- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Die skinny b*ch hier weegt ondertussen minder dan 80 😆Eigenlijk ben jij ook gewoon verdomd sterk ook he... voor iemand die 83kg weegt!
Netjes man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die skinny b*ch hier weegt ondertussen minder dan 80 😆Eigenlijk ben jij ook gewoon verdomd sterk ook he... voor iemand die 83kg weegt!
Netjes man
En daarmee istie relatief nog sterkerderder gewordenDie skinny b*ch hier weegt ondertussen minder dan 80 😆

Eigenlijk ben jij ook gewoon verdomd sterk ook he... voor iemand die 83kg weegt!
Netjes man

Voorlangs heet het toch front raises? Ik doe ook altijd vanuit de zijkant, dan pak je een beetje alle koppen mee dacht ik....Die laatste bij rep 6 overgeschakeld naar het voorlangs starten zoals de meeste dat doen. Ik doe ze altijd startend naast het lichaam. Meer rear delts?
Bedoelde side raises, maar startend voor de benen. Ik doe ze bijna altijd startend naast de benen en of lichaam.Voorlangs heet het toch front raises? Ik doe ook altijd vanuit de zijkant, dan pak je een beetje alle koppen mee dacht ik....
ik ookBedoelde side raises, maar startend voor de benen. Ik doe ze bijna altijd startend naast de benen en of lichaam.
Haha thanks. Ging vlotter dan gedacht. Vorige 3 x 3 ben ik ziek geweest. Wel nu volume met 1 set naar beneden. Nu de rematch!
Wow man, strak

Bewust ook maar 20 gepakt. Mentaal geen zin in een 30 a 40kg dumbell. Ook nuchter gaan trainen buiten een banaan. Volgende x toch maar eten, maar dan krijg ik ook weer sneller honger enz.
Als je echt geen reserves meer hebt, ga je spiermassa afbreken voor energie, dat zou zonde zijn. Dan toch maar eerst een bodempje leggen voor het sportenVolgende x toch maar eten, maar dan krijg ik ook weer sneller honger enz.

Ja gho voor dat afbreken. Dat lijkt me allemaal zo drastisch niet, wel voor het gevoel qua energie haha.Als je echt geen reserves meer hebt, ga je spiermassa afbreken voor energie, dat zou zonde zijn. Dan toch maar eerst een bodempje leggen voor het sporten![]()
Pussssssy gedrag🥺Wou normaal nog rotator cuffs en buik doen, maar echt geen zin.
Haha ja dit valt bijna nooit voor 😅