- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
wat is dat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is dat?
Ja is gewoon een leg extension of die andere.. Dus gewoon hamstring curl of quad curl
te lui om die benamingen op te zoeken.Een trainingsschema is bij mij 4 dagen. Maar vermoed dat ik telkens 5 dagen per week ga trainen. Dus elke 4 weken een extra week gehad.Precies.... je groeit pas op je rustdagen, hè?
Hoeveel trainingsdagen/week zou je normaal doen?
Ja klopt. Kracht zit er wel met de opbouw van een aantal weken terug. Nu gewoon chilletjes en mezelf nog wat rust gunnen.goed dat je weer bezig bent, die gewichten komen vanzelf wel weer terug![]()
Ik vind datt wel veel, maar belangrijk is natuurlijk hoeveel overlap er is, en dus hoeveel rustdagen per spiergroep.Een trainingsschema is bij mij 4 dagen. Maar vermoed dat ik telkens 5 dagen per week ga trainen. Dus elke 4 weken een extra week gehad.
Ik vind datt wel veel, maar belangrijk is natuurlijk hoeveel overlap er is, en dus hoeveel rustdagen per spiergroep.
Kan ook 1 leg day quad focus en 1 dag Back+Hams/glutesDe enige belangrijke vind ik de dagen tussen benen en rug(deadlift). Voor nu lijken 3 dagen oke, naar verloop van tijd en verder in het schema vind ik 4 dagen beter. Verder is het allemaal wel doenbaar met ongeveer 1x week. Alles buiten rug en benen herstel je toch wel veel sneller van.
En ook niet onbelangrijk is dat alles nog vrij licht is. Het hevige smijtwerk blijft nog even achterwege.
Oke thanks, mooi idee! Had ik nog niet bij stilgestaan.Kan ook 1 leg day quad focus en 1 dag Back+Hams/glutes
Geen probleem, doe ik zelf ook omdat ik Bench,Squat,OHP en DL dagen doe. Bevalt mij heel goed.Oke thanks, mooi idee! Had ik nog niet bij stilgestaan.
Volgende week eens proberen..

oei... en 1.69?
ziet er mooi uit
Oei zegt die 😂 ja het laatste van mijn zorgen is droog staan haha. Wil ooit als ik zin heb wel droger komen om het een keertje gezien en gehad te hebben. Maar die motivatie heb ik nooit gehad haha
Thanks. Ja vond het ook. Was lang geleden dat ik nog gefilmd had en had geen idee hoe dit eruit zag.