XXL Nutrition

2023 MR OLYMPIA 3-5 nov

Bezoekers in dit topic

Europese timing.

Bijlagen

• Screenshot_20231103_173602_Instagram.jpg
    Screenshot_20231103_173602_Instagram.jpg
    96,4 KB · Weergaven: 67
Clarida zal 212 wel winnen en terecht ook, maar hij heeft wel een beetje een (te) grote middel gekregen. Of het wordt nu gewoon erg exposed door Keone, dat kan ook.
Zag fotos van Keone in z'n uppie op Insta. Hij is wel echt huge hoor, maar vind het er op de 1 of andere manier toch raar uit zien. Geen idee waarom. Clarida natuurlijk bizar goed maar met nog geen 1.60 is het alsnog niet erg indrukwekkend ofzo.

1699037543789.png

Deze ochtend.....

Hadi heeft geen kuiten en Derek doet daar nog een schepje bovenop. Staan ze te dwarfen naast Samson die ook nog eens betere kuiten heeft.
Dauda z'n rug kan niet mee met de andere 2 van wat ik tot nu toe heb gezien. Lunsford z'n back dubble vind ik, op fotos in ieder geval, echt bizar. Heb nog geen bewegende beelden opgezocht. Verder heeft Dauda wel een prachtig fysiek, denk dat genoeg jongens hier er zo uit zouden willen zien.

Dauda z'n rug kan niet mee met de andere 2 van wat ik tot nu toe heb gezien. Lunsford z'n back dubble vind ik, op fotos in ieder geval, echt bizar. Heb nog geen bewegende beelden opgezocht. Verder heeft Dauda wel een prachtig fysiek, denk dat genoeg jongens hier er zo uit zouden willen zien.

Derek zijn back double is inderdaad belachelijk.

Maar van de voorkant zijn Hadi zijn benen 2x zo dik en dat zal denk ik de doorslag gaan geven.

Hadi heeft geen kuiten en Derek doet daar nog een schepje bovenop. Staan ze te dwarfen naast Samson die ook nog eens betere kuiten heeft.
Moet je de kuiten van Urs eens zien.
Schermafdruk van 2023-11-04 10-54-30.png

212 Mr. Olympia 2023

• Winner — Keone Pearson ($50,000)
  • Second Place — Shaun Clarida ($20,000)
  • Third Place — Angel Calderon Frias ($10,000)
  • Fourth Place — Kerrith Bajjo ($6,000)
  • Fifth Place — Ahmad Ashkanani ($4,000)
2023-olympia-212-scorecard-750x625.jpg

Schermafdruk van 2023-11-04 12-57-33.png

Laatst bewerkt:
Derek zijn back double is inderdaad belachelijk.

Maar van de voorkant zijn Hadi zijn benen 2x zo dik en dat zal denk ik de doorslag gaan geven.
Ze zijn misschien bijna net zo dik als die van Dauda maar lijken veel dikker omdat ze 2x zo kort zijn. De meest algemene reden dat lange mensen lang zijn is lange benen en vice versa. De rompen zijn vaak ongeveer even lang in beide groepen, ook in dit geval (zie foto hierboven).

Vroeger lieten de judges dan ook nooit Franco van Arnold winnen; of Robby Robinson überhaupt winnen (zwart, kort en geen kuiten). Staat er een keer een zwarte Arnold - met kuiten, superieure lijnen en een kop groter dan de dwergen, hoe moeilijk is de beslissing dan?

Schermafdruk van 2023-11-04 12-53-18.png

2023 Ms. Olympia Results​

• Winner — Andrea Shaw $50,000
  • Second Place — Angela Yeo $20,000
  • Third Place — Alcione Barreto $12,000
  • Fourth Place — Sherry Priami $7,000
  • Fifth Place — Natalia Kovaleva $6,000
  • Sixth Place — Michaela Aycock
  • Seventh Place — MayLa Ash
  • Eighth Place — Chelsea Dion
  • Ninth Place — Reshanna Boswell
  • Tenth Place — Julia Whitesel
2023-Ms-olympia-scorecard-750x486.jpg

Bekijk bijlage 604424

2023 Ms. Olympia Results​

• Winner — Andrea Shaw $50,000
  • Second Place — Angela Yeo $20,000
  • Third Place — Alcione Barreto $12,000
  • Fourth Place — Sherry Priami $7,000
  • Fifth Place — Natalia Kovaleva $6,000
  • Sixth Place — Michaela Aycock
  • Seventh Place — MayLa Ash
  • Eighth Place — Chelsea Dion
  • Ninth Place — Reshanna Boswell
  • Tenth Place — Julia Whitesel
2023-Ms-olympia-scorecard-750x486.jpg
Ik heb er enorm veel respect voor en kan er ook vol van genieten. Maar fitness models kijk ik liever naar.

Back
Naar boven