XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Voorzichtig hoor, ik vind skullcrushers behoorlijke elleboogverneukers.

+1 Ik heb mijn ellebogen daar ook snel mee verneukt. Je gewrichten worden in een bepaalde hoek geduwd. Met losse DBs kan je je ellebogen op een natuurlijker manier buigen vind ik.

ik hoor wel vaker dat ze slecht zijn voor je elleboogjes, in dat geval zijn dumbells zeker een goed alternatief, zelf heb ik eigenlijk (nog) nooit last van mn ellebogen. en ik pak m natuurlijk niet zo zwaar als iron

Is dat zo? Eigenlijk nooit over nagedacht, heb em sinfskort ook weer in mn schema.

Goeie ohp man.

is meer een dingetje voor mannen van een zekere leeftijd flexx, daar hebben jullie jonge honden nog weinig last van.
wel een redelijke ohp, maar loop op dit gewicht voor de derde keer vast :headbang: volgende week maar met 1 kilootje verzwaren.

:heart: :heart:

training 5-11

one arm db row
1x20x12.5 kg
1x20x15 kg
3x15x20 kg

ohp
5x40 kg
5x42.5 kg
5x45 kg
5x47.5 kg
5x50 kg
5x52.5 kg
5x55 kg
5x57.5 kg
3x60 kg
1x60 kg

latpull down
37.5 kg
breed 50 reps
smal 40 reps
nek 30 reps

biceps
26 kg
10-10-10

duur 1 uur 15 min

Lekker die Delts aangepakt...:)

yup, wou weten waar ik nu eigenlijk stond met mn ohp, ik ga volgende week met 1 kg ophogen en dan kijken waar ik strand.
voelde wel goed, maar 60 kg is voorlopig nog een no go.

Deze rit heb je natuurlijk veel vooraf gedaan, en behoorlijk uitgeput
Maar jij zit ver boven de 60 Droop

Wel helemaal kapot zeker

ja schouders zitten aardig vol nu, maar bv 5x5x60 zit er voorlopig toch niet in hoor bos

Je kunt meer dan je denkt..

Helemaal mee eens!
Ik denk dat het binnen de grenzen kan. Maar jij weet dat zelf het beste :)

Inderdaad. Ik denk ook aan onderrug. Of ben ik de enige die daar door gaat zakken bij (te) zware OHP?
Daarom is een sterke "core" ook zo belangrijk. Toen ik daarin sterker werd kon ik ineens tot 60 kg zonder belt pressen, terwijl ik een paar jaar terug nog bij 30 kg zowat door mijn rug ging.

Daar train je vlgs mij de verkeerde kant mee. Ik denk dat je hip thrusts en dat soort dingen moet doen.

hip thrusts kan ook, maar het gaat erom dat je traint op het bracen, dat kun je onbelast doen met vele oefeningen maar de squat en deadlift zijn daar ook goeie oefeningen voor.
hoeft niet eens met zwaar gewicht, focussen op het bracen en langzame reps maken,

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven