TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tof man dat je volgt ! welkom in iedergevalIk volgMooi man, op zo'n jonge leeftijd al goed bezig zijn!

75/80 binnen voor volgende zomerFeesten hoort er bij!Wat is je doel qua bodyweight?

Gaat je zeker lukken gozer!
beetje rekken enzo niet veel bijzonders
Al zou ik met me haar best een paar oefeningen willen doen, met fysio bedoel ik 

thx man ! ja dat bedoel ikLekkere trainingSquat niet helemaal resetten, eerder 10/20 omlaag man
![]()
gwn ff omlaag en weer opbouwen dan 
thx homie , hou het in de gatenNiet gek doen met die pees heVerder lekkere tren weer kerel
![]()
---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
heb je gelijk in , nadeel is wel dat het maar 1 soort van squat rack heeft en geen spotters... en platen denk tot 200 kg en dan heb ik ze allemaalToch maar naar de gym? Krijg je geen spijt van denk. Thuis trainen is IMO ook niet alles!
de rest is wel oke en al wil ik thuis veder moet ik goede halter en flink wat gewichten bijkopen plus ik heb veel apparaten niet en niet zo veel db
zit er wel gelijk een jaar aan abbo vast voor gym 
25 euro per maand , zit je jaar aan vast . Weet niet echt wat normale prijzen zijn ?![]()