MuscleMeat

2kg moussaka

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha een meisje opent een topic, en direct 10 paginas, strong virgins right here. En ik denken dat de misc vol zit met FA virgins.. hahah godver echt een goed om de dag te beginnen met zo'n lach

Wij konden op het forum van onze game 'clan' wel ip adressen zoeken.. Kwestie van kneuzen laten registreren op website, mee lokken naar een plek waar je ze dood kon maken en ddos aanval doen = free kill. Dus het kan me best voorstellen dat ze gewoon persoonlijke data kunnen zien om zo ook ip bans uit te kunnen delen.

Wij konden op het forum van onze game 'clan' wel ip adressen zoeken.. Kwestie van kneuzen laten registreren op website, mee lokken naar een plek waar je ze dood kon maken en ddos aanval doen = free kill. Dus het kan me best voorstellen dat ze gewoon persoonlijke data kunnen zien om zo ook ip bans uit te kunnen delen.

Hocus pocus voor mij

• Topic Starter Topic Starter
Wie is Tommy84 en waarom postte hij onder hetzelfde IP-adres als Kathleen het Hyves-profiel van Kathleen in een ander topic.

Gaat het trollen een beetje, Kathleen?

Ik heb een 2 broers en een zus. We hebben met 6 personen hetzelfde IP-adres -.-

• Topic Starter Topic Starter
Sounds legit.

Als je een pic op afstand pakt met een briefje met dbb op en een lepel geloven we je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven