Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag fotos van Keone in z'n uppie op Insta. Hij is wel echt huge hoor, maar vind het er op de 1 of andere manier toch raar uit zien. Geen idee waarom. Clarida natuurlijk bizar goed maar met nog geen 1.60 is het alsnog niet erg indrukwekkend ofzo.Clarida zal 212 wel winnen en terecht ook, maar hij heeft wel een beetje een (te) grote middel gekregen. Of het wordt nu gewoon erg exposed door Keone, dat kan ook.
Top!Doet deze het op NL IP-adres ?
MrGamingStreams - Free Streams, Forever
The One And Only, Join The Discord: https://discord.gg/Rf2SFRtJFzwww.mrgamingstreams.com
a.u.b.
Zag fotos van Keone in z'n uppie op Insta. Hij is wel echt huge hoor, maar vind het er op de 1 of andere manier toch raar uit zien. Geen idee waarom. Clarida natuurlijk bizar goed maar met nog geen 1.60 is het alsnog niet erg indrukwekkend ofzo.
Op 212 pond niet zozeer meer denk ik, maar toch dankje.
Op 212 pond niet zozeer meer denk ik, maar toch dankje.
Keone overigens wel gewonnen, niet verwacht.
Dauda z'n rug kan niet mee met de andere 2 van wat ik tot nu toe heb gezien. Lunsford z'n back dubble vind ik, op fotos in ieder geval, echt bizar. Heb nog geen bewegende beelden opgezocht. Verder heeft Dauda wel een prachtig fysiek, denk dat genoeg jongens hier er zo uit zouden willen zien.Hadi heeft geen kuiten en Derek doet daar nog een schepje bovenop. Staan ze te dwarfen naast Samson die ook nog eens betere kuiten heeft.
Dauda z'n rug kan niet mee met de andere 2 van wat ik tot nu toe heb gezien. Lunsford z'n back dubble vind ik, op fotos in ieder geval, echt bizar. Heb nog geen bewegende beelden opgezocht. Verder heeft Dauda wel een prachtig fysiek, denk dat genoeg jongens hier er zo uit zouden willen zien.
Moet je de kuiten van Urs eens zien.Hadi heeft geen kuiten en Derek doet daar nog een schepje bovenop. Staan ze te dwarfen naast Samson die ook nog eens betere kuiten heeft.
Ze zijn misschien bijna net zo dik als die van Dauda maar lijken veel dikker omdat ze 2x zo kort zijn. De meest algemene reden dat lange mensen lang zijn is lange benen en vice versa. De rompen zijn vaak ongeveer even lang in beide groepen, ook in dit geval (zie foto hierboven).Derek zijn back double is inderdaad belachelijk.
Maar van de voorkant zijn Hadi zijn benen 2x zo dik en dat zal denk ik de doorslag gaan geven.
Ik heb er enorm veel respect voor en kan er ook vol van genieten. Maar fitness models kijk ik liever naar.
![]()
2023 Ms. Olympia Results
- Winner — Andrea Shaw $50,000
- Second Place — Angela Yeo $20,000
- Third Place — Alcione Barreto $12,000
- Fourth Place — Sherry Priami $7,000
- Fifth Place — Natalia Kovaleva $6,000
- Sixth Place — Michaela Aycock
- Seventh Place — MayLa Ash
- Eighth Place — Chelsea Dion
- Ninth Place — Reshanna Boswell
- Tenth Place — Julia Whitesel