AndroidHealthClinic

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
training 11-10

ohp
10x30
5x35
5x40
3x45
6x3x47.5

bench
10x30
5x50
5x60
3x70
3x5x75

decline bench
3x8x65

shoulder press
3x8x14.5

klaar :)
ja, goed, lekker.

Nog even een extra shoulder press aan het eind om de front delts helemaal af te maken?

Netjes hoor, die OHP van mij blijft op 42.5 kg zitten. :)

• #2.304
Nog even een extra shoulder press aan het eind om de front delts helemaal af te maken?
nou ja afmaken, het zijn maar db's van 14 kg, wel langzaam en rustig uitvoeren dat dan weer wel.
ik wil graag mijn ohp naar een next level brengen, vandaar wat extra schouderwerk.

Netjes hoor, die OHP van mij blijft op 42.5 kg zitten. :)
ja, maar dat is voor sets en reps toch? je 1RM of 2RM licht wel wat hoger.

ja, maar dat is voor sets en reps toch? je 1RM of 2RM licht wel wat hoger.
Ja dat is waar, die doe ik 8x. Maar als ik verder wil met OHP zal ik ook wat met rep- en gewicht range moeten varieren, en mogelijk wat nuttige assistance erbij.

ik wil graag mijn ohp naar een next level brengen, vandaar wat extra schouderwerk.
Ik zou kijken waar mijn zwakke punten liggen. Onderin de rep? Bovenin de rep? Teveel legdrive? En daar dan gericht aan gaan werken d.m.v. slow excentrics op dat deel van de rep of partial reps na de normale reps, seated i.p.v. standing kan ook wel wat toevoegen. Nul legdrive!
Wat ook wel werkt is extra cable shoulder side raises. Dan belast je het onderste deel van de shoulder side raises rep meer. Normale shoulder side raises met DB's hebben bijna geen gewicht op het onderste deel van de rep.

Wat ook wel werkt is extra cable shoulder side raises. Dan belast je het onderste deel van de shoulder side raises rep meer. Normale shoulder side raises met DB's hebben bijna geen gewicht op het onderste deel van de rep.
Dat zou je ook wel met een elastiek aan een paal moeten kunnen als je geen cable hebt, lijkt me?

• #2.312
Ja dat is waar, die doe ik 8x. Maar als ik verder wil met OHP zal ik ook wat met rep- en gewicht range moeten varieren, en mogelijk wat nuttige assistance erbij.
dat klopt, een keer low reps en zwaar, en een keer wat hoger in reps en dan op 75% ofzo, is wat in de meeste schema's wel naar voren komt. en dan nog wat gepast schouderwerk erbij.

Ik zou kijken waar mijn zwakke punten liggen. Onderin de rep? Bovenin de rep? Teveel legdrive? En daar dan gericht aan gaan werken d.m.v. slow excentrics op dat deel van de rep of partial reps na de normale reps, seated i.p.v. standing kan ook wel wat toevoegen. Nul legdrive!
het zwakke deel is op ooghoogte bij mij, daar zijn in het verleden al mijn max efforts gestrand , zelfde gewicht en zelfde plek, nu dus de 5-6 x3 zo explosief mogelijk en de eerste rep pauzeren in die zone, daarbij dus nu die shoulderpress en in de toekomst ipv decline een incline bp erbij. en het gewoon veel doen,

De schema's wat er staan moet je maar even over lezen imo. Maar de tips ivm techniek enzo hebben mij destijds aardig geholpen.
volgens mij is er geen lift waarbij je je techniek zo on point moet hebben als een ohp, als daar wat aan mankeert ben je eigenlijk al weg, false gripp heb ik eigenlijk nog nooit gedaan op hoog gewicht.
goede artikels altijd van t nation, wel selectief zijn in de keuzes die je maakt, schoudertjes zijn snel te zwaar belast.

• #2.313
het moet trouwens een 75 kg + ohp worden :eek:

• #2.314
training 12-10

squat pauze ~3sec
10x30
5x50
5x60
3x70
5x3x77.5 p

deadlift (sumo)
5x50
5x90
3x120
3x130
3x5x140

front squat
10x30
5x50
5x60
5x65

vrijdag treen voor een keertje, want morgen :burger: en :klink:

Flinke been train :haar:
Have fun tomorrow :klink:

• #2.317
  • #2.319
training 15-10

ohp
10x30
5x35
5x40
3x45
3x50
3x3x55
11x42.5

cgbp
10x30
5x50
5x60
3x8x67.5

bicaps
3x10x23.5 ez bar

tri's
3x10x32.5 push downs

bpa 50 reps met geel
schouders stretchen

nog niet helemaal hersteld van de weekend sessie :o

Mooie ohp’s droopy.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven