Fitness Seller

-

Dat is een mooie training! :) Bench goed te doen?

Goed bezig, Jim!

Jij blijft goed nieuws eruit knallen man, goed bezig ;)

Hoop met je mee Jim! Zou toch fijn zijn als je weer kunt knallen:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Einde week update momenteel heel druk sory :( !!

Lekker bezig hier! Abo

Mooi dat het goed gaat, kan je er weer tegenaan.

Pijnloos trainen is it mane

Slow but steady wins the race

Beste mensen sory voor de late updates :( !

Om het zo kort mogenlijk te houden. Ik heb geen last meer , heb zelfs weer gevoetbald zonder last gister. Oefeningen gaan goed. en ben weer aan het deadliften en squaten . Ik bouw dit langzaam en squat techniek kan nog wel verbeterd worden.

Maar al met al gaat super , ben blij dat ik geen last meer heb en weer goed ga trainen. Vanaf maandag weer straks schema , heb wel getraind afgelopen weken maar was meer met oog op herstel dan echt trainen. Vakantie is weer bijna afgelopen dus weer hard tegen aan, momenteel ook druk op school dus is hard werken ! ;)

Morgen fysiek/voeding/gewicht update :D

Voor de ekte trouwe volgers <3

OK, goed nieuws Jim.
Ws. heeft je lichaam gewoon een waarschuwing gegeven dat het een beetje te veel werd. En als je daar rekening mee houdt kom je weer lekker in je ritme terug.

• Topic Starter Topic Starter
Gvdd t**fus t*ring zoooi toch weer last , vanmiddag fysio. Alles voor herstel nu heb daarom besloten even te stoppen met loggen afentoe updates want de training zijn toch niet interessant nu. Als ik weer helemaal hersteld ben ga ikw eer actief loggen.. thx voor de support iedereen waardeer het echt!

sterkte maat,rustig aan, foceer niks

Sterkte kerel, niet opgeven

Succes man, en sterkte :)

Sterkte, kerel!

Gvdd t**fus t*ring zoooi toch weer last , vanmiddag fysio. Alles voor herstel nu heb daarom besloten even te stoppen met loggen afentoe updates want de training zijn toch niet interessant nu. Als ik weer helemaal hersteld ben ga ikw eer actief loggen.. thx voor de support iedereen waardeer het echt!

Kut man :(
Veel succes en sterkte!!
Zit je echt niet mee met herstel en alles...

Komt allemaal goed, succes

Balen Jim, maar gewoon rustig aan doen. En ff met die fysio overleggen.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat het alleen interessant is als je het ene na andere PR eruit knalt. Deze tegenslagen en wat hoe je het een volgende keer anders zou doen, of wat je van de fysio hoort kunnen heel waardevol zijn voor iemand die begint, of iemand die dezelfde klachten heeft.
Iets anders is dat je de pest erin hebt, dat snap ik wel.

Komt goed, je bent nog jong genoeg om ons allemaal in te halen!

Terug
Naar boven