Fitness Seller

NSFW! 2020: The hunger continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik lijk een van de enige sportscholen te hebben die dit jaar niet getroffen wordt door de goedvoornemensmensen (of toch niet tussen 19u30-21u30).
Lucky me :D!
Gelukkig wordt het binnen een paar weken rustiger... tot mei, dan denken ze dat het mogelijk is om in een maand superstrak te staan voor de zomer :eyes:.

Nou, niet zo goed dat je nu meer pijn hebt hé @HillR !
Maar... Ik snap het wel hoor...

:roflol:

Tref jij het even in de gym! Bij ons is het echt continu druk, zondagochtend waren gewoon alle cardioapparaten bezet (en dan hebben we iets van 10 loopbanden en 10 crosstrainers :roflol:

Loopbanden zijn favoriet overigens, had ik ook liever gedaan (minder intensief dan crosstrainer :roflol: )

Ik volg je ook weer! Die drukte in januari is trouwens wel goed aids, dat ze de goede voornemens maar weer opgeven :roflol:

Welkom!

Echt he, hoop ook dat ze er gauw mee ophouden, ze weten toch zelf ook wel dat ze er niet voor gemaakt zijn?

giphy.gif

Welkom Astrid!

Als de zon onder gaat (over een half uur) is het al wel tijd voor avondeten vind ik!

:cheer: Heb het uiteindelijk vol kunnen houden tot 17.30 :eyebrow:

Hallo, ik ben hier voor foto's.
Waar zijn de foto's?
5DCDD636-4DCC-4AC0-9F27-88A0DE6A80E9.jpeg

5DACE4DA-C80B-4274-AB8A-6BC9640DE5ED.jpeg

Moet rendang zolang pruttelen?

Lekker van genieten straks:kiss:

Dat wat Pun :heart: zegt, was echt wel heel lekker ook :D

Hoe langer je riblappen (ook in rendangformaatstukjes) laat pruttelen, des te malser vaak :heart:

:heart:

Rendang vind ik heerlijk. Dus eet smakelijk straks. Twee lepeltjes voor @HillR en de rest van de pan voor.... ?

Ik voel toch wel mee met die vrouwenhier in de cut, echt afzien op 1500 eckies elke dag.

In het weekend gun ik mijzelf een eindeloos groot bord vol eten, al probeer ik wel minder op te scheppen dan Pun, want anders schaam ik me zo :roflol:

Ik wist wel dat ik niet de enige kon zijn :P

Tijdens de cardio ga ik continu een paar minuten langer door en dan moet ik weer doorgaan om er een mooi rond getal van te maken. Of 4 dezelfde cijfers op het display te krijgen, bijvoorbeeld 22:22 . :roflol:

:roflol: 22.22 zou ik echt niet aankunnen, wat nou als je net te laat bent, of net te vroeg. Zou veel te veel stress opleveren :roflol:

Ik heb het liefst gewoon een 5tal minuten en daar dan op eindigen. Dat voelt het fijnst :gek:
Tenzij ik er echt klaar mee ben, dan ram ik gewoon op die stopknop en

22.22 zou ik echt niet aankunnen, wat nou als je net te laat bent, of net te vroeg. Zou veel te veel stress opleveren :roflol:

Ik heb het liefst gewoon een 5tal minuten en daar dan op eindigen. Dat voelt het fijnst :gek:
Idd!! Niet per minuut o.i.d maar echt per 5 hahaha

Rendang :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tref jij het even in de gym! Bij ons is het echt continu druk, zondagochtend waren gewoon alle cardioapparaten bezet (en dan hebben we iets van 10 loopbanden en 10 crosstrainers :roflol:

Loopbanden zijn favoriet overigens, had ik ook liever gedaan (minder intensief dan crosstrainer :roflol: )

Welkom!

Echt he, hoop ook dat ze er gauw mee ophouden, ze weten toch zelf ook wel dat ze er niet voor gemaakt zijn?

giphy.gif

Welkom Astrid!

:cheer: Heb het uiteindelijk vol kunnen houden tot 17.30 :eyebrow:

5DCDD636-4DCC-4AC0-9F27-88A0DE6A80E9.jpeg

5DACE4DA-C80B-4274-AB8A-6BC9640DE5ED.jpeg

Dat wat Pun :heart: zegt, was echt wel heel lekker ook :D

In het weekend gun ik mijzelf een eindeloos groot bord vol eten, al probeer ik wel minder op te scheppen dan Pun, want anders schaam ik me zo :roflol:

Ik wist wel dat ik niet de enige kon zijn :P

:roflol: 22.22 zou ik echt niet aankunnen, wat nou als je net te laat bent, of net te vroeg. Zou veel te veel stress opleveren :roflol:

Is goed Lange :P

Dank voor de uitleg @Bert
Ik zie enkel rondingen in de getallen die ik heb geplaatst, niets meer en niets minder.. Rond is namelijk ook een vorm ;)

Idd!! Niet per minuut o.i.d maar echt per 5 hahaha

Ik ben ook zo, maar 12 of 17 minuten kan ik ook nog tolereren (vraag me niet waarom) :o.
Ook met het geluid van de radio in de auto bijvoorbeeld. Op 10/12/15 mag, al de rest kan mijn brein precies niet aan :p.
Of met lopen: eindigen op een mooi afgeronde km, 12,5 of 17,5.
Als ik (zoals vanochtend) aan 11,75 zit dan loop ik nog wat heen en weer om toch maar aan die 12 te komen :roflol:.

@HillR de rendang ziet er super uit! Ik heb me er een tweetal weken ook voor het eerst aan gewaagd, en 4u laten pruttelen.
Vooral de kleursverandering doorheen de uren vind ik fascinerend om te zien :p.

• Topic Starter Topic Starter
RESEARCH
Speciaal voor jullie heb ik gisteren wat onderzoek gedaan naar de effecten van trainen op bepaalde voeding.
De conclusie is dat het absoluut niet is aangeraden om op een ontbijt, tussendoortje, lunch en tussendoortje bestaande uit alleen snoep te gaan trainen.

giphy.gif

Hoewel ik gedurende mijn "snoep"dag, in plaats van appeldag huehue, mijzelf niet misselijk heb gegeten en ik best trots was daarop, was het trainen een hel. Ik ben in mijn leven nog niet eerder zo misselijk geweest tijdens een training, daarnaast is halfverteerd snoep ook niet lekker om te proeven.

giphy.gif

Dus, niet doen mensen. Eet gewoon braaf je eiwitjes, vetjes en carbs.

Thank me later.

BB Hipthrust
2x10x60
2x8x80
3x6x90

Plateloaded legpress
1x12x160
1x8x200
1x8x240
1x8x260
1x6x280

Ik mocht samen met een jongeman meedoen, die vtv aangaf "wel op te bouwen naar ongeveer 400kg, dusja, dan moet je wel die plates er steeds afhalen". Vind ik prima, zolang je de legpress maar weer op de midgetstand zet ivm met mijn kleine pootjes. Dat vond hij dan weer prima.

Eenmaal bij 240 aangekomen begon hij het merkbaar zwaarder te krijgen :roflol: Maarja, ik ging verhogen, dus hij ook. En daar kwam het al: Ja....... ik heb al heel lang geen benen getraind, dit is de eerste keer weer sinds heel lang. Na het setje 260: jaa... ik ben ook 12 kilo afgevallen, dat merk je wel echt in kracht zeg pfoe, dit apparaat is ook veel zwaarder dan die ze in de gym in het centrum hebben, daar doe ik met gemak 400kg!

Na mijn setje met 280 nog wel het compliment gekregen dat ik wel erg sterk ben (maarja, jullie vrouwen focussen ook meer op benen vaak hè?)

Ik wil deze jongeman wel bedanken, want eigenlijk zou ik stoppen na mijn setje 260, but I just felt like hurting him a bit more :roflol:

Blijft toch wel mooi, dat als ik een apparaat deel met mensen ze zich altijd genoodzaakt voelen zich te verantwoorden voor de gewichten die ze gebruiken :roflol:

BB Bulgarian splitsquat
Gesterkt in mijn ego dacht ik: yeaaaaaaaahhhh, dan gaat deze sterke chicky ook lekker splitsquaten!
3x8x20

Met moeite 3 setjes volgemaakt, wilde al afhaken na mijn 2e setje, maar iemand wilde het bankje hebben en toen had ik met mijn grote mond gezegd "nee, ik moet nog 2 setjes", dusja, dan kan je moeilijk maar 1 setje gaan doen.

Lying legcurl
Stiekempjes richting Pun geschuifeld of hij al bijna klaar was, daar kreeg ik een resolute nee: ga jij nog maar even lying legcurls doen! :treuren: Mijn halfverteerde snoepjes opnieuw doorgeslikt en als een braaf meisje lying legcurls gedaan.
4x12x14

Wel echt een fijn apparaat, ik heb nog nooit zo goed mijn hamstrings gevoeld bij een oefening, ben ik zo blij mee! Misschien kan ik ze dan straks ook beter aanspannen met poseren e.d. Ik heb nog nooit de connectie ermee kunnen maken.

Legextensions
3x8x25

Deze oefening was meer voor de sier :roflol:

Calfs op de legpressmachine
1x24x64

Lifehack, setje van 24 reps doen, zodat je daarna niet nog meer setjes hoeft te doen, want je hebt immers al 3x8 gedaan! HAH!

Vandaag voel ik me beter, gisteren had ik weer een complete breakdown op mijn werk, was in staat om naar huis te gaan, maar in plaats daarvan heb ik snoep gekocht en de dag vol gemaakt, #proud

Vanavond weer gymmen, cardio I suppose..

giphy.gif

Die trainingen van jou zijn precies een hele belevenis. Haha.

Calfs op de legpressmachine
1x24x64

Lifehack, setje van 24 reps doen, zodat je daarna niet nog meer setjes hoeft te doen, want je hebt immers al 3x8 gedaan! HAH!
Nog een lifehack, als je gewoon Synthol gebruikt dan hoef je nooit meer je kuiten te trainen.
Kuiten groeien toch niet.

En daarom moet je dus blijven loggen, it made my day!
Zalig hoe je bepaalde zaken weet te omschrijven, en hoe je mensen in de gym tot enige gène weet te brengen met je sterke benen!
Alleen daarom zou je vaker benen gaan trainen, haha :roflol:.

Snoepjes een tweede keer proeven is dus niet zo aangenaam als de eerste keer? Genoteerd... :p

Haha dat is best herkenbaar :roflol: Zijn vaak dan niet de breedste gasten, dan moet er nog wat gecompenseerd worden :eyes:

Precies, ik schep nooit op over mijn lengte :eyebrow:

Of breedte :dunno:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven