Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlangs en achterlangs stretchen voor de schouders. Lichtje lats opwarmen door rekker.
Was wel mooie training ja haha.. Goed tempo20kg x 30 reps?? Kende dan nog door deur met die opgepompte borstkas
Thx. Ga ik ook eens proberen. Zou graag mijn incline bench wat uppenVoorlangs en achterlangs stretchen voor de schouders. Lichtje lats opwarmen door rekker.
40kg x 5
60kg x 5
70kg x 3
80kg x 2
90kg x 1
100kg x 1
Ja zal ook persoonsafhankelijk zijn, maar 10kg onder mijn werkset vind ik nog fijn om mee te pakken.Thx. Ga ik ook eens proberen. Zou graag mijn incline bench wat uppen
Haha mothafuck 😂 thanks! Ja ben benieuwd naar die 75kg. Qua balans enz, aangezien ik ook 5 kilo lichter ben. Ben benieuwd haha
Ja next time is wat meer tijd in steken.. Was vandaag best strak van de zin om te trainenSumo vraagt vooral meer techniek, wat dus ook net iets meer tijd vraagt dan 2-3x liften![]()

Sterk man 💪
Mag je eindelijk een biertje en een stukje kaas?Sinds gisterenavond cravings. Vandaag ook een f**k it momentje. Nu komende dagen ook minder opletten en genieten.