- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hip thrusts kan ook, maar het gaat erom dat je traint op het bracen, dat kun je onbelast doen met vele oefeningen maar de squat en deadlift zijn daar ook goeie oefeningen voor.
hoeft niet eens met zwaar gewicht, focussen op het bracen en langzame reps maken,
Met bracen bedoel je de core aanspannen, en vastzetten als het ware?Beste oefeningen waarmee ik heb leren bracen blijven voor mij toch wel de (paused) frontsquat en de OH press zelf. Verder ben ik van mening dat actief je core trainen gewoon helpt. Ab wheels, planks, weighted situps etc. doen gewoon hun werk.
Beste oefeningen waarmee ik heb leren bracen blijven voor mij toch wel de (paused) frontsquat en de OH press zelf. Verder ben ik van mening dat actief je core trainen gewoon helpt. Ab wheels, planks, weighted situps etc. doen gewoon hun werk.
Betekend dat je dus goed braced. Bij ab wheel moet ik wel sets van 20 maken wil ik er spierpijn van krijgen. Had er een keer 40 in een setje gedaan, die voelde ik behoorlijk de dag erna!Ik heb wel eens spierpijn in mijn abs van OH Press, maar nooit van ab wheels!
OK, duidelijk een punt voor mij om aan te werken, het bracen...Ik heb wel eens spierpijn in mijn abs van OH Press, maar nooit van ab wheels!
Doe je ze nu al vanaf de tenen? Dat maakt veel verschil voor de abs.Betekend dat je dus goed braced. Bij ab wheel moet ik wel sets van 20 maken wil ik er spierpijn van krijgen. Had er een keer 40 in een setje gedaan, die voelde ik behoorlijk de dag erna!
Nog niet, maar denk dat dat wel lukt nu. Eens proberen binnenkort.Doe je ze nu al vanaf de tenen? Dat maakt veel verschil voor de abs.
gaat boven verwachting eigenlijk, zolang ik nergens ernstig op vastloop ga ik lekker door met verhogen.Gaat nog altijd lekker omhoog hier. Wat was het probleem van de dips?
OK, even laten herstellen dus....gaat boven verwachting eigenlijk, zolang ik nergens ernstig op vastloop ga ik lekker door met verhogen.
bij de dips heb ik wat last van een verrekt spiertje in mijn onderarm, vorige week opgelopen bij de chin ups, die moet ik vanavond ook maar skippen denk ik
animal..tje

yup, thx man6 reps squatten met 105 kg gaat zeker lekker! Goede vooruitgang maak je!
actief herstel, dus bij de meeste oefeningen er gewoon maar doorheen trekken, maar bij de chin ups blijft het zeuren dus ff niet doen
Daar sluit ik me bij aan!
Fixed!