- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zitten in nederland, dus de warmte kan nooit lang durenEr zit veel te weinig zuurstof in de lucht...bahh
Ik pak ook een extra rustdag en meer eten....(zaterdag knallen!!)

Maar netto toch een mooie prestatie!de 8x2 gingen prima, maar bij de repout met 100 was de squatvreugde snel verdwenen![]()
die 8x2 staat in ieder geval, kan nog 1 of 2 keer verhogen met 2.5 denk ik, en dan maar weer eens wat aanpassen denk ik
nee, niet voldoende rustHad je wel voldoende rust na je VPR? NICE VPR
Is die repout een AMRAP? flinke hartslag...daarom ff goed rusten...
OP=OP![]()
, dan heb ik die 8x2 gehaald en dan denk ik dat er zo nog weer een 10 repper met 100 achteraan kan, vorige keren lukte dat nog wel eens een enkele keer maar nu kwam bij rep 4 de man met de hamer.
is niet echt amrap, goal is 8-10 reps, hoger ga ik eigenlijk nooit meer op geen enkele lift, dan gaat de uitvoering te wensen over laten en dat geeft blessures

8x2 is voor mij het lekkerst om te doen, dan ben ik er het meest zeker van dat ik de uitvoering on point kan houden, om er een waarde aan te hechten vind ik altijd moeilijk, maar ik denk @8-9, al zegt dit niks, vandaag deed 3x5x105 met 2 vingers in mijn neus8x2, dat zie je niet vaak. Wat is de intensiteit, denk je?
deadlift altijd met overhandse grip, nooit lekker gevonden om met mixed grip te liften, vandaag magnesium binnen gekregen dus dat zou beter moeten gaan.mixed grip....en als je wisseld?...was ook wel een lekker volume Droop![]()
de 175 kan ik wel, moet het alleen even goed indelen idd, 2,5 kg verhogen op het eind van een serie heeft niet zoveel nut.Volgende keer de 170 en 172,5 skippen en je trekt die 175 gewoon!

yup, andy baker it is at the moment,Lekker VPR op deze hete dag, Droopster. Ben erg benieuwd wat voor veranderingen je gaat maken. Ik neem aan op basis van de vele info van Andy Baker.
Yup, dat is inderdaad de bedoeling. Ik merk dat je van zowel Andy Baker als van Barbell Medicine veel meer leert over programmeren. Al zal ik zelf gewoon zoveel mogelijk de bestaande templates blijven volgen om niet van het padje te raken.yup, andy baker it is at the moment,
de bedoeling is om gewoon HML te blijven doen, het bevalt me erg goed, alleen stelt andy dat je nooit zou moeten falen op een light workout, en dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren, hij geeft aan om dan varianten te gaan doen op je lifts, en dan natuurlijk de varianten die je gaan helpen bij je sticking points, dus voor mij worden dit pauzed benchpress, pauzed squats en deficit deadlifts, deze komen dan in de plaats voor het light werk wat ik nu doe.
op het heavy gedeelte ga ik wat meer met topsets werken, singles en dubbels, en dan wat backoff werk