AndroidHealthClinic

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
training 30-5

bench incline
10x40
5x50
5x60
3x65
5x8x70

sumo deadlift
10x50
5x90
3x110
3x8x122.5

db row
3x8x35

lat pulldown
3x12x60

klaar :zweet:
alles 'light' maar het zweten was er niet minder om.

Er zit veel te weinig zuurstof in de lucht...bahh
Ik pak ook een extra rustdag en meer eten....(zaterdag knallen!!)

• #2.103
  • #2.104
training 1-6

squat
10x40
5x60
5x80
3x100
1x115
8x2x122.5 VPR :cheer:
5x100
de 8x2 gingen prima, maar bij de repout met 100 was de squatvreugde snel verdwenen :o

ohp
5x40
5x50
5x55
5x60

chins
4x6xbw

ab wheel
3x15

klaar :)

Had je wel voldoende rust na je VPR? NICE VPR :thumbs:
Is die repout een AMRAP? flinke hartslag...daarom ff goed rusten...;)

OP=OP :p

Laatst bewerkt:
  • #2.107
Maar netto toch een mooie prestatie!
die 8x2 staat in ieder geval, kan nog 1 of 2 keer verhogen met 2.5 denk ik, en dan maar weer eens wat aanpassen denk ik

Had je wel voldoende rust na je VPR? NICE VPR :thumbs:
Is die repout een AMRAP? flinke hartslag...daarom ff goed rusten...;)

OP=OP :p
nee, niet voldoende rust :o, dan heb ik die 8x2 gehaald en dan denk ik dat er zo nog weer een 10 repper met 100 achteraan kan, vorige keren lukte dat nog wel eens een enkele keer maar nu kwam bij rep 4 de man met de hamer.:hamer:
is niet echt amrap, goal is 8-10 reps, hoger ga ik eigenlijk nooit meer op geen enkele lift, dan gaat de uitvoering te wensen over laten en dat geeft blessures

8x2, dat zie je niet vaak. Wat is de intensiteit, denk je?

• #2.110
training 4-6

sumo deadlift (h)
10x50
5x90
3x120
140
160
5x2x167.5
170
172.5
175 x fail op grippppppp

bench (m)
10x40
5x60
3x70
5x4x82.5

squat (m)
5x40
3x60
3x80
100
3x5x105

op de fail op de dl na, ging alles lekker vlot op en neer.

• #2.111
mixed grip....en als je wisseld?...was ook wel een lekker volume Droop ;)

Volgende keer de 170 en 172,5 skippen en je trekt die 175 gewoon!

• #2.114
mixed grip....en als je wisseld?...was ook wel een lekker volume Droop ;)
deadlift altijd met overhandse grip, nooit lekker gevonden om met mixed grip te liften, vandaag magnesium binnen gekregen dus dat zou beter moeten gaan.

Volgende keer de 170 en 172,5 skippen en je trekt die 175 gewoon!
de 175 kan ik wel, moet het alleen even goed indelen idd, 2,5 kg verhogen op het eind van een serie heeft niet zoveel nut.
ga de volgende keer als ik zwaar moet deadliften toch over op singles, ben nu op het punt gekomen dat als ik ook nog een medium dl in de week heb zitten, 2x in de week behoorlijk zwaar ga op deze lift. even tijdig ingrijpen

• #2.115
training 6-6

bench
10x40
5x60
3x80
90
5x1x100 zonder ss
3x2x105 met ss
3x3x80 zonder ss

sumo deadlift
5x50
5x90
3x110
3x130
3x5x152.5 VPR :cheer:
ging er wel helemaal dood op :D

db row
3x10x34

was een dagje te vroeg, de train van maandag was nog niet uit het systeem, merkte het gelijk met deadliften
lat pulldown geskipt, en ik was nog van plan om wat te doen met pauze of boxsquats, dit heb ik ook geskipt,was er behoorlijk goor van.
vr/za doe ik denk ik alles lichtjes, en dan heb ik 15 weken op de HML manier getraind, mooi moment om alles eens even te herzien en wat veranderingen aan te brengen

Lekker VPR op deze hete dag, Droopster. Ben erg benieuwd wat voor veranderingen je gaat maken. Ik neem aan op basis van de vele info van Andy Baker.

• #2.117
Lekker VPR op deze hete dag, Droopster. Ben erg benieuwd wat voor veranderingen je gaat maken. Ik neem aan op basis van de vele info van Andy Baker.
yup, andy baker it is at the moment,
de bedoeling is om gewoon HML te blijven doen, het bevalt me erg goed, alleen stelt andy dat je nooit zou moeten falen op een light workout, en dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren, hij geeft aan om dan varianten te gaan doen op je lifts, en dan natuurlijk de varianten die je gaan helpen bij je sticking points, dus voor mij worden dit pauzed benchpress, pauzed squats en deficit deadlifts, deze komen dan in de plaats voor het light werk wat ik nu doe.
op het heavy gedeelte ga ik wat meer met topsets werken, singles en dubbels, en dan wat backoff werk

yup, andy baker it is at the moment,
de bedoeling is om gewoon HML te blijven doen, het bevalt me erg goed, alleen stelt andy dat je nooit zou moeten falen op een light workout, en dat gaat zeer binnenkort wel gebeuren, hij geeft aan om dan varianten te gaan doen op je lifts, en dan natuurlijk de varianten die je gaan helpen bij je sticking points, dus voor mij worden dit pauzed benchpress, pauzed squats en deficit deadlifts, deze komen dan in de plaats voor het light werk wat ik nu doe.
op het heavy gedeelte ga ik wat meer met topsets werken, singles en dubbels, en dan wat backoff werk
Yup, dat is inderdaad de bedoeling. Ik merk dat je van zowel Andy Baker als van Barbell Medicine veel meer leert over programmeren. Al zal ik zelf gewoon zoveel mogelijk de bestaande templates blijven volgen om niet van het padje te raken.

Enorm volume op die sumo's zeg :eek:

Hard gewerkt op die DL Droop nice VPR!! :wl:

Je kan mooi ff maxen voor de vakantie en dan genieten vd rust :pressing: ISDAWA?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven