Fitness Seller

-

Thuis kunnen trainen is wel awesome :) Voor die linkertricep kan je ook tussen sets door je tricep flexen, zorgt ervoor dat je em beter leert aanspannen. Bij cgbp kan ook proberen om je handen naar buiten te drukken op de stang (zonde je handen te bewegen) dit legt bij mij altijd veel meer spanning op mn triceps. Het omgekeerde werkt ook voor borst :)

Als een andere gym niet mogelijk is, dan zou ik inderdaad met je pa in overleg gaan voor een uitgebreidere homegym ;)

Je kan het toch weer doorverkopen voor ~75 van de aankoopprijs, dus als je er een jaartje mee traint dan heb je je geld er al wel uit.

Homegym is wel echt vet , lekker wat goeie speakers neerzettten en knallen!

in gym raak ik wel meer gemotiveerd met anderen erbij

Nette training. Rustig opbouwen verstandig.

• Like
Waarderingen: Jimn
Toch nog een aardige bench.
Nice man

• Like
Pijnloze squats, daar doen we het voor maat!

Ik ga je volgen! Je bent zeer goed bezig voor je leeftijd. :)

• Like
's Ochtends training? Waar haal je die tijd vandaan? :o

Wat is je complete schema nu?

ziet er goed uit kerel :thumbs:

School skippen en wel trainen, hardcore bobbydildoer :roflol:

• Like
hahaha heb srs nog nooit een training geskipt volgens mij , zelfs niet als ik echt ziek was :o Harcoree :D:D
Trainen is voor mij een reden om niet ziek te worden. Ik verbied namelijk mezelf te trainen als ik mezelf heb ziek gemeld op mijn werk..wat zal de baas blij met mij zijn dat ik liever geen training mis!

Ik zou OHP niet seated doen man.

• Like
Dikke ohp man!

tricep pomp bij rows? uwutm8?

• Topic Starter Topic Starter
Stevige presses man :D Seated heb je juist meer druk op je rug, hier heb je vid:
o haha , ga even kijken heb hem wel is staand gedaan was wennen en zwaarder ;) Is vooral moeilijk door dak hoogte op zolder en alles wat ik dan moet verplaatsen :o

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Thx homie ;)

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

tricep pomp bij rows? uwutm8?
Had al tricep werk 2 dagen daarvoor en al gebencht en tricep zat er aardig vol . Voelde bovenin alleen tricep :o

Volgende keer gwn rows als tricep werk :trollface:

Lekkere PR gozer!! Lekker ook die paused benches:thumbs:

• Like
Mooi pr op de overhead. Bijna net zoveel als je squat :P

• Like
Terug
Naar boven