- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, 15 kg erbij op bench is nog wel veel hoor....Ook al zo'n superdude die bijna even veel bencht als squat he![]()
Ik zag laatst een belangrijkere verhouding: van wat je bencht moet je 10% kunnen doen op externe schouder rotatie, anders zijn je schouders instabiel. Op dat soort dingen wil ik ook een beetje gaan letten.nee, omdat het normaal gezien kan, dit zijn wel verhoudingen die moeten kunnen als je ub en lb een beetje evenwichtig traint, je pootjes zijn nu eenmaal veel sterker dan het borstje.

Voorzichtig hoor, ik vind skullcrushers behoorlijke elleboogverneukers.

Voorzichtig hoor, ik vind skullcrushers behoorlijke elleboogverneukers.
Is dat zo? Eigenlijk nooit over nagedacht, heb em sinfskort ook weer in mn schema.
Goeie ohp man.

+1 Ik heb mijn ellebogen daar ook snel mee verneukt. Je gewrichten worden in een bepaalde hoek geduwd. Met losse DBs kan je je ellebogen op een natuurlijker manier buigen vind ik.Voorzichtig hoor, ik vind skullcrushers behoorlijke elleboogverneukers.
Ja, daar zijn mijn elleboog problemen mee begonnen. Goeie oefening, maar niet voor iedereen blijkbaar.Is dat zo? Eigenlijk nooit over nagedacht, heb em sinfskort ook weer in mn schema.
Goeie ohp man.

Maar flink pressen, dippen en pushdowns leveren ook een paar aardige triceps op.

als je ze wat lichter en gecontrolleerder doet is het een zalige oefening.