- Waardering
- 4.516
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Hopelijk dit jaar oud PR van 165kg verpulveren.ziet er krachtig uit man, maar wat wil je met 120+ squats![]()
Toch blij dat ik toch nog eens geprobeerd heb en mezelf alert genoeg heb gekregen toch een beetj opgepept.
Haha ja man pff.. Ooit 1 keertje sbd belt vergeten. Toen brak het zweet me uit
Ik kan die gewichten bij de eerste oefening (zwaar!) niet plaatsen bij de gewichten van de tweede en de derde (weinig rust tussen sets?).20/03/2022
High Incline dumbell benchpress:
Werkset
44kg x 8
44kg x 7
44kg x 6
Het naar boven brengen voor de 1ste rep ging beter dan vorige keer. Mindset zat veel beter. Mis ik tegenwoordig wel. Vroeger had ik genoeg demonen die mij lekker agressief aan de trainingen lieten beginnen. Nu ben ik de rust zelveToch blij dat ik toch nog eens geprobeerd heb en mezelf alert genoeg heb gekregen toch een beetj opgepept.
Paused flat dumbell benchpress:
32kg x 8 x 3 sets
Goeie pauzes hier.
Incline barbell bench paused:
62.5kg x 7
62.5kg x 8
62.5kg x 6 F gans kaputtt
Dips:
BW x 8
BW +18kg x 8 x 2 sets
Rope pushdowns:
Wat setjes, was allemaal goed zo.
Ik was mijn wrist wraps van Sbd kwijt. Bleken ze in de gym gewoon in een bak te zitten. Lucky me. Had al bijna nieuwe besteld, maar kreeg een betalingserror. Ideaal...
Ja begrijp wat je bedoeld. Ik heb soms mentaal ook dat dit raar aanvoelt dus de verhouding in gewicht alsof ik zwak Ben haha. 2de oefening met 32kg zijn 2 sec paused of wat ik paused eruit krijg. voeten op bank. In weze kan ik 50kg dumbells wel voor 8 reps om maar de vergelijking te maken.Ik kan die gewichten bij de eerste oefening (zwaar!) niet plaatsen bij de gewichten van de tweede en de derde (weinig rust tussen sets?).
Heb zelf gevoelige schouders en vindt voorslaan van dumbbells vanaf 45kg lastig. Ik gebruik dan powerhooks.
Ja ben weer benieuwd of ik naar mijn oud niveau relatief simpel kan doorgroeien. Ga ook bijna 3 x 3 draaien en bekijken wanneer de belt weer aan moet.
Iets van supplementen of medicatie gaan gebruiken laatste tijd?
Medicatie niets. Gestopt met cafeïne(koffie) sinds 3 weken. Enkel bij mijn pwo zit nog 150mg, maar die gebruik ik enkel als ik met de vroege shift sta. Ook creatine maar dat is niets nieuw.Iets van supplementen of medicatie gaan gebruiken laatste tijd?
Heb ik ook last van tijdens periodes van veel stress (bv lange werkdagen + lichamelijke moe zijn en ik weet niet wat)
Oke thanks. Ja vermoeid ben ik zeker wel. Toch wat rekening mee houden. Mijn accessory oefeningen werden ook best zwaar de laatste weken. Snel een deload houden desnoods na deze week, waarbij ik deze week het volume al sowieso drop zoals gisteren.Heb ik ook last van tijdens periodes van veel stress (bv lange werkdagen + lichamelijke moe zijn en ik weet niet wat)
Echt vervelend en eng soms.

Heb je de spotter buiten de gym opgewacht?25/03/2022
Incline dumbell benchpress
14kg x? X 2 sets
20kg x 8
30kg x 8
36kg x 5
46kg x 6 + 7 spot +8f
Barbell benchpress
40kg x 8
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
110kg x 1
120kg x mijn spotter hielp te snel, maar 1x zat er wel in nog
Techniek was helemaal off en dat barbell benchen is idd wel lang geleden haha
Dips
BW x 8
Bw +20kg x 8 x 2 sets
Afgesloten met wat rope pushdowns en biceps.
Een leuke off program training