- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niks gedaan
altijd vroeg gaan slapen ofja toch mijn 8 uren slaap gepakt met de vroege shift etc.Dat is wel eens leuk om te proberen, jaEn dan wat conditie shizzle. Wat proberen samen met een collega. De slede, touwen etc. Helemaal kapot en conditie 0,0
Ja, of je zou bv een zware squat met lichtere RDL of goodmorning, en een zware DL met lichtere FSQ of zo moeten combineren....Deadlift en squats ga ik terug op aparte dagen vermoed ik. Voor nu ging het nog wel oke.
Is allemaal een beetje nieuw, maar heb het gevoel dat ivm conditie ik ooit moet starten. Vroeger was ik een sprinter dus eventueel dat zou ik mss ook ng leuk kunnen vinden. Gisteren 3x de slede verderduwen en terugduwen om dan 30 seconden de touwen te doen. Daarna moeten gaan liggenDat is wel eens leuk om te proberen, ja
Ja, of je zou bv een zware squat met lichtere RDL of goodmorning, en een zware DL met lichtere FSQ of zo moeten combineren....

Zo'n slee werkt ook bizar. Op een of andere manier kan je die best wel makkelijk pushen maar als je daarna stopt heb je gelijk het gevoel alsof je dood gaat. Dus snap wel dat je daarna ff bent gaan liggenIs allemaal een beetje nieuw, maar heb het gevoel dat ivm conditie ik ooit moet starten. Vroeger was ik een sprinter dus eventueel dat zou ik mss ook ng leuk kunnen vinden. Gisteren 3x de slede verderduwen en terugduwen om dan 30 seconden de touwen te doen. Daarna moeten gaan liggen
Oke thx voor de input. Zullen zien wat de puzzel word binnen ettelijke tijd en of ik het volhou haha. Ik wil er gewoon iets leuk van maken en het conditionele laten aansluiten bij de desbetreffende spiergroep wat.

Goh logisch, dingen zijn kei intensief! Ik vind het aan de ene kant jammer dat ik geen slede in mn gym heb maar aan de andere kant weer niet. Op dat soort dingen kan ik flink over mijn grens pushen dus zou ik niet verrast zijn om een black out te krijgenIs allemaal een beetje nieuw, maar heb het gevoel dat ivm conditie ik ooit moet starten. Vroeger was ik een sprinter dus eventueel dat zou ik mss ook ng leuk kunnen vinden. Gisteren 3x de slede verderduwen en terugduwen om dan 30 seconden de touwen te doen. Daarna moeten gaan liggen
Oke thx voor de input. Zullen zien wat de puzzel word binnen ettelijke tijd en of ik het volhou haha. Ik wil er gewoon iets leuk van maken en het conditionele laten aansluiten bij de desbetreffende spiergroep wat.

Laatste 10 a 15 jaar heb ik dergelijke conditionele dingen niet meer gedaan. Wel een keertje een hindernissenrun van 8km paar jaar terug op 1 uurtje. Woog toen 87kg en had mezelf dik overschat haha. Met de nadruk op dikGoh logisch, dingen zijn kei intensief! Ik vind het aan de ene kant jammer dat ik geen slede in mn gym heb maar aan de andere kant weer niet. Op dat soort dingen kan ik flink over mijn grens pushen dus zou ik niet verrast zijn om een black out te krijgen![]()

Makkelijk ghoZo'n slee werkt ook bizar. Op een of andere manier kan je die best wel makkelijk pushen maar als je daarna stopt heb je gelijk het gevoel alsof je dood gaat. Dus snap wel dat je daarna ff bent gaan liggen![]()
lag 60kg op terwijl ik nog wel behouden wou blijven. En die gladde all stars zorgde ervoor dat vertrekken met de lage handgreep heel moeilijk ging. Clean and press heet dat toch? Nice
Haha ja soort van. Die techniek heb ik niet maar dat gewicht gaat wel easy naar boven gelukkig. Reden was dat de 3 plaatsen bezet waren waar ik andrs ohp zou kunnen doen. En thx!
Lees ik het nou goed12/04/2022
Squat:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
102.5kg x 5
115kg x 3 belt
130kg x 1 belt
Hier niet voor meer reps gegaan
80kg x 8 pauzes en voelde enorm easy
60kg x 8
Combo front squats 60 à 40kg en 10kg dumbell lunges. 3 à 4 sets 8 reps
Box step ups 3 sets 10 reps links en rechts.
15 minuten fietsen. Hartslag toch 5 slagen lager gemiddeld dan vorige. Weet niet of dat een goei teken is haha.
Frontsquat superset met lunges?
Lees ik het nou goedFrontsquat superset met lunges?
![]()
Volg je een program of doe je zelf iets?13/04/2022
Toch nog een week 1 gedaan. Ging normaal deloaden, maar dat zal ik nu wel doen.
Benchpress:
75kg x 5
85kg x 5
97.5kg x 5 +5
Allemaal vrijwel Paused. Ging best easy. Wel wat veel reps gedaan op die 3de set. Dus volgende keer terug behouden.
Overheadpress paused
47.5kg x 5
55kg x 5
62.5kg x 5 +0
Schouders waren door bench nu wel al goed gehit
Combo 5 sets 30kg ohp vanaf mijn scheen + pompen +4kg side raises. Enkel 3de set 6 reps. Rust wanneer nodig.
Superset 4.5kg rope pushdowns + triceps pompen +4.5kg rope pushdowns. 2 sets 12 reps
4 sets 8 reps bw dips zo snel mogelijk. Laatste 5de set 13 reps.
Blij met het conditionele. Goed gezweet en mezelf maar getrakteerd op friet