- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt wel mee toch?

pas de eerste 60 weer, dus een serie is het nog niet, maar de lage 60ers geven nog geen problemen, ga nu iedere week 1kg erbij doen en dan kijken hoever ik kom met 2-tjesVoelt lekker die 60 serie
Die back off was dat een AMRAP?
valt wel mee toch?
ik schrijf de main lift van de dag tegenwoordig helemaal uit, dan lijkt het nog wat.
pas de eerste 60 weer, dus een serie is het nog niet, maar de lage 60ers geven nog geen problemen, ga nu iedere week 1kg erbij doen en dan kijken hoever ik kom met 2-tjes
niet echt amrap, blijf tegenwoordig heel ver weg van falen,

ik vind het lekker trainen met 2-tjes ( in ieder geval iets met low reps) op de zware lifts, je slijt de setup lekker in en je doet je reps met een goede uitvoering.ben benieuwd hoever het je brengt...2tjes zijn wel heftig voor je delts![]()

ik vind het lekker trainen met 2-tjes ( in ieder geval iets met low reps) op de zware lifts, je slijt de setup lekker in en je doet je reps met een goede uitvoering.
het gaat z'n gangetje weer, dalletje ben ik wel weer uit idd, nu maar hopen dat ik niet in bergachtig terrein terecht ben gekomen.Gaat lekker. Weer helemaal uit het dalletje als ik dat zo zie.
in het schema wat ik nu volg, zit voor iedere lift nog ruimte om het aantal reps te verhogen.Vind ik ook. Helaas blijft higher rep noodzakelijk. Hoeveel reps zou je kunnen als je een repout doet met 60 MP?
dat is niet zo erg, soms gaat het omhoog, soms omlaag maar je komt wel verdernu maar hopen dat ik niet in bergachtig terrein terecht ben gekomen.

het gaat z'n gangetje weer, dalletje ben ik wel weer uit idd, nu maar hopen dat ik niet in bergachtig terrein terecht ben gekomen.
in het schema wat ik nu volg, zit voor iedere lift nog ruimte om het aantal reps te verhogen.
6-7 reps met 60 kg op de mp zou moeten kunnen denk ik.
. maar ik vind het best op het moment.