- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi om te lezen. Heel goed ook dat je goed kijkt naar je resultaten en luistert naar je lichaam.
Ik ben zelf nog steeds zoekende. Wellicht ook een keer Wendler 5/3/1 proberen + wat isolatieoefeningen.
Die cijfers ga jij echt wel halen hoor, alle vertrouwen er in![]()

Een mooie werkwijze, en het doet je blijkbaar goed. Mooie cijfers :thumInteressante vraag toch, maar nee volg geen specifiek programma. Is ontstaan op basis van wat ik graag doe. Dus weinig toestellen, aangezien ik daar ook niet in geloof. Vooral voor upperbody voelt dat allemaal gebrekkig of niet juist.
Verder heel simplistisch opbouwen voor compounds met 2.5kg verhogingen wekelijks op een 3 x 5 sets of 3 x 3. Deze 2.5kg verhogingen zie ik er nog wel uitgaan voor dl en sq. Ik probeer vooral niet te snel all out te gaan en schema s van ongeveer een 10 tal weken te volgen.
Op 3 x 3 deadlift wil ik eindigen op stel 185kg. Als dat mijn laatste training word doel ik weer op 3 sets 5 reps met 177.5kg. Enzovoort.
Nu al mijn zijoefeningen heb ik maandenlang ultrastrikt gedaan. Dit eigenlijk met het idee om mijn lichaam niet dusdanig te belasten. Nu recent weer wat momentum ook in de zijoefeningen en zien wat dat doet. Wel het idee om deze niet zo zwaar te doen als ik ga pieken op de compounds. Maar dat is nog te bekijken.
Ben momenteel sterker dan ooit en dit door meer beredeneerd te liften. Laatste 5/3/1 ging ik telkens te fel all out op 1+ sets, waardoor ik uiteindelijk vermoeid werd en gedemotiveerd. Nu wil ik consequent het niveau hoog houden en dus ook de motivatie. Als ik nu een week 1 start heb ik tijd en rust om zeker 4 weken met de vingers in de neus door mijn sets te gaan.
Ik zoek als ik vastloop wel een schema te gaan volgen. Eerder met de reden om de gewenning qua kracht hoog te houden. Dus met wisselende rep ranges en intensiteiten.
Momenteel de doelen nog steeds op kracht
140kg bp
100kg ohp
180kg sq
200kg dl
Deze getallen zou ik nog graag halen
. Dat is sowieso de laatste week voor bench.Thanks man. Zeer dankbaar dat ik die PR vibe nog mag meemaken.
Ja ergens iets in die trend kan ook idd. Zullen zienLaatste set of telkens je eerste of laatste rep van elke set pauzen kan ook

Ja enorm tevreden. Richting PR territory

Thanks. Mss vanaf nu wat rustiger met de zijoefeningen. In mijn kop wil ik 82.5kg nog zeker doen en 85kg aanvatten in ieder geval

Thanks. Mss vanaf nu wat rustiger met de zijoefeningen. In mijn kop wil ik 82.5kg nog zeker doen en 85kg aanvatten in ieder geval![]()
respect!Haha thanksMeeste mensen kennen niet eens 85 KG fatsoenlijk benchen.
Hij gaat OHP’enrespect!
ja zullen zien of het gevoel juist zit. Die ohp kan wel eens snel breken met die 2.5kg stappen..