- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oppassen voor een tennis/golf elleboog, die kreeg ik destijds ook van chins en skullcrushers. Rows zijn gewoon prima!ja echt, en het gaat ten koste van de vorm, ik ga ze heel erg op mijn armen trekken, geef nu toch vaker de voorkeur aan rows
training 18-11
ben ook aan het kijken om dan na het rustweekje een ander schema te gaan draaien, ivm met werk kan ik aankomend half jaar max 4 keer per week trainen dus er moet wat veranderen.
ik zit zelf aan wendler 531 BBB te denken, maar dan doe je alles maar 1 keer per week, is niet heel erg maar heb het gewoon nog nooit gedaan.
Je kunt de lifts omdraaien. Dus bijvoorbeeld 531 squat met BBB deadlift, dan spreid je de lifts meer over de week. Vind je BBB veel volume en ga je liever voor kracht dan is er ook nog [Link niet meer beschikbaar].ik zit zelf aan wendler 531 BBB te denken, maar dan doe je alles maar 1 keer per week, is niet heel erg maar heb het gewoon nog nooit gedaan.
ja dat denk ik ook, niet doorknallen, gaat me niets brengen.n deaload zal je goed doen Droop, niet eigenwijs doorknallen...![]()
yup, goeie, ik ga het inderdaad toch wel zo doen dat er 2x squat en 2 x bench in zit.Misschien kun je wendler 531 doen en dan workout 1 en 3 combineren en workout 2 en 4 combineren. Dan doe je bijvoorbeeld maandag 1+3, dinsdag 2+4, donderdag 1+3, vrijdag 2+4. (mocht je toch alles 2 keer per week willen pakken, qua volume moet het zo wel kunnen).
boring but strong had ik nog niet naar gekeken, ga ik ff lezenJe kunt de lifts omdraaien. Dus bijvoorbeeld 531 squat met BBB deadlift, dan spreid je de lifts meer over de week. Vind je BBB veel volume en ga je liever voor kracht dan is er ook nog [Link niet meer beschikbaar].
ja dat denk ik ook, niet doorknallen, gaat me niets brengen.
deadlift is na mijn herstart nooit meer goed geweest, het voelt ook nooit goed, bij alle andere lifts heb ik een goed gevoel erbij, dan durf je als het zwaar wordt ook door te gaan, bij dl durf ik niet door te gaan als het zwaar gaat worden, rug en heup hebben toch wel aardige tikken gehad en dat gaat goed tussen je oren zitten
yup, goeie, ik ga het inderdaad toch wel zo doen dat er 2x squat en 2 x bench in zit.
thx voor de input
ja de fysio, daar was ik deze week nog ff, die had als tip om metteen te stoppen met zwaar te gaan op dl en squat,beetje licht en recreatief is ok maar de grens opzoeken is volgens hem niet ok.wellicht heeft je fysio nog tips, of misschien ter compensatie afwisselen met legpress?
Het vertrouwen komt wel als het inderdaad goed voelt....tis ook niet niks man
ja de fysio, daar was ik deze week nog ff, die had als tip om metteen te stoppen met zwaar te gaan op dl en squat,beetje licht en recreatief is ok maar de grens opzoeken is volgens hem niet ok.
ik zit zelf aan wendler 531 BBB te denken, maar dan doe je alles maar 1 keer per week, is niet heel erg maar heb het gewoon nog nooit gedaan.