AndroidHealthClinic

33 LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Smallere grip kun je idd iets meer lats gebruiken om van de chest te komen

Ok zat gevoel toch juist. Ja volgende keer weer bekijken en weer proberen. Zat 1st een ontspannen duimlengte op de knurling, nu topje van de duim op het gladde. Volgende x maar weer even bekijken.

Ik benchte vroeger comp bench wijsvinger op de ringen (max breedte), toen naar pinken net binnen de ringen gegaan. Veel meer push van op de borst, maar miste grind op de lockout. En nu bench ik erg solid met iets er tussen (ringvinger op de ringen), lijkt voor mij net de goeie combo van de 2.

• #1.763
Ik benchte vroeger comp bench wijsvinger op de ringen (max breedte), toen naar pinken net binnen de ringen gegaan. Veel meer push van op de borst, maar miste grind op de lockout. En nu bench ik erg solid met iets er tussen (ringvinger op de ringen), lijkt voor mij net de goeie combo van de 2.

Ja ik ga nog wel eens experimenteren met breder, maar voor nu maar even laten.

• #1.764
26 augustus 2023

Squat
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
110kg x 1
120kg x 1
135kg x 1

Werkset
155kg x 3
155kg x 3
155kg x 3 VID
Tevreden

Beltless higbar squat
110kg x 12
60kg x 8 a 10? half rep paused mid rom

Leg extension
45kg x 12
18kg x 15 x 2 sets paused slow

Leg curl
45kg x 12
18kg x 15 x 12 paused en slow

Trainingstijd 52 minuten

Bijlagen

• petal_20230826_132331_576x324.mp4
    4,1 MB
  • #1.767
27 augustus 2023

Tamelijk zenuwachtig al voor deze training. Heel week naar uitgezien.

Overheadpress
20kg x?
30kg x 8
40kg x 8
50kg x 3
60kg x 1
65kg x 1
70kg x 1
Moet zeggen dat hoe eerder ik deze voorafgaande sets niet paused deed, nu dit altijd wel doe.

Werkset paused
82.5kg x 3
82.5kg x 3
82.5kg x 3 VPR!!
1ste set was de minste, maar het is vaak aanvoelen en in de groove komen. Rest mooi doorgekomen. Wel idee dat de 3 reppers gaan breken bij 85kg.

Collega heeft de 80kg 3x geprobeerd.
1 x fail
1 x pushpress
1 x pushpress
Hij wou hem strikt, maar hij kwam altijd in pushpress modus. Wel sterke dude verder. Mooi basisniveau.

Backoff
60kg x 10
Wisselende reps met pauzes, pushpress etc.

Beetje gebencht met collega. Niks gek. De 120kg x 1 met slingshot. Het is sowieso al tegen mijn winkel om na schouders uberhaupt nog chest te doen. Maar het was leuk.

Side raises
8kg x 15 x 3 sets

Rear delt raises standing
5kg x 15 x 1 set

Lekker man die press, mooi pr!

• #1.769
Mooi man die OHP, meer dan BW en 3-reps :thumb:

Wat mij helpt bij bench is mijn benen/voeten tegen de bench aan zetten. Bijna iedereen zit wijder, waardoor je snel met je reet van de bank komt als je echt leg drive geeft. Als je je benen naar binnen duwt, kun je echt volle legdrive geven en nog amper met je reet omhoog komen. Weet niet of ik het logisch uitleg trouwens.

• #1.773
Wat mij helpt bij bench is mijn benen/voeten tegen de bench aan zetten. Bijna iedereen zit wijder, waardoor je snel met je reet van de bank komt als je echt leg drive geeft. Als je je benen naar binnen duwt, kun je echt volle legdrive geven en nog amper met je reet omhoog komen. Weet niet of ik het logisch uitleg trouwens.

Toevallig zit ik nu ook met de voeten onder de bank en bijna tegen elkaar aan! Nu idd geen kont van de bank en wel goed solide gevoel. Ja begreep het wel. Uiteindelijk moet ik gewoon genoeg proberen haha. Hopelijk blijf ik deze keer consequent hetzelfde doen komende weken.

• Like
Waarderingen: horn
  • #1.774
30 augustus 2023

De training voelde als een overwinning. De snelheid en explosiviteit vanaf de grond was legit merkbaar bij de deadlift. Mooi signaal.

Collega ook wat wegwijs gemaakt in de deadlift. Opgefuckt en snel door de opwarming gegaan. Ook gezegd dat hij dit niet als normaal moest beschouwen.

Deadlift
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 3
140kg x 1
150kg x 1
155kg x 1

Werkset
177.5kg x 3
177.5kg x 3
177.5kg x 3
Puur genieten.

Paralell Barbell rows
60kg x 8
60kg x 8
60kg x 8

Pull ups
Bw x 8 overhands
Bw x 8 hammergrip
Bw x 4 a 5 dubbele pauze mid rom

Barbell curls/ dragon flag?
15kg x 8 x 3 sets

Trainingstijd tussen de 40 a 45 min.

• #1.775
31 augustus 2023

Benchpress
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5
70kg x 3
80kg x 2
90kg x 1

Werkset paused
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
1 setje meer gedaan. Collega was nog aan zijn werksets bezig. 3de set lange pauzes. Voetpositie en gripwijdte gevonden. Hier bij houden.

Incline dumbell benchpress
38kg x 8 x 3 sets

Incline dumbell flyes
24kg x 12 x 3 sets
Idee om wel de intensiteit misschien al te droppen op de Incline oefeningen. Dit om mijn weighted dips wat te boosten.

Dips
Bw x 8
Bw +44kg x 9
Bw x 17 traag

Rope triceps pushdowns
4 sets low weight

Je bent nog steeds natural bezig toch?

• #1.777
Je bent nog steeds natural bezig toch?
Ja klopt. Nooit aspiraties gehad om te kuren, zelfs niet toen ik jonger was. Nu ik al zolang bezig ben zou ik die natty status niet willen opgeven. Ben daar enigzins wel fier op.

Jij bent ook natty he?

Ja klopt. Nooit aspiraties gehad om te kuren, zelfs niet toen ik jonger was. Nu ik al zolang bezig ben zou ik die natty status niet willen opgeven. Ben daar enigzins wel fier op.

Jij bent ook natty he?

Groot gelijk jongen.

Ja ik ben ook natural, altijd geweest. Heb een paar jaar geleden wel ambities gehad om te kuren maar gelukkig niet gedaan. Nergens goed voor. Natural kun je ook groot en sterk zijn.

• #1.779
Groot gelijk jongen.

Ja ik ben ook natural, altijd geweest. Heb een paar jaar geleden wel ambities gehad om te kuren maar gelukkig niet gedaan. Nergens goed voor. Natural kun je ook groot en sterk zijn.

Ja ik wil ook niet perce meer massa. Wat komt, komt. En 41.5cm armen op 1m69 frame is meer dan oke. Weliswaar hoger VP, maar voel me goed zo.

Ja die ambities destijds. Herinner het me ook vaag. Wel respect voor de redenen.

Ja ik wil ook niet perce meer massa. Wat komt, komt. En 41.5cm armen op 1m69 frame is meer dan oke. Weliswaar hoger VP, maar voel me goed zo.

Ja die ambities destijds. Herinner het me ook vaag. Wel respect voor de redenen.

Ik word momenteel goed voor de gek gehouden met m'n lage gewicht. Ik ga rustig aan maar eens opbouwen.

Ik heb diep respect voor jouw resultaten, ik lees je log graag. Een goed voorbeeld van dat je oersterk kan zijn zonder middelen.

Terug
Naar boven