- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Ja moet ik eens proberen. Leek gisteren wel alsof dit normaal was. Was ook gewoon moe en zo na de late shift ook niet gewoon. Nu na een vroege ben ik ook moe, maar dat voelt anders.Mss toch iets meer rust tussen de deads als je verzuurd geraakt?
Ga ik ook doen voeten breder. Voelt een stuk beter idd! Heupen zitten mooi gelockt ook. Dat word testen deze block4 oktober 2023
Benchpress
20kg x
40kg x 5
60kg x 5
70kg x 3
80kg x 2
95kg x 1
Werkset paused
105kg x 5
105kg x 5
105kg x 5
1ste set schoof ik weg op de bank. Combo t shirt en broek = glad
1ste set en 2de set te snel weer de barbell eruit. Schouderbladen minder locked rond/tegen de bench.
3de set tragere setup en start. Laatste rep lange pauze, maar bar path te fel naar voren. Algemeen wel tevreden. Enkel rekkers leren meepakken om rond de bench te doen.
Voeten breder gezet en damm voelde wel goed eigenlijk. Voelt perfect wanneer alles vast zit. t@psycomantje
Larsenpress
60kg x 7
Hier nog 1 rep achterna gedaan met een iets bredere grip. Deze volgende blok toepassen?
Side raises
6kg x 15
8kg x 12
10kg x 12
12kg x 8
Deadstop onderaan. Strikt. Geen zwierend gedoe. Merk bij deze oefeningen heel fel hoe sterk mijn schousers zijn geworden.
Rear delt raises
10kg x 10 x 2 sets
6kg x 10 pauze/squeeze end of rom
Was mooi zo. Wou me deze training niet overdoen. Daarom die hoge incline eruit gezwierd.

. Echt verbaasd dat je dit uberhaupt doet.
Thanks! 112.5kg komt eraan over 2 weken! (hope so)
Ah oke ja da van de rug heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Is een mooie om te horen. Herinner me die 4de rep nog en dacht nog van dat was teveel rug. Weer wat bijgeleerd dan. Die keypoint had ik nog niet.Meer spanning in je squats! En rug in de bar duwen vanaf je in de hole komt (alsof je de bar van je rug zou gooien). 4de rep is wel goed, maar tegen dan heb je jezelf zo tegengewerkt dat je veel vermoeidheid hebt opgebouwd. Heb ff je vid in WL analysis gestoken. Het valt zoiezo al op maar zo zie je het beter.
Heb het filmpje doorgestuurd op insta naar je
Is iets wat men coach ook moest inhameren bij mij. En nog steeds bij zware sets durft ie roepen 'rug in de bar duwen'!! Zodat ik het zeker niet vergeet hahaAh oke ja da van de rug heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Is een mooie om te horen. Herinner me die 4de rep nog en dacht nog van dat was teveel rug. Weer wat bijgeleerd dan. Die keypoint had ik nog niet.
En thanks voor de vid
Ik leer nog steeds bij, leuk
In men koppeke steken 👌Is iets wat men coach ook moest inhameren bij mij. En nog steeds bij zware sets durft ie roepen 'rug in de bar duwen'!! Zodat ik het zeker niet vergeet haha