Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True story!
tjaa ---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------
Jup hoop alleen dat het wel echt weggaat niet en niet terug komt als ik weer normaal ga trainen ...True story! Zie komende week gewoon als een deload...![]()

Gezellig kerel
!hahahaha thx voor karmaIk lees meeHahaha die karma die ik je stuurde vanuit m'n log is een ongelukje, moest enkel 'dankje' zijn. M'n computer vulde 'm echter automatisch aan met iets dat ik al eerder had gestuurd hehe
![]()
en welkom 

Ja doe ik ook , thx voor de tipsToen ik onderrug blessure had heb ik LB gewoon even met rust gelaten. Puur alleen wat UB werk gedaan + oefeningen vanuit de fysio. Heb zelf 3.5 maand met de pijn gezeten, hoop dat bij jou niet zo erg is!!
! hoop dat het snel over gaat want vind zo kut dat ik niet normaal kan trainen terwijl ik zo graag wil ..Hebben ze helemaal geen squatrek? Of maar 1 bijvoorbeeld? En hoeveel kilo gewichten hebben ze?Oja nog een update: had de gym gemaild waar ik wilde trainen of er nog meer gewichten/squatrack kwam en of ik mocht deadliften, antwoord was wij zijn meer op fitness gericht al wil je zwaar trainen moet je naar andere gym..twijfel wat ik nu doe of gwn gaan trainen daar en gwn yolo deadliften en squaten. in de buurt is geen andere normale gym... Dus Of thuis 50 mm bar kopen met gewichten wat wel rond 300 eu kost wss. Iemand tips voor goedkope gewichten/aanraders? [/I]

neuh neuhFISSAAAAAAAA :d:d:d Goed nieuws man!Maar ga nu niet meteen vol gas he!?
en jij ook fijn weekend
![]()

zeker !

Wat houd dat precies in ?Wat je kan doen is wat "spieractivatie" als algemene warmingup voor je training. Als t niet helpt dan doe je t niet![]()

je hebt idd gelijk , ga het sws niet zomaar zelf bestellen . Nee niet in de buurt of wat iig mogelijk is voor mijIk zou het ook geen makkelijke keus vinden. Praat er iig eerst ff goed over met je vader als je het spult haalt want je wil niet dat je daar later nog dingen/verwijten over te horen krijgt. En is er geen andere gym in de buurt dan die waar je niet hardkoor mag trainen?
1tje , zonder spotters wel denk iets van 150/200 kg . Maar 50 mm met 120 kg gewichten voor 220 euro gevonden als ik dat koop ben ik op een jaar goedkoper uit en kan ik thuis trainen .