XXL Nutrition

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
waarom zou ik mij groot voordoen helemaal niet doe ik niet eens .. ik zeg alleen maar dat de meesten hiero geen verstand hebben!!

enne dat schema klopt niet .. ik noem alleen op wat ik altijd eet op een dag.. net heb ik lasagna zelf gemaakt dusja dat eet je niet iedere dag tog

jullie snappen nog steeds niet dat het een kloon/faker is of wat? :o

Slotje/ban?

je bent gewoon een watje dat je erachter komt dat ik superieurder dan jou ben

je bent gewoon een watje dat je erachter komt dat ik superieurder dan jou ben

Je bent zeker superduder, nerd. Waarom houd je je grote bek niet gewoon? Snap je dan echt niet dat door stoer te doen niemand je gaat helpen! Sommige mensen hebben echt het iq van een borrelnoot he...

Echt gasten, die hustler kerel lacht zich zijn string uit zijn broek man met die replies hier, dat er uberhaupt nog gereageerd wordt op hem.

@Judokamie: Je zegt dat hij vast nog jong is? Jezus man je bent een jong pikkie van 16 wat net uit de luiers is, gedraag je! :D

Echt gasten, die hustler kerel lacht zich zijn string uit zijn broek man met die replies hier, dat er uberhaupt nog gereageerd wordt op hem.

@Judokamie: Je zegt dat hij vast nog jong is? Jezus man je bent een jong pikkie van 16 wat net uit de luiers is, gedraag je! :D

waarom zei ik dat? zodat als sanca ofsow hem aanraakt hij naar de politie kan voor mishandeling:D en jong geleerd oud gedaan:D

en Nose: jij bent 13 jaar ouder en je bench PR zit maar 3reps boven mijne dus please zeik mij niet af:D

omg :roflol:

jij bent erg man, je kunt hier beter wegblijven hoor, met die mentaliteit kunnen we hier niet omgaan, superieur met zijn 500 Calorie per dag, daaamn

Nou nou sanca 500kcal? als ie 2l volle melk drinkt is het al 1300kcal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven