uur) is het al wel tijd voor avondeten vind ik!

Moet rendang zolang pruttelen?

Lekker van genieten straks:kiss:

Hoe langer je riblappen (ook in rendangformaatstukjes) laat pruttelen, des te malser vaak :heart:

Hoe langer je riblappen (ook in rendangformaatstukjes) laat pruttelen, des te malser vaak :heart:
Rendang vind ik heerlijk. Dus eet smakelijk straks. Twee lepeltjes voor @HillR en de rest van de pan voor.... ?

Ik voel toch wel mee met die vrouwenhier in de cut, echt afzien op 1500 eckies elke dag.

ik wilde 16 minuten doen omdat cardio zo zwaar valt en ik afgelopen weken steeds 15 min heb gedaan, maar eenmaal bij 16 vond ik een minuutje extra wel wat zielig, dus dacht 17,30 minuten, maar dat kom de autist in mij niet aan, dus 20 minuten it is.
Zo herkenbaar dit :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven