MuscleMeat

33 LOG

Geen griep, wel een weekje deload gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
06/04/2022

Benchpress
77.5kg x 3
90kg x 3
102.5kg x 3
Waren eigenlijk allemaal paused reps.
60kg en 40kg back off sets

Ohp paused
50kg x 3
57.5kg x 3
65kg x 3
40kg x 8
30kg x 8

BW dips
3 set 8 reps

5kg dumbell
Side raises + dumbell flyes + rear delt raises + pompen all 12 reps x 2 sets

Laatst bewerkt:
  • #1.404
06/04/2022

Squat
95kg x 3
107.5kg x 3
122.5kg x 3 +2 belt
Goeie vibe en retesnelle reps toch wel

Deadlift
110kg x 3
127.5kg x 3
142.5kg x 3 +2 beltless

En dan wat conditie shizzle. Wat proberen samen met een collega. De slede, touwen etc. Helemaal kapot en conditie 0,0

Deadlift en squats ga ik terug op aparte dagen vermoed ik. Voor nu ging het nog wel oke.

En dan wat conditie shizzle. Wat proberen samen met een collega. De slede, touwen etc. Helemaal kapot en conditie 0,0
Dat is wel eens leuk om te proberen, ja
Deadlift en squats ga ik terug op aparte dagen vermoed ik. Voor nu ging het nog wel oke.
Ja, of je zou bv een zware squat met lichtere RDL of goodmorning, en een zware DL met lichtere FSQ of zo moeten combineren....

• #1.406
Dat is wel eens leuk om te proberen, ja

Ja, of je zou bv een zware squat met lichtere RDL of goodmorning, en een zware DL met lichtere FSQ of zo moeten combineren....
Is allemaal een beetje nieuw, maar heb het gevoel dat ivm conditie ik ooit moet starten. Vroeger was ik een sprinter dus eventueel dat zou ik mss ook ng leuk kunnen vinden. Gisteren 3x de slede verderduwen en terugduwen om dan 30 seconden de touwen te doen. Daarna moeten gaan liggen :p

Oke thx voor de input. Zullen zien wat de puzzel word binnen ettelijke tijd en of ik het volhou haha. Ik wil er gewoon iets leuk van maken en het conditionele laten aansluiten bij de desbetreffende spiergroep wat.

Is allemaal een beetje nieuw, maar heb het gevoel dat ivm conditie ik ooit moet starten. Vroeger was ik een sprinter dus eventueel dat zou ik mss ook ng leuk kunnen vinden. Gisteren 3x de slede verderduwen en terugduwen om dan 30 seconden de touwen te doen. Daarna moeten gaan liggen :p

Oke thx voor de input. Zullen zien wat de puzzel word binnen ettelijke tijd en of ik het volhou haha. Ik wil er gewoon iets leuk van maken en het conditionele laten aansluiten bij de desbetreffende spiergroep wat.
Zo'n slee werkt ook bizar. Op een of andere manier kan je die best wel makkelijk pushen maar als je daarna stopt heb je gelijk het gevoel alsof je dood gaat. Dus snap wel dat je daarna ff bent gaan liggen :o

Goh logisch, dingen zijn kei intensief! Ik vind het aan de ene kant jammer dat ik geen slede in mn gym heb maar aan de andere kant weer niet. Op dat soort dingen kan ik flink over mijn grens pushen dus zou ik niet verrast zijn om een black out te krijgen:D

• #1.409
Goh logisch, dingen zijn kei intensief! Ik vind het aan de ene kant jammer dat ik geen slede in mn gym heb maar aan de andere kant weer niet. Op dat soort dingen kan ik flink over mijn grens pushen dus zou ik niet verrast zijn om een black out te krijgen:D
Laatste 10 a 15 jaar heb ik dergelijke conditionele dingen niet meer gedaan. Wel een keertje een hindernissenrun van 8km paar jaar terug op 1 uurtje. Woog toen 87kg en had mezelf dik overschat haha. Met de nadruk op dik :p

Ja gaat enorm af! Wel blij dat ik mijn collega heb die net iets meer ervaring heeft in zulke dingen als ik. Wel afgesproken het wat op te bouwen om black outs te vermijden.

• #1.410
Zo'n slee werkt ook bizar. Op een of andere manier kan je die best wel makkelijk pushen maar als je daarna stopt heb je gelijk het gevoel alsof je dood gaat. Dus snap wel dat je daarna ff bent gaan liggen :o
Makkelijk gho :p lag 60kg op terwijl ik nog wel behouden wou blijven. En die gladde all stars zorgde ervoor dat vertrekken met de lage handgreep heel moeilijk ging.

Maar idd het kloppen in het hoofd haha en de flashback naar 1 of andere Cooper test in de middelbare school.

• #1.411
09/04/2022

Benchpress: paused
20kg x?
40kg x 8
60kg x 5

85kg x 5
95kg x 3
107.5kg x 1 +2
Voor nu paused nog

60kg x 8
40kg x 8

Overheadpress paused: vanaf de grond
20kg x 8
40kg x 5

55kg x 5
62.5kg x 3
70kg x 1 +2
Ook hier easy met die paused. Probeer nu gewoon uit het rood te blijven.
40kg x 8

Combo side raises, flyes, rear delt en pompen. 12, 10 en 8 reps met 6kg.

Bw dips
3 sets 8 reps

Rope pushdowns combo met smal pompen.

• #1.413
  • #1.414
10/04/2022

Deadlift beltless
20kg x?
60kg x 8
100kg x 5

117.5kg x 5
135kg x 3
150kg x 1 +2
Was een beetje twijfelen of ik mijn belt al dan niet zou aandoen, maar ging wel goed en zonder al teveel moeite. Dergelijk gewicht was wel lang geleden.

100kg x 8

Combo pull ups 8 à 6 reps met bent over rows 50 a 40kg op 8 reps. Zo een 5 tal setjes met weinig rust.

15 minuten rustig fietsen hartslag gestart op 135, maar gemiddeld gefietst aan 120 ong. Dus rustig aan

Mooie deads hoor :thumb:

• #1.416
12/04/2022

Squat:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5

102.5kg x 5
115kg x 3 belt
130kg x 1 belt
Hier niet voor meer reps gegaan

80kg x 8 pauzes en voelde enorm easy
60kg x 8

Combo front squats 60 à 40kg en 10kg dumbell lunges. 3 à 4 sets 8 reps

Box step ups 3 sets 10 reps links en rechts.

15 minuten fietsen. Hartslag toch 5 slagen lager gemiddeld dan vorige. Weet niet of dat een goei teken is haha.

12/04/2022

Squat:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5

102.5kg x 5
115kg x 3 belt
130kg x 1 belt
Hier niet voor meer reps gegaan

80kg x 8 pauzes en voelde enorm easy
60kg x 8

Combo front squats 60 à 40kg en 10kg dumbell lunges. 3 à 4 sets 8 reps

Box step ups 3 sets 10 reps links en rechts.

15 minuten fietsen. Hartslag toch 5 slagen lager gemiddeld dan vorige. Weet niet of dat een goei teken is haha.
Lees ik het nou goed??? Frontsquat superset met lunges?:vomit:

• #1.418
Lees ik het nou goed??? Frontsquat superset met lunges?:vomit:

Yes sir. Lunges gwn met 10kg in elke hand. Frontsquat algauw naar 40kg gebracht want die 60kg was niet te doen. Geen idee hoe alles er binnen een paar maanden gaat uitzien, maar hoop mijn draai wel te vinden en nieuwe oefeningen te leren kennen

• #1.419
13/04/2022

Toch nog een week 1 gedaan. Ging normaal deloaden, maar dat zal ik nu wel doen.

Benchpress:
75kg x 5
85kg x 5
97.5kg x 5 +5
Allemaal vrijwel Paused. Ging best easy. Wel wat veel reps gedaan op die 3de set. Dus volgende keer terug behouden.

Overheadpress paused
47.5kg x 5
55kg x 5
62.5kg x 5 +0
Schouders waren door bench nu wel al goed gehit

Combo 5 sets 30kg ohp vanaf mijn scheen + pompen +4kg side raises. Enkel 3de set 6 reps. Rust wanneer nodig.

Superset 4.5kg rope pushdowns + triceps pompen +4.5kg rope pushdowns. 2 sets 12 reps

4 sets 8 reps bw dips zo snel mogelijk. Laatste 5de set 13 reps.

Blij met het conditionele. Goed gezweet en mezelf maar getrakteerd op friet

Bijlagen

• IMG_20220413_164133.jpg
    IMG_20220413_164133.jpg
    127,1 KB · Weergaven: 52
13/04/2022

Toch nog een week 1 gedaan. Ging normaal deloaden, maar dat zal ik nu wel doen.

Benchpress:
75kg x 5
85kg x 5
97.5kg x 5 +5
Allemaal vrijwel Paused. Ging best easy. Wel wat veel reps gedaan op die 3de set. Dus volgende keer terug behouden.

Overheadpress paused
47.5kg x 5
55kg x 5
62.5kg x 5 +0
Schouders waren door bench nu wel al goed gehit

Combo 5 sets 30kg ohp vanaf mijn scheen + pompen +4kg side raises. Enkel 3de set 6 reps. Rust wanneer nodig.

Superset 4.5kg rope pushdowns + triceps pompen +4.5kg rope pushdowns. 2 sets 12 reps

4 sets 8 reps bw dips zo snel mogelijk. Laatste 5de set 13 reps.

Blij met het conditionele. Goed gezweet en mezelf maar getrakteerd op friet
Volg je een program of doe je zelf iets?

Terug
Naar boven