AndroidHealthClinic

3 maandjes bezig met fitniss :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dankjewel man .. dat hoor ik wel vaker ja dat ik goeie genen heb ..nou dan gak er maar een paar maandjes tegenaan en zie wel of veel resultaat boekt.. maja ik neem ook al paar maandjes die eiwitshakes zou ook wel geholpe hebbe allleen tja die pillle zijn beter resultaat dus ik weet nog niet

Goede genen, omg dit topic is gewoon ****ing totale onzin. Dus omdat pillen meer resultaat geven dan AAS heb jij liever AAS. IK heb meer respect voor iemand die 5 jaar naturel traint die 180 is en 90KG bij 8% dan een gebruiker die 2 jaar traint en 180 is bij 110KG bij 8%. Dus zelf wat je wilt, spuit en slik maar, mij maakt het niet uit, maar train gewoon eerst naturel en blijf van pilletjes af enzovoorts. Daarnaast, hoe de **** en van wie hoor jij dat je goede genen hebt, ik ben daar eigenlijk niet mee eens, train eerst maar is een jaar hard en dan praten we verder.

knallen in de gym! haha

EN ZEG ZELF RUG IS HET SAAISTE OM TE TRAINE

tja bene hoef ik niet te traine

Wat een bullshit, een perfect voorbeeld van een ontwetend iemand die niet weet waar hij aan begint. Maar verwacht met wonderpillen van 150 euro (want duurder is natuurlijk... sneller resultaat) binnen een paar maanden een perfect lichaam te hebben en dat alle meisjes op hem gaan geilen.

Wrong :)

jah echt he...

damn wat een haters hiero.. haha denk je dat mij die negatieve zooi wat doet NOU NEE!!! enne jonko **** JUMP wat heb je voor vooroordele over mij damn..

en hoezo word er hiero zo over superdudes gepraat? hebbe jullie daar een account ofzo

hmm dat kan wel zijn volcom maar ben er wel benieuwd naar die anabolen pillen dus zitte er nadele aan?

maar tis goed.. over jaar doe ik wel weer foto hiero zette
ik ben die plaatje al <--- kan je nagaan over een jaar

annebolen pillen waar geen nadelen aan zitten.. pfffff jij hebt wel heeel weinig kennis man... ga eerst eens een tijdje rondkijken op dit forum en begin dan te praten matti want je praat poep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:facial:

ik ken alleen die van 175 euro :dunno:
zouden dat dezelfde wezen? :scratch:

jij bent geen :sd: jij bent een superslet!!! omg man :roflol:

???

:roflol: :roflol: :roflol:

ik lach me echt kapot hier :sd: in tha house

sanca... volgens mij ben ik het voor het eerst met je eens:P...

tjuu tjjuu.. wat een onzin zeg .. doe is serieus ofzo dan doe ik dat ook .. jullie begonne tenslotte

uhm mijn vraag is dus hoeveel moet ik per dag naar binnen werke ? om droog te blijve en spier aan te make?

killlll weet je nou helemaal niks? jij denkt als ik dit eet zo train die pillen neemt, je meteen monster word....

killllll ... mattie roff

ik vind de pillen van 145 euro ook wel goed hoor, veel minder nadelische gevolgen:)

Nee, je moet preciezer zijn man, wil je een review van een bepaald supplement kan je dat alleen maar verwachten als je het identificeert en dat kan alleen met merk/naam.

Verder heeft iedereen wel een spiergroep die hij het minst graag doet of minst spectaculair want ik denk dat iedereen hier wel graag ELKE spiergroep traint. Het is omdat je begint die spieren het pijnlijkst zijn om te trainen mss en het minst populair zijn in jullie oordeelkunde. Je pakt best alles mee.
Een boom met een diameter stam van 2 meter en vanboven één takje op met een blaadje oogt toch ook niet;)

yow swa, een echte :sd: ben jij n*ger..

scoor nu maar die mooie chickies met je dikke bling bling in je oowr.. fo shizzle capizzle en vergeet geen pilletjes wanneer je die ille stickie rolt yo

• Topic Starter Topic Starter
HAAH gooi deze topic maar op slot of verwijder em .. ik krijg hier tog alleen maar commentaar!!! Jooooooooooo

kan mars ff unband worden :o

nee, even serieus.. waarom hou jij je lul vast op je avater?

1132029.gif

hallo,

succes met trainen! laat over 1 maand nog eens een foto zien dan ben je vast een BoDyBuIlDeR!

ps: ik zou zo n 25 pille per dag gaan nemen als ik jou was;) zeer goede resultaten boek je daar mee!

he wokkel, gewoon die pilluh nemen maat.

Je moet gewoon 20-25 pilluh per dag nemen mattie, in combinatie met erg weinig eten zal je heel erg anabolische effecten creëren en zal je erg roff erbij staan deze zomer killl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven