MuscleMeat

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak je toch een doorstart:D

Beest!!! niet te geloven mn droomfysiek man!!! ik ben ook beginner maar had ik maar jouw genen:D en Sanca is een slappeling, ik zou echt met hem gaan vechten want Sanca doet toch alleen maar dammen hea Sanca:D

thaiboksen natuurlijk, want dat kan jij vast niet:D lelijke dunne met je korte haren, met je achterlopende rug:D (ieder woord sarcasme, doe me dat es na)

• Topic Starter Topic Starter
WEJOO ze zijn nog bezig met relle terwijl de hustler er niet eens was maar lekker lasagna eten bijna klaar :) als jullie dan tog niet veel te doen hebbe dan mijn topic onkladdere met onzin wil ik best wel een voedingsschema hiero.. nou dit me stats

1.79
68 kilo
kommaar op ik wil na een jaar 80 kilo wegen in spier .. mijn dank is groot

enne over die foto.. ik heb me hand zoo omdat dan me biceps normaal zouden uitkome

WEJOO ze zijn nog bezig met relle terwijl de hustler er niet eens was maar lekker lasagna eten bijna klaar :) als jullie dan tog niet veel te doen hebbe dan mijn topic onkladdere met onzin wil ik best wel een voedingsschema hiero.. nou dit me stats

1.79
68 kilo
kommaar op ik wil na een jaar 80 kilo wegen in spier .. mijn dank is groot

Mattie, jeweets toch, voedingsschemaheb je niet nodig met die pille, is wondermiddel killlll. Als je 80kg wil wegen over een jaar, zou ik die pille wel heel het jaar door nemen, zo krijg je nooit een terugslag.

ga jij nou maar broekepoepen met je 15 jaaar !! denk je dat je slimmer dan mij bent ah mafkees . ik weet meer over hoe je moet trainen dan jij ah ventje:D
ik wil gewoon een goed voedingsschemapille ofzo zit ik nog over te twijfele omdat er nadelische gevolgen aan zitten en je dan bitchtits krijgt wat ik dus niet wil .. maarja naturel lukt mij ook wel als ik goede voedingsschemaheb.. dus wie ?

Heey imma, hij mag dan 15 zijn maar hij trapt jou kont hard knul. En jij weet zeker niet meer dan hem.

Gewoon veel eten en gezond, ga boven je verbruik zitten en train je eigen helemaal de %$*^* in.

ik wil gewoon een goed voedingsschemapille ofzo zit ik nog over te twijfele omdat er nadelische gevolgen aan zitten en je dan bitchtits krijgt wat ik dus niet wil .. maarja naturel lukt mij ook wel als ik goede voedingsschemaheb.. dus wie ?

Die bitchtits zouden wel 'voordelisch' uitkomen bij je tuitlipjes denk ik.

jonge ik vraag zoiets tog niet .. ik wil een vast schema.. anders ga ik dingen weer verandere !! snap je dat nou nog niet tjuu tjuu wat een beginnertjes hiero weten zelf ook niks

Weet je wat... je bent te triest knul.

ga jij nou maar broekepoepen met je 15 jaaar !! denk je dat je slimmer dan mij bent ah mafkees . ik weet meer over hoe je moet trainen dan jij ah ventje:D

Haha, wat een sukkel ben je ook. kijk alleen eens naar zijn avatar.

ja die zoude jou uitkome rare gek omdat je van onder tog niks heb .. kan je net zo goed als vrouw je zelf voor doen dus slikke gozer krijg je lekekre b*ch tits van dat past wel bij de rest van jou

ja die zoude jou uitkome rare gek omdat je van onder tog niks heb .. kan je net zo goed als vrouw je zelf voor doen dus slikke gozer krijg je lekekre b*ch tits van dat past wel bij de rest van jou

1. Op wie doel je?
2. Leer gvd eens Nederlands!
3. Waar ben je mee bezig?
4. Superdude:sd:

meen je dat je snel zwaar word zonder benen training? loser:S kom eens de mat op please, tegen mij of tegen sanca de ring in, doe ons een plezier:D

superdude K.O. of superdude ippon:D

Sanca vs. :sd: .... hehehe lijkt mij gaaf:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven