Fitness Seller

-

Bier preworkout, jij wat

Mijn sportschool is behoorlijk groot, maar niets bijzonders
- 3 squatracks
- 2 bench + 1 incline
- Hoop losse verstelbare bankjes
- Tot 40kg dombels
- Van verschillende merken in totaal 30 apparaten
- Stuk of 10 fietsen, 10 loopbanden, 8 crosstrainers
En dan nog wat zalen voor dingen als kickboxen en spinnen enzo. Ik betaal dan ook 35 euro, is het verder wel waard.

haha epic pre workout

• Like
Waarderingen: Jimn
hoe staat het met het bw? rustig aan het gainen of wa

• Like
Fijn weekend jim, stay safe

Misschien kan je reguliere deloadtrainingen doen, gewoon 50 pakken van wat je normaal pakt. Om zo toch nog bezig te blijven :)

• Like
Kut voetbal ook altijd met die blessures! :p
Beterschap ermee in ieder geval, en een week rust kan vaak wonderen doen.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Fijn weekend jim, stay safe Misschien kan je reguliere deloadtrainingen doen, gewoon 50 pakken van wat je normaal pakt. Om zo toch nog bezig te blijven :)
is idd een optie even kijken wat de fysio maandag zegt ;) skip deads en squat sws want die voelen kut :(

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Kut voetbal ook altijd met die blessures! :p Beterschap ermee in ieder geval, en een week rust kan vaak wonderen doen.
Ja soms denk ik idd wrm in godsnaam voetbal ik :p

Kut van die blessure man, benieuwd wat de fysio zegt en hopen dat het snel herstelt!

• Like
Vandaag met voetbal weer met blessure uitgevallen door veel last van pees/onderug :( iedere stap voelde ik een steek in mijn rechterdeel van me onderrug . neem een weekje totale rust denk en hoop dat ik volgende week weer goed kan trainen/voetballen , heeft geen zin om het iedere keer weer te belasten zo hersteld het niet en zit het me progress in de weg. Vind erg moeilijk om een week rust te nemen dus miss nog was assitance , fijn weekend iedereen

Misschien toch even mee naar de huisarts/fysio gaan.
Maatje van me had een vergelijkbaar geval en is, koppig als hij is, doorgegaan met powerliften. Uiteindelijk door zijn rug gegaan met deadliften, hernia, op zijn 21e al voor 70% arbeidsongeschikt.

Better safe than sorry, bovendien is het van vitaal belang dat je onderrug gezond blijft anders kun je er in de toekomst erg veel last van krijgen.

• Like
Thx voor je advies ;) ! ga idd maandag naar de fysio want zoals je zegt onderug moet gezond worden/blijven. 70% arbeidsongeschikt is idd zwaar klote

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Vandaag nog wel heel kort/licht assitance gedaan..

DB flys incline/raises/triceps/biceps , duurde niet langer als 25 min en was vooral suppersetten en pompen ;) voeding gaat iedere week nog omhoog want blijf beetje hangen rond 70,5 kg :(

Lekker pompen :D

Heb ook dat ik rond die 80 kg blijf hangen en nog steeds me voeding kan uppen, maar meer kunnen eten is ook geen probleem toch ;)

Lekker pompen :D Heb ook dat ik rond die 80 kg blijf hangen en nog steeds me voeding kan uppen, maar meer kunnen eten is ook geen probleem toch ;)
heb er geen last van nee :D was/is ook me bedoeling om metabolisme te uppen zodat ik in mijn cut meer kan eten en gaat tot nu toe goed dus ;)

In.

Dayumm... 14 jaar oud en je bent al 1.82m lang + je bencht al 5x5x62,5, netjes! :thumb:

Op jou leeftijd was ik 1.75m lang ongeveer.

Laatst bewerkt:
  • Like
14 jaar, goed dit.
Beter stoppen met voetbal en 100 focussen op PL'ing, dan zouden er nog leuke dingen kunnen gebeuren voor jou in de toekomst.

• Like
In. Dayumm... 14 jaar oud en je bent al 1.82m lang + je bencht al 5x5x62,5, netjes! :thumb: Op jou leeftijd was ik 1.75m lang ongeveer.
ondertussen al langer :p welkom !

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

14 jaar, goed dit. Beter stoppen met voetbal en 100 focussen op PL'ing, dan zouden er nog leuke dingen kunnen gebeuren voor jou in de toekomst.
Denk daar idd wel is over , zal wel altijd pl + beetje bb zijn sws. Vind jammer dat er geen goede gyms in mijn omgeving zitten of pl gyms :( Hoe zou jij dit aanpakken dan ? Bedankt nog trouwens ;)

Squat rack, stange en schijven. Enige wat je nodig hebt, voorlopig dan. Dat zal toch wel in de buurt te vinden zijn?

Squat rack, stange en schijven. Enige wat je nodig hebt, voorlopig dan. Dat zal toch wel in de buurt te vinden zijn?
Thuis squatrack , alleen 30 mm bar met gewichten .. dus anders moet ik gewichten + 50mm bar voor 300+ euro. Of gym in de buurt met 1 squat/press rack met wel gewichten maar geen spotters

Ik ga je volgwn man, zoals die steenoven al zei stop lekker met voetbal en lekker op PL focussen gewichten zijn nu al niets mis mee man :thumb:

http://powercage.nl/producten.php?categorie_id=1 miss heb je hier wat aan voor als je thuis wilt trainen !

Lekker doorbouwen jij, je komt er wel !

Als ie wilt blijven voetballen moet ie dat lekker zelf weten joh...

Ook kan ie dan legday skippen :trollface:

Inderdaad gewoon doen wat je leuk vindt :) Je hebt al een stevige voorsprong op leeftijdsgenoten, blijf gewoon dedicated en heb lol, ga zeker niet overdrijven.

Thuis squatrack , alleen 30 mm bar met gewichten .. dus anders moet ik gewichten + 50mm bar voor 300+ euro. Of gym in de buurt met 1 squat/press rack met wel gewichten maar geen spotters

Thuis een squatrack?
Deze n*gger is tantoerijk G

Nog een zo'n saaie kut tren en ik ben out... ;)

Lekker rustig aan weer opbouwen is goed, niet alleen voor je lichaam maar zo gaat je ego ook weer ff rusten :P Goed nieuws dat alles soepeltjes verloopt :D

Terug
Naar boven