- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zeer ik ook liever kijk naar een Dauda of zelfs Jacked, inderdaad door de flow in combinatie met de lengte, kun je iemand bijna niet laten winnen als ie van achter zoveel minder is dan de andere 2. Ik zeg bijna omdat je het met de Olympia jury gewoon echt nooit weet.Staat er een keer een zwarte Arnold - met kuiten, superieure lijnen en een kop groter dan de dwergen, hoe moeilijk is de beslissing dan?
Persoonlijk vind ik Krizo ook beter dan Hadi en Derek, zijn massa heeft veel meer flow (of hoe je dat ook noemt). Heb overigens niets tegen korte bodybuilders per se, Danny Pidilla met zijn 1m50 vond ik geweldig, die had nog best was voller kunnen zijn.Hoe zeer ik ook liever kijk naar een Dauda of zelfs Jacked, inderdaad door de flow in combinatie met de lengte, kun je iemand bijna niet laten winnen als ie van achter zoveel minder is dan de andere 2. Ik zeg bijna omdat je het met de Olympia jury gewoon echt nooit weet.
Kuiten vind ik wel apart idd. Een Hadi is duidelijk niet vies van Synthol, waarom trek je je kuiten dan niet wat bij.
Ik heb er enorm veel respect voor en kan er ook vol van genieten. Maar fitness models kijk ik liever naar.
Hoe zeer ik ook liever kijk naar een Dauda of zelfs Jacked, inderdaad door de flow in combinatie met de lengte, kun je iemand bijna niet laten winnen als ie van achter zoveel minder is dan de andere 2. Ik zeg bijna omdat je het met de Olympia jury gewoon echt nooit weet.
Kuiten vind ik wel apart idd. Een Hadi is duidelijk niet vies van Synthol, waarom trek je je kuiten dan niet wat bij.
Phil Heath zei net het tegenovergestelde tijdens de livestream 😅
Nu? Tussen t werk door. Vannacht niet
Gaat al wat beter ja, laatste 5Phil Heath zei net het tegenovergestelde tijdens de livestream 😅
K dacht dat je nog over de pre judge van gisteren bezig was. Disregard
Ik lees overal dat dat in het echt dus absoluut niet zo is en dit qua conditioning echt 1 van de betere Open Olympia's is. Bijzonder hoe dat vertekent.
gaat om CP pikIk lees overal dat dat in het echt dus absoluut niet zo is en dit qua conditioning echt 1 van de betere Open Olympia's is. Bijzonder hoe dat vertekent.