Fitness Seller

-

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed hoe je met die tegenslag omgaat. Lekker doorvlammen. Squatten met gewicht aan 1 kant lijkt me vrij achterlijk trouwens :)

Prima training weer om mee te starten en zoals gezegd goed hoe je met je tegenslagen omgaat!:thumbs:

Wel vervelend dat je vader/ouders waarschijnlijk de schuld van alles op de krachttraining wiillen schuiven...:o

welkom terug

Nog gefeliciteerd man! ;)

• Like
Waarderingen: Jimn
Nog gefeliciteerd :)

lkkre bench, en nog congrets en succes vanavond

Gefeliciteerd nog man!
En lekkere train weer, helemaal na zulke junk dagen :p

heb je log even doorgelezen. Leuk om te lezen. Deed me denken aan mezelf toen ik startte op 14 jarige leeftijd. Succes!

• Like
Prima sessie weer Jim!
Hopelijk krijg je positief antwoord van de fysio :)

• Topic Starter Topic Starter
heb je log even doorgelezen. Leuk om te lezen. Deed me denken aan mezelf toen ik startte op 14 jarige leeftijd. Succes!
Leuk om te horen man , en altijd leuk zoon sterk iemand die even komt kijken! Hoe is het gegaan toen jij startte op je jonge leeftijd ? En hoe gingen je ouders er mee om? :)

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Prima sessie weer Jim! Hopelijk krijg je positief antwoord van de fysio :)
Thx homie , ging wel lekker ja . Hopelijk goed antwoord en weer snel back on track ;)

Inn, ik ga je volgen. Leuk logje om zo doorheen te bladeren

• Like
lekkere training, hoop dat het vanaf nu beter gaat!

• Like
Altijd lastig te stoppen met junken als je redelijk full r*tard bent gegaan..

Mijn ouders gingen er hetzelfde mee om. Eerst mocht ik maar 1x per week trainen en met mijn vader mee en moest ik alles licht doen. Daarna ben ik met een vriend gaan trainen en gingen we helemaal los en werd ik steeds bestookt met vragen over het trainen. Dat ik er teveel mee bezig was dat ik niet moest worden als al die mensen in de boekjes, dat eiwitten niet goed voor me waren etc.

• Like
eiwitsen zijn anabolen huaheuhauheu

Koppige ouders die mening baseren op onwetendheid :o :o

Succes, ik duim voor je dat het goed uitpakt :)

Ik hoop voor je dat je lekker door kan trainen Jim! Oh, nog gefeliciteerd trouwens :D.

• Like
Lekkere training man en ben benieuwd naar wat de fysio zegt. :)

• Like
Hoop ook dat het allemaal goed voor je uitpakt. Ik denk dar veel the struggles wel kennen. Mijn ouders hebben ook lang gezeurd over supps...nu gebruikt bij mij thuis iedereen whey of weightgainer, haha.

Dingen kunnen veranderen ;)

• Like
Goed nieuws man! Lekker bezig :D

Terug
Naar boven