AndroidHealthClinic

NSFW! 2020: The hunger continues

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 159
  • Weergaven 18K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niet zo negatief over jezelf, je doet het super. Jou kennende is je fysiek vast nog steeds top.:)
 
Vooral vervelend met de Legpress met je korte pootjes :haha:

Verder; neem je tijd :heart: 29 jaar onderdrukking los je niet even op in een half jaartje, dat proces duurt veelal lang en, realisatie » acceptatie » herstel kost nu eenmaal tijd en gaat ook met vallen en opstaan. De een kan dit wat sneller dan de ander, alleen jij kunt het op jouw tempo en er is niemand die jou dat kwalijk kan nemen behalve jij zelf. Maar dat zou het allemaal onnodig nog ingewikkelder maken voor je :kiss:

Ja, samen legpressen is niet goed te doen he... :sad: Maar daar heb jij meer last van dan ik :P

Je bent lief :heart: ik wil gewoon weer mezelf zijn. Ik zal me van 't weekend denk ik even opsluiten en weer opdrachten gaan maken. Weer terug naar het begin ofzo. :rolleyes:

Dankjewel, voor alles :heart:

Ik ben er ook weer bij hoor, eens kijken wat voor mooie prestaties je dit jaar weer gaat neer zetten

Gezellig! Ik ben ook benieuwd! Hoop eigenlijk weer net zo'n vetpercentage voor elkaar te krijgen als de contest 2 jaar geleden, vorig jaar was ik toch nog wat dikker..


De toch knap, je telefoon in zo’n ding laten vallen... talentje! :p

Echt, super dom ook echt. Ik was klaar, thank god, want ik haat dat apparaat. En zo stap ik een tree naar beneden, maar ik heb mijn oortjes in, en die zitten vast aan de telefoon, en de telefoon ligt nog in het houdertje boven op, dus ik voel het touwtje strak trekken en ik denk "o neee" (dit gebeurt allemaal in slowmotion nu hè) en stap gauw omhoog, maar de telefoon is al uit het houdertje en op zijn weg om te vallen.

In de ultimate poging om de telefoon op te vangen zodat hij niet op de grond klettert, pak ik gauw het draadje van mijn oortjes en trek er aan, met als gevolg dat het stekkertje zich ontkoppelt van de telefoon, en de telefoon een mini boogje maakt, en ZO net tussen die 5 cm grote opening flikkert.

Naamloos.jpg


Echt, WTF!

we are in this together :sad:

:sad: noooo, whats wrong?

Niet zo negatief over jezelf, je doet het super. Jou kennende is je fysiek vast nog steeds top.:)

Dank Bert, fysiekwise heb ik weinig te klagen, mentaal ben ik een kneus :roflol: Maar ook dat komt goed.

Je kan wel blijven zitten janken, zoals ik doe, maar dat schiet niet op. Ik heb net mijn hart gelucht, en zal het beter gaan doen.

(Die swings, ook om gestoord van te worden, zo kan ik een uur lang gaan zitten janken, en nu ben ik weer fullmotivationmode ik ga er voor en kan dit aan!)

:gek:
 
Waarom zie ik hier The Nanny named Fran in hemelsnaam :eek:
 
en ZO net tussen die 5 cm grote opening flikkert.

Dat lukt ook maar 1 persoon ter wereld volgens mij :roflol:

Wat impliceer je nu toch weer @Robke78

Geen idee... dit is toch niet iets van jullie generatie? Ik had dat mens haar stem al lang uit mijn gedachte geblocked.
Maar nu komen de trauma's weer allemaal boven :p Hebben jullie last van nasale stem geluiden ofzo? :)
 
Dat lukt ook maar 1 persoon ter wereld volgens mij :roflol:



Geen idee... dit is toch niet iets van jullie generatie? Ik had dat mens haar stem al lang uit mijn gedachte geblocked.
Maar nu komen de trauma's weer allemaal boven :p Hebben jullie last van nasale stem geluiden ofzo? :)

giphy.gif


Ik keek vroegah allllltijd the nanny, ik vond het geweldig!

Maar dit was de enige leuke "welkom" gif die ik kon vinden die bij mijn gemoedstoestand paste van op het moment van aanmaak van dit topic.



giphy.gif

Dit was een andere, maar ja, die voelde ik niet zo.


Akkoord?

(oh, en mijn strotje is altijd goed gesmeerd, dus geen nasale stemgeluiden atm)
 
Up the dose! :eyebrow:

Mr Sheffieeeeeld... Ja ik vond het ook een tering programma :roflol:
 
Echt, super dom ook echt. Ik was klaar, thank god, want ik haat dat apparaat. En zo stap ik een tree naar beneden, maar ik heb mijn oortjes in, en die zitten vast aan de telefoon, en de telefoon ligt nog in het houdertje boven op, dus ik voel het touwtje strak trekken en ik denk "o neee" (dit gebeurt allemaal in slowmotion nu hè) en stap gauw omhoog, maar de telefoon is al uit het houdertje en op zijn weg om te vallen.

In de ultimate poging om de telefoon op te vangen zodat hij niet op de grond klettert, pak ik gauw het draadje van mijn oortjes en trek er aan, met als gevolg dat het stekkertje zich ontkoppelt van de telefoon, en de telefoon een mini boogje maakt, etc

Op het moment natuurlijk helemaal kut. Maar daarna weer een mooi verhaal. Anders wordt het leven maar saai.

Enneh: uiteindelijk komt het wel goed eh. Soms moet je zaken ook wat tijd geven om er aan te werken. Soms komt iets wat is weggestopt dan even heviger terug. Maar uiteindelijk kun je door met de juiste mensen de goede stappen te maken verder komen.

zoiets is net als met sporten; een marathon en geen sprint.
 
Bij het ene is 5cm niets maar nu was 5cm aan de grote kant. Gekukkig is hij niet kapot
 
Wat naar dat je geen UB mag trainen, maar het zal op lange termijn wel beter voor je zijn :).
On the bright side: nu kun je meer LB trainen dus die booty gains komen dubbel zo snel op je af :D.

Veel moed met de persoonlijke, mentale issues. Ook dat zal tijd vragen, maar je bent een sterke vrouw met een goeie achterban thuis.
Je raakt hier wel door! :kiss:
 
Huh? Ik was nog niet in hier?:marvin:
 
In! Al een mooi start fysiek!
 
Ik ga ook volgen
Kan veel leren van jouw eet discipline
 
A little late to the party, maar in of course. :heart:
Op naar een jaar vol persoonlijke (en :peachy:) groei!! You've got this girrrrrrrrrrrrrrrl.
 
In. Succes
 
In!

Heel veel succes gewenst!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven