- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes dat dus. Zkr blij mee zijn. Heb verlies, maar helemaal niet drastisch.
Ja, dat heb je netjes gedaan.Yes dat dus. Zkr blij mee zijn. Heb verlies, maar helemaal niet drastisch.
Zalig nummer! Toegevoegd aan mijn playlist, thx voor de tip!Song van de dag
Paleface swiss - curse us
Jooooo wa een schijf

Top man!Zalig nummer! Toegevoegd aan mijn playlist, thx voor de tip!![]()
Idem hahaZalig nummer! Toegevoegd aan mijn playlist, thx voor de tip!![]()
Haha ja dat kan wel zijn

Is ook in Belgie die domme gewoonte van 2 weken goede voornemens, en daarna niet meer?Nieuw volk in de gym en dit valt op. Heb sinds maanden niet zoveel slechte techniek op oefeningen gezien.
Nog 1x naar de WC en je bent er (ruim)
Dikke armen! Laatste reps waren ook een goede schoudertrainingDan challenge nr3 even gedaan en alrernated gedaan terwijl dit niet moest.

Ja even 8 reps uitgekozen en dan zo vastlopen. Daarna idd 5 en mss weer 3. Belangrijkste is voor mezelf het paused stuk. Indruk dat daaruit de meeste kracht komt.Hoe gaat je opbouw voor oh komende tijd eruit zien?
Tijdje 8 reps? erna 5 en dan 3? of niks specifieks in gedachte?
Ahaaa, en waar hou je hem ergens paused? onderin? of halverwege? Ga da ook eens een x proberen, beste lijkt me dan om hem stil te leggen op het punt waar je normaal faalt toch?Ja even 8 reps uitgekozen en dan zo vastlopen. Daarna idd 5 en mss weer 3. Belangrijkste is voor mezelf het paused stuk. Indruk dat daaruit de meeste kracht komt.
Sleutelbeen, ja onderin. Ja ooit mee gestart zo te doen en goei ervaring mee.Ahaaa, en waar hou je hem ergens paused? onderin? of halverwege? Ga da ook eens een x proberen, beste lijkt me dan om hem stil te leggen op het punt waar je normaal faalt toch?
Onderin bij ohp vind ik wel niet bepaald een pauze gezien daar je 'rustpunt' is. Dat zie ik meer als een deadstop bij deadlift eigenlijk. Echt paused zou ik dan eerder ergens in het midden leggen (neus,voorhoofd regio) of bovenaan.Sleutelbeen, ja onderin. Ja ooit mee gestart zo te doen en goei ervaring mee.