MuscleMeat

-

Ben van plan even rust te nemen tot sws woensdag volgende week. Complete rust dus tot woensdag dan weer fysio afspraak en donderdag weer voetbaltraining als die dan goed gaat , ga ik ook weer knallen met gewichten ;) Wil zekere voor onzekere nemen nu want geen zin om nog langer hiermee te kloten :(

Heel verstandig man. Ik heb ook een tijdje rond gelopen met een blessure en dat heeft uiteindelijk veel langer geduurd dan nodig was. Ik kon het niet laten om het trainen steeds weer te proberen wat er toe leidde dat de blessure alleen maar erger werd.
Ik hoop voor jou dat het volgende week goed hersteld is!

• Topic Starter Topic Starter
Heel verstandig man. Ik heb ook een tijdje rond gelopen met een blessure en dat heeft uiteindelijk veel langer geduurd dan nodig was. Ik kon het niet laten om het trainen steeds weer te proberen wat er toe leidde dat de blessure alleen maar erger werd. Ik hoop voor jou dat het volgende week goed hersteld is!
vind het ook echt moeilijk niet te trainen.. :( Thx hoop het ook ! :) Wat voor blessure had je zelf?

Het begon in mijn onderrug en een week later had ik ook last in mijn bovenrug.. :/

Blessures zijn altijd vervelend, maar het is heel verstandig van je om even rust te nemen. Vooral als het om de rug gaat, moet men voorzichtig zijn. Beterschap!

Verstandig :)

rust is altijd goed, altijd eben pijntjes laten wegtrekkken.. hoop je dan tenminste!

succes met herstel

Rust is niet altijd slecht :)

Hoe gaat het hier Jim, ik ga je ook maar weer is volgen!

Sterkte met je blessure, en rustig aan idd - zelfde advies als jij dave gaf ;)

Lekkere train en welcome back ;) Na die 3 weekjes rust hopen dat alles goed is en weer knallen!! :D

• Like
Waarderingen: Jimn
Succes man! Hopelijk herstel je snel! :)

• Like
Mooi dat je het trainen weer oppakt. Dat moet inderdaad erg lekker voelen ;)

• Like
fijn dat je weer bezig bent.

• Like
Mooi man :)

Zijn er nu ook dingen die je niet kan/mag doen?

• Like
Altijd fijn terug te zijn onder het ijzer!
Hopelijk herstel je snel van de pijntjes/instabiliteit.

• Like
tw f**k, gewichrwn aan 1 kant met squats ?

crossfit ?

• Like
weer goed actief.

Slaap is wel belangrijk man ;)

Verder lekker pomptraininkje :P

zou geen crossfit beginnen brah, je verliest je gains.
Wel weer lekker bezig, rustig opbouwen zou ik zeggen :p

slapen is voor de zwakkeren

net als broeken

Like arnie say sleep faster

Terug
Naar boven